quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ahja, dat is ook wel eentonig dan.Wat voor kleur heb je zelf?
Je kunt het niet echt zien inderdaad, heb ook even gecheckt.Zit mobiel, dus duurde even, maar dit is de beste foto die ik kan vinden. Nog steeds wel onduidelijk.
Mja, niet echt zichtbaar. Maar ik geloof je op je woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk je dat ik rijke tata ben?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als verlaat verjaardagscadeau.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mijn moeder vroeg wat ik van jou gekregen had, wist niet wat ik moest antwoorden, toen zei ik maar 'liefde'quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je dat ik rijke tata ben?
Ik weet wiequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crush van jaren geleden had Pikachu onesie. Raak opgewonden nu ik dat ding tussen de onesies zie staan
Tijd vliegt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow, is dat alweer langer dan een jaar geleden. Ja dat bedoelde ik.
Ha, ik ben ook verhuisd naar appartementje incl konijn en nieuwe aanwinst in vorm van kat. Leuk he
En nee, ik heb een nieuwe vriend.
;Dquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg wat ik van jou gekregen had, wist niet wat ik moest antwoorden, toen zei ik maar 'liefde'
Heb nog steeds foto van haar in die onesiequote:
Toffer zelfs.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tijd vliegt.
Toffe shit! Zit je een beetje ruim? Je kat had je volgens mij een keer laten zien al. Echt heel leuk.Hoe heet ie?
Oh, nieuwe vriend heb ik helemaal gemist, excuus. Maar ook tof, uiteraard.
Jawel, voor mijzelf dikke prima. 55m2 en vooral in een hele groene wijk wat ik graag wildequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tijd vliegt.
Toffe shit! Zit je een beetje ruim? Je kat had je volgens mij een keer laten zien al. Echt heel leuk.Hoe heet ie?
Oh, nieuwe vriend heb ik helemaal gemist, excuus. Maar ook tof, uiteraard.
Ik zei dat ik in afwachting was.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
;D
Zei je niet dat je het nog moest krijgen?
Want ik weet wat het cadeau is, ik heb alleen moeite om het te bestellen
Ik kom er vrijwel dagelijks.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hehehehe.
Wanneer naar Rotterdam? :$
Gooi weg manquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
;D
Zei je niet dat je het nog moest krijgen?
Want ik weet wat het cadeau is, ik heb alleen moeite om het te bestellen
[..]
Heb nog steeds foto van haar in die onesie
Nee, maar wil niet dat het bij de buren bezorgd wordt want die ken ik niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei dat ik in afwachting was.
Is het iets moeilijks? :$
Jeetje, en je bent ook niet vaak thuis.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar wil niet dat het bij de buren bezorgd wordt want die ken ik niet.
Zo, dat klinkt goed! Heb je lekker voor elkaar.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, voor mijzelf dikke prima. 55m2 en vooral in een hele groene wijk wat ik graag wilde.
Mn kat heet Rodin, van jou?
En nou, we hebben eigenlijk ook nog geen maand dus he niet zo gek dat je dat mist.
Ik kan nu al zeggen: 0quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die studeren/studeerden, hoeveel aantekeningen maken/maakten jullie ongeveer tijdens een hoorcollege?
Precies.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje, en je bent ook niet vaak thuis.
Hachelijke onderneming hoor.
Verschilt heel erg per vak en per docent. Soms niks en soms 2 of 3 A4'tjes.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die studeren/studeerden, hoeveel aantekeningen maken/maakten jullie ongeveer tijdens een hoorcollege?
kijk m boos doenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Rotterdam heeft ALLES.
En niet vol met achterlijke toeristen die het allemaal "gezellig" moeten hebben
Die wagen zich niet in dat gat neequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Rotterdam heeft ALLES.
En niet vol met achterlijke toeristen die het allemaal "gezellig" moeten hebben
Rotterdam is in elk aspect meer een stad dan Amsterdamquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die wagen zich niet in dat gat nee
Oke Niels.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam is de enige stad van Nederland
Dat is wel zo natuurlijk. Ik heb nu een vak waarbij ik 5 A4'tjes volschrijf. Helemaal schrijfkrampen na die colleges.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per vak en per docent. Soms niks en soms 2 of 3 A4'tjes.
Zal wel KLB zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
oh wacht dit kan ik hier niet zeggen, jullie weten niet wie niels is
Die ene van de Thaise hoeren?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
oh wacht dit kan ik hier niet zeggen, jullie weten niet wie niels is
Jeetje wat een taalgebruik, ben je vergeten je puni uit te spuiten ofzo?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel KLB zijn.
De kanker van de wereld.
Amsterdamquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam is in elk aspect meer een stad dan Amsterdam
Alleen belangrijke dingen die de docent vaak zegt of lang over door gaat.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Jeetje wat een taalgebruik, ben je vergeten je puni uit te spuiten ofzo?
Ah, dat is kak. Is het niet handiger om een laptop mee te nemen dan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel zo natuurlijk. Ik heb nu een vak waarbij ik 5 A4'tjes volschrijf. Helemaal schrijfkrampen na die colleges.
Taalgebruik?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Jeetje wat een taalgebruik, ben je vergeten je puni uit te spuiten ofzo?
Kusje op.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dank je dat je me er aan herinnert
Dorpjesquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De rest van Nederland zijn echt dorpen.
Nee, want er zit wiskunde inquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, dat is kak. Is het niet handiger om een laptop mee te nemen dan?
Nouja, een "meh" is beter dan: "nee, ga weg."quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tientallen vrouwen kunnen het niet mis hebben
Doe jij wel eens een tampon in en vergeet je dat je hem in had dus steek je gewoon nog ene recht in je kut?quote:
Jij bent echt een soort tong80 he.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe jij wel eens een tampon in en vergeet je dat je hem in had dus steek je gewoon nog ene recht in je kut?
Haha. Maybe.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met "hier" bedoelde ik Leiden, maar ok
Ziet zwart van de mensen toch.
[..]
Nice. Ik moet ook een Primark hier hebben. Ik heb die sloffen en onesie nodig.
Ga je nu vieze furry spelletjes doen met Hep?
[..]
Correct. Loka is extreem hardleers.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, een "meh" is beter dan: "nee, ga weg."![]()
Ik pas me graag aan aan het niveau van mijn gesprekspartner.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort tong80 he.
Oke.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik pas me graag aan het niveau van mijn gesprekspartner.
Heb je die helemaal zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke.
Niemand zit op een excuusallochtoon te wachten.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:48 schreef Fylax het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik Paxcon super lief vind en niets meende van de negatieve dingen die ik over hem vertelde.
Ik hou van die jongen.
#PAXSEKSUEEL
hoe high ben jequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:51 schreef supersof het volgende:
dat moment dat je denkt dat je al je boterhammen al op hebt maar als je naar je bord kijkt, er nog een ligt
Dan weet ik het ook niet meer.quote:
Vertel hier meer over aubquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:51 schreef Fok-it het volgende:
Hallo ik verveel me helemaal de touwtiefus.
Einde bericht.
Daar valt niet veel meer over te vertellen dan het gegeven opzichzelf helaasquote:
Sup?quote:
'dingen'? Is dat prei in eenheden, zeg maar?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lokje liefje, gaan we morgen preisoep eten? ik heb 4 dingen prei gehaald.
Beetje saaie post danquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar valt niet veel meer over te vertellen dan het gegeven opzichzelf helaas
Het zag er uitstekend uit op het plaatje, ik zal mij niet beroepen op mijn vetorecht in deze kwestie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lokje liefje, gaan we morgen preisoep eten? ik heb 4 dingen prei gehaald.
prei stavenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
'dingen'? Is dat prei in eenheden, zeg maar?
Goeie reden dat je weer weggaat hier dus.quote:
ben ik niet, nog nooit geweest, zal ik nooit zijn.quote:
Niet veel, ben een beetje moe. En jij?quote:
Ik heb zondag een date met een lekkere chick zei ik toch.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat vroeg ik eerder op de avond aan jou
maar je date is dus niet met een chick?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Fok-it het volgende:
MAAR OOK HALLO FOKKIE
LEUK DAT JE ER BENT
DANKJE
Dit is tegen de policy van Danny, oei.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie reden dat je weer weggaat hier dus.
Goedzo, beter.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ben ik niet, nog nooit geweest, zal ik nooit zijn.
Oh ik dacht met een jongenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet veel, ben een beetje moe. En jij?
[..]
Ik heb zondag een date met een lekkere chick zei ik toch.
Zelfde eigenlijk. Over een uur moet ik alweer naar bed, maar geen zin in.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet veel, ben een beetje moe. En jij?
[..]
Ik heb zondag een date met een lekkere chick zei ik toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |