SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sindsdien hou ik mij wel in ja
Nee juist niet in bebouwde kom, al helemaal niet snel optrekken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:21 schreef Rickertman96 het volgende: [..] Dat moet je juist binnen de bebouwde kom doen, beetje snel optrekken erbij
Ik ben best wel een verlegen persoon als het om zingen of dansen gaat.quote:
Ik zou alleen met alcohol doenquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMet Halloween weer. Zin in. Maar moet vaak wel aftrappen en dat vind ik wel dood eng
Ja ik ook voorheen maar tegenwoordig gewoon heel veel wiet roken van te voren haha. Nuchter durf ik nietquote:
Schijnbaar niet, tot iemand er wat van zegt. Wat betreft dansen danquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben best wel een verlegen persoon als het om zingen of dansen gaat.
Ja dan is het vaak wat genantquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook voorheen maar tegenwoordig gewoon heel veel wiet roken van te voren haha. Nuchter durf ik nietTe verlegen voor.
Jij komt er mee weg. Als ik gebaar dat ze niet moeten bellen tijdens het rijden krijg ik boze blikken terug.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen vinden dat hartstikke leuk, alleen nog maar leuke reacties gehad. Ook op dat bellen in de auto.
Ik zie er dan ook wel uit als een vrolijk meisje en het is totaal niet serieus allemaal dus ja, gewoon grappig.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:35 schreef Amarantha het volgende:
1x commentaar gehad op mijn gezang, was laatste keer met zingen op de xbox. Gene naast mij op de bank begon beetje hoofdpijn te krijgen door mij omdat ik de hele avond uit volle borst aan het mee zingen was
Ik weet hetquote:
lrquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Mn bolletje is een beetje afgeleid door het lampje op mn camera dat aftelt als ik zo'n foto maak, dus ehm nee dat werkt niet.
Hier de mislukte foto dan maar.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Mn bolletje is een beetje afgeleid door het lampje op mn camera dat aftelt als ik zo'n foto maak, dus ehm nee dat werkt niet.
[ afbeelding ]
Ik vraag me soms af of Rodin uberhaupt wat denkt.. Hij drinkt vaak ook door z'n pootje in het drinkwater te dopen en dan likt ie zn pootje af. Wat is dat nou voor actiequote:Op vrijdag 11 september 2015 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij ziet eruit alsof hij denkt: wtf doe je
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is best kutquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag halve dag in ziekenhuis doorgebracht voor 2 korte afspraken
Ass hoorquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die wollige pootjes ookquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ass hoor
Im dyingggg hij is zo leuk
Was ik maar niet allergisch.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..], gelukkig is ie dol op knuffelen
begint maandag je studie echt?quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag halve dag in ziekenhuis doorgebracht voor 2 korte afspraken
Doe ik wel altijd #rebelsquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee juist niet in bebouwde kom, al helemaal niet snel optrekken.
Im dyingquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ass hoor
Im dyingggg hij is zo leuk
Sommige zijn niet allergisch voor dit ras, maar ben je allergisch voor huidschilfers of voor haar echt?quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die wollige pootjes ook![]()
[..]
Was ik maar niet allergisch.
Mijn pepernoten zijn heerlijk trouwens
Lever door drankgebruik?quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Controle op mn oor en op mn lever.
Het lijkt haar te zijn, maar heb me nooit laten testen. Ik krijg gewoon last als ik in een huis zit met een kat. Of als ik ze aai op straatquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige zijn niet allergisch voor dit ras, maar ben je allergisch voor huidschilfers of voor haar echt?
Het is 90 % van de keren huidschilfers, en niet haar.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lever door drankgebruik?
[..]
Het lijkt haar te zijn, maar heb me nooit laten testen. Ik krijg gewoon last als ik in een huis zit met een kat. Of als ik ze aai op straat
Kan best, ik krijg jeuk.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is 90 % van de keren huidschilfers, en niet haar.
Maar blijft jammer![]()
Ik vind naakt katten ook vet, maar helaas.. een beest wat afgeeft hoef ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan best, ik krijg jeuk.
Kreeg geen jeuk van naaktkat. Daarom dacht ik aan haar.
Loka had ook een kat waar ik tegen kon, dus misschien is die soort een optie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind naakt katten ook vet, maar helaas.. een beest wat afgeeft hoef ik niet.
klinkt lekkerquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Zo de kaashapjes maar even in de oven gooien
Ja van kwekkeboom. Erg lekker. Wel vrij prijzig maar deze week 25% korting bij de AH.quote:
Naaktkatten geven beetje talg af. Behaarde katten ook maar dat gaat in hun vacht zitten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka had ook een kat waar ik tegen kon, dus misschien is die soort een optie.
Afgeeft?
Net als jij.quote:
Ah, oké. Mja, de huid moet toch soepel blijven.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naaktkatten geven beetje talg af. Behaarde katten ook maar dat gaat in hun vacht zitten.
soort kaassoufles maar dan in balvorm?quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja van kwekkeboom. Erg lekker. Wel vrij prijzig maar deze week 25% korting bij de AH.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als jij.
[..]
Ah, oké. Mja, de huid moet toch soepel blijven.
Ik moet eerst nog even uitzoeken of jullie een open relatie hebbenquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij probeert in je broekje te komen Pax, trap er niet in!
quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
soort kaassoufles maar dan in balvorm?
deze?quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag vanmiddag een eng filmpje, nu wil ik hem aan iemand laten zien, kan ik hem niet meer vinden. Struggles.
wtfquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
Dit is een van mijn favoriete vissenfilmpjes.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie vindt dit leuk:
[ afbeelding ]
Ja, talg bahquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka had ook een kat waar ik tegen kon, dus misschien is die soort een optie.
Afgeeft?
ik verwachtte eurokok martinquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn favoriete yt-kok heeft weer een nieuwe video, feest!
Arme jongenquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DM Paxcon, heb gehoord dat hij eenzaam is
lolquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
DM Paxcon, heb gehoord dat hij eenzaam is
Ja dit heb ik pas 40-45 keer gehoord, maar er komt nooit iets vanquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we dit verder via DM regelen
Nou ja, ik was eigenlijk van plan om een matras voor je te kopen en dat je daar dan lekker je behoefte op deedquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:36 schreef Paxcon het volgende:
Oh wacht je hebt een vriendin
dat is zielig voor haar
Je verwart me nu met een andere user uit deze SCquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, ik was eigenlijk van plan om een matras voor je te kopen en dat je daar dan lekker je behoefte op deed
Alsof jij niet van een lekker mals strak matrasje houdt op z'n tijdquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je verwart me nu met een andere user uit deze SC
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je verwart me nu met een andere user uit deze SC
Wowquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch het matras van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |