Allemaal oppakken, terugvliegen naar het gat waar ze vandaan komen en ze kunnen de tering krijgen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Vluchtelingen die in Polen werk, scholing, onderdak en fietsen krijgen willen dat niet. Want ze willen naar Duitsland.
Echte vluchtelingen hoor.
Ik vind het opzich wel grappig.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Allemaal oppakken, terugvliegen naar het gat waar ze vandaan komen en ze kunnen de tering krijgen.
Westerse media zijn zo links als de SP in de jaren 90.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Raar dat dit niet in westerse media komt he Kaneel.
Maar Merkel maar schreeuwen dat Oost-Europa hun verantwoordelijk moet nemen.
Dat begin ik ook steeds meer te merken sinds ik meer Poolse media begin te lezen jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Westerse media zijn zo links als de SP in de jaren 90.
Dat is al zeker 15 jaar zo, maar de linkse mensen blijven dat glashard ontkennen. Hilarisch.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat begin ik ook steeds meer te merken sinds ik meer Poolse media begin te lezen ja
Echt raar hoeveel verschil daarin zit.
Wauw.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Vluchtelingen die in Polen werk, scholing, onderdak en fietsen krijgen willen dat niet. Want ze willen naar Duitsland.
Het werd mij vooral duidelijk over de berichtgeving over Rusland.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al zeker 15 jaar zo, maar de linkse mensen blijven dat glashard ontkennen. Hilarisch.
Gratis scholing voor kinderen. Gratis appartement. Zomaar een baan.quote:
Ik snap niet dat mensen dat afslaan. Zou zoiets nu al met beide handen aangrijpen. En ben niet eens een vluchteling.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gratis scholing voor kinderen. Gratis appartement. Zomaar een baan.
En zonder bedankje weg de een of op andere dag
Veilig zijn is niet goed genoeg. Rijk is wat ze willen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar je moet je schuldig en racistisch voelen dat je hen dat nu niet wilt gunnen!quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat afslaan. Zou zoiets nu al met beide handen aangrijpen. En ben niet eens een vluchteling.
Eigenlijk heb ik nog nooit last gehad van white guilt. En ik ben best wel links verder.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je moet je schuldig en racistisch voelen dat je hen dat nu niet wilt gunnen!
Waren ook nog eens christelijke syriers.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat afslaan. Zou zoiets nu al met beide handen aangrijpen. En ben niet eens een vluchteling.
Hey babyquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
Alles is racistisch tegenwoordig, manmanman.
Jij helemaal met je blonde krullen en blauwe ogen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:03 schreef Omdatappel het volgende:
Alles is racistisch tegenwoordig, manmanman.
Het zou mooi zijn als alle mensen die hun mening (en beleid) baseren op white guild preventief uitgesloten zouden worden van iedere beslissing.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik nog nooit last gehad van white guilt. En ik ben best wel links verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |