SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sindsdien hou ik mij wel in ja
Nee juist niet in bebouwde kom, al helemaal niet snel optrekken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:21 schreef Rickertman96 het volgende: [..] Dat moet je juist binnen de bebouwde kom doen, beetje snel optrekken erbij
Ik ben best wel een verlegen persoon als het om zingen of dansen gaat.quote:
Ik zou alleen met alcohol doenquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMet Halloween weer. Zin in. Maar moet vaak wel aftrappen en dat vind ik wel dood eng
Ja ik ook voorheen maar tegenwoordig gewoon heel veel wiet roken van te voren haha. Nuchter durf ik nietquote:
Schijnbaar niet, tot iemand er wat van zegt. Wat betreft dansen danquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben best wel een verlegen persoon als het om zingen of dansen gaat.
Ja dan is het vaak wat genantquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook voorheen maar tegenwoordig gewoon heel veel wiet roken van te voren haha. Nuchter durf ik nietTe verlegen voor.
Jij komt er mee weg. Als ik gebaar dat ze niet moeten bellen tijdens het rijden krijg ik boze blikken terug.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen vinden dat hartstikke leuk, alleen nog maar leuke reacties gehad. Ook op dat bellen in de auto.
Ik zie er dan ook wel uit als een vrolijk meisje en het is totaal niet serieus allemaal dus ja, gewoon grappig.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:35 schreef Amarantha het volgende:
1x commentaar gehad op mijn gezang, was laatste keer met zingen op de xbox. Gene naast mij op de bank begon beetje hoofdpijn te krijgen door mij omdat ik de hele avond uit volle borst aan het mee zingen was
Ik weet hetquote:
lrquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Mn bolletje is een beetje afgeleid door het lampje op mn camera dat aftelt als ik zo'n foto maak, dus ehm nee dat werkt niet.
Hier de mislukte foto dan maar.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Mn bolletje is een beetje afgeleid door het lampje op mn camera dat aftelt als ik zo'n foto maak, dus ehm nee dat werkt niet.
[ afbeelding ]
Ik vraag me soms af of Rodin uberhaupt wat denkt.. Hij drinkt vaak ook door z'n pootje in het drinkwater te dopen en dan likt ie zn pootje af. Wat is dat nou voor actiequote:Op vrijdag 11 september 2015 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof hij denkt: wtf doe je
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is best kutquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag halve dag in ziekenhuis doorgebracht voor 2 korte afspraken
Ass hoorquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die wollige pootjes ookquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ass hoor
Im dyingggg hij is zo leuk
Was ik maar niet allergisch.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..], gelukkig is ie dol op knuffelen
begint maandag je studie echt?quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag halve dag in ziekenhuis doorgebracht voor 2 korte afspraken
Doe ik wel altijd #rebelsquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee juist niet in bebouwde kom, al helemaal niet snel optrekken.
Im dyingquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ass hoor
Im dyingggg hij is zo leuk
Sommige zijn niet allergisch voor dit ras, maar ben je allergisch voor huidschilfers of voor haar echt?quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die wollige pootjes ook![]()
[..]
Was ik maar niet allergisch.
Mijn pepernoten zijn heerlijk trouwens
Lever door drankgebruik?quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Controle op mn oor en op mn lever.
Het lijkt haar te zijn, maar heb me nooit laten testen. Ik krijg gewoon last als ik in een huis zit met een kat. Of als ik ze aai op straatquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige zijn niet allergisch voor dit ras, maar ben je allergisch voor huidschilfers of voor haar echt?
Het is 90 % van de keren huidschilfers, en niet haar.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lever door drankgebruik?
[..]
Het lijkt haar te zijn, maar heb me nooit laten testen. Ik krijg gewoon last als ik in een huis zit met een kat. Of als ik ze aai op straat
Kan best, ik krijg jeuk.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is 90 % van de keren huidschilfers, en niet haar.
Maar blijft jammer![]()
Ik vind naakt katten ook vet, maar helaas.. een beest wat afgeeft hoef ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan best, ik krijg jeuk.
Kreeg geen jeuk van naaktkat. Daarom dacht ik aan haar.
Loka had ook een kat waar ik tegen kon, dus misschien is die soort een optie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind naakt katten ook vet, maar helaas.. een beest wat afgeeft hoef ik niet.
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Zo de kaashapjes maar even in de oven gooien
Ja van kwekkeboom. Erg lekker. Wel vrij prijzig maar deze week 25% korting bij de AH.quote:
Naaktkatten geven beetje talg af. Behaarde katten ook maar dat gaat in hun vacht zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka had ook een kat waar ik tegen kon, dus misschien is die soort een optie.
Afgeeft?
Net als jij.quote:
Ah, oké. Mja, de huid moet toch soepel blijven.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naaktkatten geven beetje talg af. Behaarde katten ook maar dat gaat in hun vacht zitten.
soort kaassoufles maar dan in balvorm?quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja van kwekkeboom. Erg lekker. Wel vrij prijzig maar deze week 25% korting bij de AH.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als jij.
[..]
Ah, oké. Mja, de huid moet toch soepel blijven.
Ik moet eerst nog even uitzoeken of jullie een open relatie hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij probeert in je broekje te komen Pax, trap er niet in!
quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
soort kaassoufles maar dan in balvorm?
deze?quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag vanmiddag een eng filmpje, nu wil ik hem aan iemand laten zien, kan ik hem niet meer vinden. Struggles.
wtfquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
Dit is een van mijn favoriete vissenfilmpjes.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie vindt dit leuk:
[ afbeelding ]
Ja, talg bahquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka had ook een kat waar ik tegen kon, dus misschien is die soort een optie.
Afgeeft?
ik verwachtte eurokok martinquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn favoriete yt-kok heeft weer een nieuwe video, feest!
Arme jongenquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DM Paxcon, heb gehoord dat hij eenzaam is
lolquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DM Paxcon, heb gehoord dat hij eenzaam is
Ja dit heb ik pas 40-45 keer gehoord, maar er komt nooit iets vanquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we dit verder via DM regelen
Nou ja, ik was eigenlijk van plan om een matras voor je te kopen en dat je daar dan lekker je behoefte op deedquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:36 schreef Paxcon het volgende:
Oh wacht je hebt een vriendin
dat is zielig voor haar
Je verwart me nu met een andere user uit deze SCquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik was eigenlijk van plan om een matras voor je te kopen en dat je daar dan lekker je behoefte op deed
Alsof jij niet van een lekker mals strak matrasje houdt op z'n tijdquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je verwart me nu met een andere user uit deze SC
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je verwart me nu met een andere user uit deze SC
Wowquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch het matras van FOK!
Ik wel dan? :Squote:Op vrijdag 11 september 2015 19:42 schreef Kauai het volgende:
[..]
Die zou zoiets nooit tegen mij zeggen
Jij bent echt HEEL raar vandaagquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch het matras van FOK!
Ik kan het niet wetenquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het door de seks komen?
Ik heb hem al een week niet gezienquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TotoGOD
hoe gaat het met Pluis?
Mijn vorige bedpartner zei na afloop: Uh okéquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Johannes, kun jij beschrijven hoe je voormalig bedpartners jou beschreven als bedpartner?
Ik heb OscarGod al een maand niet gezien ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb hem al een week niet gezien![]()
maar zondag zie ik hem weer gelukkig
![]()
En met Oscargod?
Wowquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vorige bedpartner zei na afloop: Uh oké
Ik denk dat dat positief bedoeld was.
[..]
Ik heb OscarGod al een maand niet gezien ofzo![]()
Dus je vorige bedpartner was niet Paxje?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vorige bedpartner zei na afloop: Uh oké
Ik denk dat dat positief bedoeld was.
Nee het was GGMM. En het erge was dat hij niet kwam.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je vorige bedpartner was niet Paxje?
Waar wacht je nog op?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxje heeft recentelijk een nieuw matras gekocht
Ik denk dat het een hint voor mij was
Jij kwam wel?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee het was GGMM. En het erge was dat hij niet kwam.
Hoeveel?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Johannes X Paxje zou ik betalen om te mogen zien
Allemaal oppakken, terugvliegen naar het gat waar ze vandaan komen en ze kunnen de tering krijgen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Vluchtelingen die in Polen werk, scholing, onderdak en fietsen krijgen willen dat niet. Want ze willen naar Duitsland.
Echte vluchtelingen hoor.
Ik vind het opzich wel grappig.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Allemaal oppakken, terugvliegen naar het gat waar ze vandaan komen en ze kunnen de tering krijgen.
Westerse media zijn zo links als de SP in de jaren 90.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Raar dat dit niet in westerse media komt he Kaneel.
Maar Merkel maar schreeuwen dat Oost-Europa hun verantwoordelijk moet nemen.
Dat begin ik ook steeds meer te merken sinds ik meer Poolse media begin te lezen jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Westerse media zijn zo links als de SP in de jaren 90.
Dat is al zeker 15 jaar zo, maar de linkse mensen blijven dat glashard ontkennen. Hilarisch.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat begin ik ook steeds meer te merken sinds ik meer Poolse media begin te lezen ja
Echt raar hoeveel verschil daarin zit.
Wauw.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Vluchtelingen die in Polen werk, scholing, onderdak en fietsen krijgen willen dat niet. Want ze willen naar Duitsland.
Het werd mij vooral duidelijk over de berichtgeving over Rusland.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al zeker 15 jaar zo, maar de linkse mensen blijven dat glashard ontkennen. Hilarisch.
Gratis scholing voor kinderen. Gratis appartement. Zomaar een baan.quote:
Ik snap niet dat mensen dat afslaan. Zou zoiets nu al met beide handen aangrijpen. En ben niet eens een vluchteling.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gratis scholing voor kinderen. Gratis appartement. Zomaar een baan.
En zonder bedankje weg de een of op andere dag
Veilig zijn is niet goed genoeg. Rijk is wat ze willen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar je moet je schuldig en racistisch voelen dat je hen dat nu niet wilt gunnen!quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat afslaan. Zou zoiets nu al met beide handen aangrijpen. En ben niet eens een vluchteling.
Eigenlijk heb ik nog nooit last gehad van white guilt. En ik ben best wel links verder.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je moet je schuldig en racistisch voelen dat je hen dat nu niet wilt gunnen!
Waren ook nog eens christelijke syriers.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat afslaan. Zou zoiets nu al met beide handen aangrijpen. En ben niet eens een vluchteling.
Hey babyquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
Alles is racistisch tegenwoordig, manmanman.
Jij helemaal met je blonde krullen en blauwe ogen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
Alles is racistisch tegenwoordig, manmanman.
Het zou mooi zijn als alle mensen die hun mening (en beleid) baseren op white guild preventief uitgesloten zouden worden van iedere beslissing.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog nooit last gehad van white guilt. En ik ben best wel links verder.
Zijn helemaal niet blauw, potjandrie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij helemaal met je blonde krullen en blauwe ogen.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij helemaal met je blonde krullen en blauwe ogen.
[..]
Het zou mooi zijn als alle mensen die hun mening (en beleid) baseren op white guild preventief uitgesloten zouden worden van iedere beslissing.
Gaat prima.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, best. Alhoewel... Ik ben aan het studeren. Op vrijdagavond. Mwah.
Met jou?
Zijn ze dan groen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zijn helemaal niet blauw, potjandrie.
Wow, ik geef grif toe dat ik jaloers ben.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:09 schreef Fera het volgende:
Kaneel, ik ben vandaag wezen shoppen met Bambi.
N'awh.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat prima.
Vriendinnetje aan het werk dus vies verveling.
Maandag beginnen met studie pas
Godsdienst en cultuurwetenschappen 1e jaar dit jaarquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
N'awh.Heb je geen serie om te kijken of iets?
Wat voor studie doe je?
Heb ik misschien al eens gevraagd, maar mijn geheugen soms... Zucht.
Ik kan me niet herinneren dat ik iemand met groene ogen heb gezien.quote:
Ook goed, ben je ondertussen al verhuisd?!quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey! Gaat goed, hoor! Met jou?
Zij heeft van alles gekocht. Broeken, shirts, tas, schoenen, etc. Ik alleen een shirt, sokken, HP sloffen en een onesie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, ik geef grif toe dat ik jaloers ben.
Wat is er allemaal gekocht?
Ja, bami is rijke tata natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zij heeft van alles gekocht. Broeken, shirts, tas, schoenen, etc. Ik alleen een shirt, sokken, HP sloffen en een onesie.
Oh, wauw.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Godsdienst en cultuurwetenschappen 1e jaar dit jaarDus tja.
Series kijk ik niet echt zonder mn vriendin.
Dus beetje FOK!leef
Zeldzaam?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik iemand met groene ogen heb gezien.
Zeldzaam.
Heb je foto van je ogen?
Niet handig...quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet nog erg wennen aan mijn huis. Ik laat per ongeluk telkens de voordeur open staan.
Nee, niet handigquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als ik binnen zit en kleren aan heb, net als in mijn vorige huis. Maar toch.
Ja, als je het zelf hebt is het misschien wel saai.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zeldzaam?Ik vind het saai juist.
Foto, ehhh... Is het in fobo niet te zien? Geen idee eigenlijk.
Werkloosheid.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:14 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, wauw.Weet je al wat je daarmee wilt doen of is het daar nog veels te vroeg voor?
Ik heb blauwe ogenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als je het zelf hebt is het misschien wel saai.
Hier heeft 95% van de mensen bruine ogen.
Nee, heb al even kijkje genomen in je fobo. Zie wel lichte ogen, maar niet meer dan dat.
Klopt. Maar het was ook de Primark, dus viel wel mee. :$quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, bami is rijke tata natuurlijk.
HP sloffen?En wat voor onesie?
Woon al ruim een jaar met Furdi samen in een appartementje, als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook goed, ben je ondertussen al verhuisd?!
Waar woon je nu? :$quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Woon al ruim een jaar met Furdi samen in een appartementje, als je dat bedoelt.Inclusief k'nijn en nieuwste aanwinst in de vorm van een kat.
Jij nog steeds samen met Tchock?
Blijven proberenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in ingesleten gewoonten afleren.
Kaneel kan dit bevestigen.
Wow, is dat alweer langer dan een jaar geledenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Woon al ruim een jaar met Furdi samen in een appartementje, als je dat bedoelt.Inclusief k'nijn en nieuwste aanwinst in de vorm van een kat.
Totdat er een grote neger naar binnen komt stormenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als ik binnen zit en kleren aan heb, net als in mijn vorige huis. Maar toch.
Er wonen vooral Chinezen op mijn verdieping.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Totdat er een grote neger naar binnen komt stormen
Met "hier" bedoelde ik Leiden, maar okquote:
Nice. Ik moet ook een Primark hier hebben. Ik heb die sloffen en onesie nodig.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar het was ook de Primark, dus viel wel mee. :$
Ja, lekkere zachte sloffen met Hogwarts logo. En een vossen onsesie. Met staart.
Correct. Loka is extreem hardleers.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in ingesleten gewoonten afleren.
Kaneel kan dit bevestigen.
hier pakis he.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Met "hier" bedoelde ik Leiden, maar ok
Ziet zwart van de mensen toch.
Pics van je katquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ahja, dat is ook wel eentonig dan.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, als je het zelf hebt is het misschien wel saai.
Hier heeft 95% van de mensen bruine ogen.
Nee, heb al even kijkje genomen in je fobo. Zie wel lichte ogen, maar niet meer dan dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ahja, dat is ook wel eentonig dan.Wat voor kleur heb je zelf?
Je kunt het niet echt zien inderdaad, heb ook even gecheckt.Zit mobiel, dus duurde even, maar dit is de beste foto die ik kan vinden. Nog steeds wel onduidelijk.
Jouw haar is zo mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als verlaat verjaardagscadeau.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie een Chewbacca onesie. Misschien maar kopen voor Loka.
Hehe.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Werkloosheid.
Nee, zou wel docent in mn vakgebied willen worden aan een uni
Anders ga ik een careerswitch maken.
Nee, heb een plan B.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe.
Dat kan altijd. Dan word je een super gewaardeerde hoogleraar ofzo. Je kunt altijd nog burgers flippen.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ahja, dat is ook wel eentonig dan.Wat voor kleur heb je zelf?
Je kunt het niet echt zien inderdaad, heb ook even gecheckt.Zit mobiel, dus duurde even, maar dit is de beste foto die ik kan vinden. Nog steeds wel onduidelijk.
Mja, niet echt zichtbaar. Maar ik geloof je op je woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk je dat ik rijke tata ben?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als verlaat verjaardagscadeau.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mijn moeder vroeg wat ik van jou gekregen had, wist niet wat ik moest antwoorden, toen zei ik maar 'liefde'quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je dat ik rijke tata ben?
Ik weet wiequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crush van jaren geleden had Pikachu onesie. Raak opgewonden nu ik dat ding tussen de onesies zie staan
Tijd vliegt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow, is dat alweer langer dan een jaar geleden. Ja dat bedoelde ik.
Ha, ik ben ook verhuisd naar appartementje incl konijn en nieuwe aanwinst in vorm van kat. Leuk he
En nee, ik heb een nieuwe vriend.
;Dquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg wat ik van jou gekregen had, wist niet wat ik moest antwoorden, toen zei ik maar 'liefde'
Heb nog steeds foto van haar in die onesiequote:
Toffer zelfs.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tijd vliegt.
Toffe shit! Zit je een beetje ruim? Je kat had je volgens mij een keer laten zien al. Echt heel leuk.Hoe heet ie?
Oh, nieuwe vriend heb ik helemaal gemist, excuus. Maar ook tof, uiteraard.
Jawel, voor mijzelf dikke prima. 55m2 en vooral in een hele groene wijk wat ik graag wildequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tijd vliegt.
Toffe shit! Zit je een beetje ruim? Je kat had je volgens mij een keer laten zien al. Echt heel leuk.Hoe heet ie?
Oh, nieuwe vriend heb ik helemaal gemist, excuus. Maar ook tof, uiteraard.
Ik zei dat ik in afwachting was.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
;D
Zei je niet dat je het nog moest krijgen?
Want ik weet wat het cadeau is, ik heb alleen moeite om het te bestellen
Ik kom er vrijwel dagelijks.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hehehehe.
Wanneer naar Rotterdam? :$
Gooi weg manquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
;D
Zei je niet dat je het nog moest krijgen?
Want ik weet wat het cadeau is, ik heb alleen moeite om het te bestellen
[..]
Heb nog steeds foto van haar in die onesie
Nee, maar wil niet dat het bij de buren bezorgd wordt want die ken ik niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei dat ik in afwachting was.
Is het iets moeilijks? :$
Jeetje, en je bent ook niet vaak thuis.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar wil niet dat het bij de buren bezorgd wordt want die ken ik niet.
Zo, dat klinkt goed! Heb je lekker voor elkaar.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, voor mijzelf dikke prima. 55m2 en vooral in een hele groene wijk wat ik graag wilde.
Mn kat heet Rodin, van jou?
En nou, we hebben eigenlijk ook nog geen maand dus he niet zo gek dat je dat mist.
Ik kan nu al zeggen: 0quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die studeren/studeerden, hoeveel aantekeningen maken/maakten jullie ongeveer tijdens een hoorcollege?
Precies.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje, en je bent ook niet vaak thuis.
Hachelijke onderneming hoor.
Verschilt heel erg per vak en per docent. Soms niks en soms 2 of 3 A4'tjes.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die studeren/studeerden, hoeveel aantekeningen maken/maakten jullie ongeveer tijdens een hoorcollege?
kijk m boos doenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Rotterdam heeft ALLES.
En niet vol met achterlijke toeristen die het allemaal "gezellig" moeten hebben
Die wagen zich niet in dat gat neequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Rotterdam heeft ALLES.
En niet vol met achterlijke toeristen die het allemaal "gezellig" moeten hebben
Rotterdam is in elk aspect meer een stad dan Amsterdamquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die wagen zich niet in dat gat nee
Oke Niels.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam is de enige stad van Nederland
Dat is wel zo natuurlijk. Ik heb nu een vak waarbij ik 5 A4'tjes volschrijf. Helemaal schrijfkrampen na die colleges.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per vak en per docent. Soms niks en soms 2 of 3 A4'tjes.
Zal wel KLB zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
oh wacht dit kan ik hier niet zeggen, jullie weten niet wie niels is
Die ene van de Thaise hoeren?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
oh wacht dit kan ik hier niet zeggen, jullie weten niet wie niels is
Jeetje wat een taalgebruik, ben je vergeten je puni uit te spuiten ofzo?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel KLB zijn.
De kanker van de wereld.
Amsterdamquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam is in elk aspect meer een stad dan Amsterdam
Alleen belangrijke dingen die de docent vaak zegt of lang over door gaat.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Jeetje wat een taalgebruik, ben je vergeten je puni uit te spuiten ofzo?
Ah, dat is kak. Is het niet handiger om een laptop mee te nemen dan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel zo natuurlijk. Ik heb nu een vak waarbij ik 5 A4'tjes volschrijf. Helemaal schrijfkrampen na die colleges.
Taalgebruik?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Jeetje wat een taalgebruik, ben je vergeten je puni uit te spuiten ofzo?
Kusje op.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dank je dat je me er aan herinnert
Dorpjesquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De rest van Nederland zijn echt dorpen.
Nee, want er zit wiskunde inquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, dat is kak. Is het niet handiger om een laptop mee te nemen dan?
Nouja, een "meh" is beter dan: "nee, ga weg."quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tientallen vrouwen kunnen het niet mis hebben
Doe jij wel eens een tampon in en vergeet je dat je hem in had dus steek je gewoon nog ene recht in je kut?quote:
Jij bent echt een soort tong80 he.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe jij wel eens een tampon in en vergeet je dat je hem in had dus steek je gewoon nog ene recht in je kut?
Haha. Maybe.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met "hier" bedoelde ik Leiden, maar ok
Ziet zwart van de mensen toch.
[..]
Nice. Ik moet ook een Primark hier hebben. Ik heb die sloffen en onesie nodig.
Ga je nu vieze furry spelletjes doen met Hep?
[..]
Correct. Loka is extreem hardleers.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, een "meh" is beter dan: "nee, ga weg."![]()
Ik pas me graag aan aan het niveau van mijn gesprekspartner.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort tong80 he.
Oke.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik pas me graag aan het niveau van mijn gesprekspartner.
Heb je die helemaal zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke.
Niemand zit op een excuusallochtoon te wachten.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:48 schreef Fylax het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik Paxcon super lief vind en niets meende van de negatieve dingen die ik over hem vertelde.
Ik hou van die jongen.
#PAXSEKSUEEL
hoe high ben jequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:51 schreef supersof het volgende:
dat moment dat je denkt dat je al je boterhammen al op hebt maar als je naar je bord kijkt, er nog een ligt
Dan weet ik het ook niet meer.quote:
Vertel hier meer over aubquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Hallo ik verveel me helemaal de touwtiefus.
Einde bericht.
Daar valt niet veel meer over te vertellen dan het gegeven opzichzelf helaasquote:
Sup?quote:
'dingen'? Is dat prei in eenheden, zeg maar?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lokje liefje, gaan we morgen preisoep eten? ik heb 4 dingen prei gehaald.
Beetje saaie post danquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar valt niet veel meer over te vertellen dan het gegeven opzichzelf helaas
Het zag er uitstekend uit op het plaatje, ik zal mij niet beroepen op mijn vetorecht in deze kwestie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lokje liefje, gaan we morgen preisoep eten? ik heb 4 dingen prei gehaald.
prei stavenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
'dingen'? Is dat prei in eenheden, zeg maar?
Goeie reden dat je weer weggaat hier dus.quote:
ben ik niet, nog nooit geweest, zal ik nooit zijn.quote:
Niet veel, ben een beetje moe. En jij?quote:
Ik heb zondag een date met een lekkere chick zei ik toch.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat vroeg ik eerder op de avond aan jou
maar je date is dus niet met een chick?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Fok-it het volgende:
MAAR OOK HALLO FOKKIE
LEUK DAT JE ER BENT
DANKJE
Dit is tegen de policy van Danny, oei.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie reden dat je weer weggaat hier dus.
Goedzo, beter.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ben ik niet, nog nooit geweest, zal ik nooit zijn.
Oh ik dacht met een jongenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet veel, ben een beetje moe. En jij?
[..]
Ik heb zondag een date met een lekkere chick zei ik toch.
Zelfde eigenlijk. Over een uur moet ik alweer naar bed, maar geen zin in.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet veel, ben een beetje moe. En jij?
[..]
Ik heb zondag een date met een lekkere chick zei ik toch.
Niks moet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfde eigenlijk. Over een uur moet ik alweer naar bed, maar geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |