Harry du Moulariumquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:23 schreef Specularium het volgende:
Heb nu een nieuwe fiets waar ik heel hard op kan.
Ga alleen niet mijn benen scheren.
Ik heb nu al zin om Mani uit te lachen als hij hier in het topic komt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
Waarom krijg ik pushberichten van de NOS over Dumoulin?
Dat interesseert mij geen reet.
Dat is dan wel een verschil ja.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gazelle, is geen racefiets.
Maar ik ben alleen maar oude stadsfietsen gewend van 50 kilo zonder versnelling.
Mani89 is nu in rouw.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
Fancy, met je pushberichten hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
Nou dat valt wel mee, het was een glorieuze Vuelta. 4 etappeoverwinningen.quote:
NOS heeft een rare definitie van wat bekangrijk isquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
Zeker, Tom mag trots zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee, het was een glorieuze Vuelta. 4 etappeoverwinningen.
Dit is in alle gevallen een understatement in haar gevalquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Sylvana is wel extreem vervelend zeg.
Met sylvana en Humberto?quote:
Je bent zelf een understatement.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is in alle gevallen een understatement in haar geval
Nou ik dacht aan een pot iets anders, maar dat is misschien ook wel weer eens leuk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:26 schreef moemoe het volgende:
Zullen we deze mooie zaterdagavond eens vullen met een goede pot Isketch?
Vertel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:29 schreef moemoe het volgende:
Oh trouwens, ik heb goed en slecht nieuws over Isketch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |