Ha.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:30 schreef moemoe het volgende:
Het slechte nieuws is dat Google Chrome niet meer gebruikt kan worden.
Hij is zijn 'D' kwijt, is wel vaker een dingetje bij transgenders.quote:
In Windows zie ik de d anders nog gewoon staan.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is zijn 'D' kwijt, is wel vaker een dingetje bij transgenders.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is zijn 'D' kwijt, is wel vaker een dingetje bij transgenders.
Drum jij?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Eerste 2 delen van Narcos gezien.
Lekker man.
d4v1dquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:25 schreef d4v1d het volgende:
oh wacht.
Tem, ik heb serieus altijd gedacht dat jij vrouwelijk wasZie nu pas je geslachtsicoontje
Precies.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:27 schreef Tem het volgende:
Dat icoontje zegt natuurlijk geen anus.
Wordt elke 5 minuten wel iemand doodgeschoten in die serie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Eerste 2 delen van Narcos gezien.
Lekker man.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:27 schreef Tem het volgende:
Dat icoontje zegt natuurlijk geen anus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2015 22:28:37 ]
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:28 schreef d4v1d het volgende:
Ik val niet op mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt aardig terminaal.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Heb al een paar weken af en toe oorpijn in een van mn oren. Niet continue maar doet soms wel pijn.
Maandag toch even de huisarts bellen
Dit boeit niemand.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Heb al een paar weken af en toe oorpijn in een van mn oren. Niet continue maar doet soms wel pijn.
Altijd hetzelfde oor?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Ook neusverkoudheid?quote:
Lekker douchen met Fatima dan.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:30 schreef LTVDK het volgende:
Tem gedraagt zich natuurlijk wel soms als een zure greppel. Al maakte hij net wel een goed grapje. Daardoor moest ik een beetje lachen. Nu voel ik me vies.
Zal wel een virusje zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet echt. Was laatst wel verkouden. Maar momenteel niet.
Ja geloof ik best. Was niet super verkouden though maar heb echt al een paar weken last van mn oren (week of 5/6). Dus misschien toch even bellen maandag. Al is het om de assistent te vragen of het verstandig is langs de huisarts te gaan.quote:
Superaidsquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:36 schreef Tem het volgende:
Hiv is ook een virus. Heb je straks ooraids.
Hoe lang duren die aanvallen van oorpijn? En is het zo erg dat je pijnstillers moet nemen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja geloof ik best. Was niet super verkouden though maar heb echt al een paar weken last van mn oren (week of 5/6). Dus misschien toch even bellen maandag. Al is het om de assistent te vragen of het verstandig is langs de huisarts te gaan.
Nee, is licht. Ik hou niet bij hoelang t duurt. Maar niet volledige dagdelen iig.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang duren die aanvallen van oorpijn? En is het zo erg dat je pijnstillers moet nemen?
Zal wel meevallen, maar bellen kan altijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, is licht. Ik hou niet bij hoelang t duurt. Maar niet volledige dagdelen iig.
Naar de huisarts of assistente.quote:
Denk ook wel dat het weinig voorstelt. Maar wil na 6 weken toch even informerenquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, maar bellen kan altijd natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |