Ik ben ook wel benieuwdquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja Harry heeft ooit kinderpic van mij gezien.
Njos trouwens ook. En weet ik veel wie.
Yoki en Kingstown of zo.
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ik zou op safe spelen en gewoon met mij en Njos gaan theeleuten Kauai.
Kingstown heeft elke foto van iedereen hier die ooit gemaakt isquote:Op zaterdag 12 september 2015 16:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja Harry heeft ooit kinderpic van mij gezien.
Njos trouwens ook. En weet ik veel wie.
Yoki en Kingstown of zo.
Nee, Wibi, je typt het steeds verkeerd. Het is dubbel R en dubbel S.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Was het moment.
Dit moet onverwachts.
Welke penis?quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:59 schreef Specularium het volgende:
Even de penis verwijderd, zal Elflettering wel weer een matige actie vinden.
Meh, maar ik heb hem niet om foto's onder water te maken. Het is gewoon handig als het regent en zo, en als je per ongeluk in het water valt dat de kans groot is dat hij het nog doet.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:26 schreef moemoe het volgende:
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)water-gebruiken.html
Nou Yoki, daar zitten we dan met onze toestellen.
Nou en.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, Wibi, je typt het steeds verkeerd. Het is dubbel R en dubbel S.
Ik ontken niet de globalisering, ik wijs er slechts op dat er alleen maar landen bijkomen. Het één heeft natuurlijk met het ander te maken. Zie het uiteenvallen van Joegoslavië, de splitsing van Tsjechoslowakije, de vorming van Zuid-Soedan, de afscheidingsbewegingen in Baskenland, Catalonië, Noord-Italië, Vlaanderen, Noord-Ierland, noem maar op.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De hele fucking wereld is de afgelopen 20-30 jaar in een bizar snel tempo gemondialiseerd. In een wereld waar alles onder druk van de grote bedrijven in toenemende mate exact hetzelfde wordt, doet het er natuurlijk niks toe waar de grens van Spanje exact ligt. Sterker nog, waar het leven in Catalonië, buiten Barcelona, onder Franco nog niks voorstelde en beduidend minder ontwikkeld was dan de rest van Spanje. In vergelijking daarmee zijn ze als ze nu eigen landsgrenzen zouden trekken nog altijd meer één met de overige Spanjaarden dan in die tijd. Omdat ze nu wel grofweg dezelfde rechten, plichten en levensstijl hebben. Zeker in vergelijking met 40 jaar geleden onder Franco.
Zo geldt dat voor de hele wereld. Jij zegt dat we steeds verder versplinteren door nietszeggende landsgrenzen, terwijl het in mijn ogen toch echt zo is dat we door die verregaande mondialisatie steeds meer verworden tot een grote eenheidsworst met een flink deel van de wereld
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:32 schreef moemoe het volgende:
OUD / Mijn bezorgde buurmeisje en haar ongeplande zwangerschap!
Doodsverwensing, tr gemacht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mogelijk nadat ze is overleden....
Pics.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef Specularium het volgende:
Heb nu een nieuwe fiets waar ik heel hard op kan.
Ga alleen niet mijn benen scheren.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef Specularium het volgende:
Wat voor fiets?quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef Specularium het volgende:
Nu kan ik niet meer pimpen met mijn waterdichte toestelquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh, maar ik heb hem niet om foto's onder water te maken. Het is gewoon handig als het regent en zo, en als je per ongeluk in het water valt dat de kans groot is dat hij het nog doet.
Voor de rest is het gewoon een goede telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |