SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sindsdien hou ik mij wel in ja
Nee juist niet in bebouwde kom, al helemaal niet snel optrekken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:21 schreef Rickertman96 het volgende: [..] Dat moet je juist binnen de bebouwde kom doen, beetje snel optrekken erbij
Ik ben best wel een verlegen persoon als het om zingen of dansen gaat.quote:
Ik zou alleen met alcohol doenquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMet Halloween weer. Zin in. Maar moet vaak wel aftrappen en dat vind ik wel dood eng
Ja ik ook voorheen maar tegenwoordig gewoon heel veel wiet roken van te voren haha. Nuchter durf ik nietquote:
Schijnbaar niet, tot iemand er wat van zegt. Wat betreft dansen danquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben best wel een verlegen persoon als het om zingen of dansen gaat.
Ja dan is het vaak wat genantquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook voorheen maar tegenwoordig gewoon heel veel wiet roken van te voren haha. Nuchter durf ik nietTe verlegen voor.
Jij komt er mee weg. Als ik gebaar dat ze niet moeten bellen tijdens het rijden krijg ik boze blikken terug.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen vinden dat hartstikke leuk, alleen nog maar leuke reacties gehad. Ook op dat bellen in de auto.
Ik zie er dan ook wel uit als een vrolijk meisje en het is totaal niet serieus allemaal dus ja, gewoon grappig.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:35 schreef Amarantha het volgende:
1x commentaar gehad op mijn gezang, was laatste keer met zingen op de xbox. Gene naast mij op de bank begon beetje hoofdpijn te krijgen door mij omdat ik de hele avond uit volle borst aan het mee zingen was
Ik weet hetquote:
lrquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:50 schreef Crack_ het volgende:
Mn bolletje is een beetje afgeleid door het lampje op mn camera dat aftelt als ik zo'n foto maak, dus ehm nee dat werkt niet.
Hier de mislukte foto dan maar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |