hoe high ben jequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:51 schreef supersof het volgende:
dat moment dat je denkt dat je al je boterhammen al op hebt maar als je naar je bord kijkt, er nog een ligt
Dan weet ik het ook niet meer.quote:
Vertel hier meer over aubquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Hallo ik verveel me helemaal de touwtiefus.
Einde bericht.
Daar valt niet veel meer over te vertellen dan het gegeven opzichzelf helaasquote:
Sup?quote:
'dingen'? Is dat prei in eenheden, zeg maar?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lokje liefje, gaan we morgen preisoep eten? ik heb 4 dingen prei gehaald.
Beetje saaie post danquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar valt niet veel meer over te vertellen dan het gegeven opzichzelf helaas
Het zag er uitstekend uit op het plaatje, ik zal mij niet beroepen op mijn vetorecht in deze kwestie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lokje liefje, gaan we morgen preisoep eten? ik heb 4 dingen prei gehaald.
prei stavenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
'dingen'? Is dat prei in eenheden, zeg maar?
Goeie reden dat je weer weggaat hier dus.quote:
ben ik niet, nog nooit geweest, zal ik nooit zijn.quote:
Niet veel, ben een beetje moe. En jij?quote:
Ik heb zondag een date met een lekkere chick zei ik toch.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat vroeg ik eerder op de avond aan jou
maar je date is dus niet met een chick?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Fok-it het volgende:
MAAR OOK HALLO FOKKIE
LEUK DAT JE ER BENT
DANKJE
Dit is tegen de policy van Danny, oei.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie reden dat je weer weggaat hier dus.
Goedzo, beter.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ben ik niet, nog nooit geweest, zal ik nooit zijn.
Oh ik dacht met een jongenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet veel, ben een beetje moe. En jij?
[..]
Ik heb zondag een date met een lekkere chick zei ik toch.
Zelfde eigenlijk. Over een uur moet ik alweer naar bed, maar geen zin in.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet veel, ben een beetje moe. En jij?
[..]
Ik heb zondag een date met een lekkere chick zei ik toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |