Alleen belangrijke dingen die de docent vaak zegt of lang over door gaat.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die studeren/studeerden, hoeveel aantekeningen maken/maakten jullie ongeveer tijdens een hoorcollege?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Jeetje wat een taalgebruik, ben je vergeten je puni uit te spuiten ofzo?
Ah, dat is kak. Is het niet handiger om een laptop mee te nemen dan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel zo natuurlijk. Ik heb nu een vak waarbij ik 5 A4'tjes volschrijf. Helemaal schrijfkrampen na die colleges.
Taalgebruik?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Jeetje wat een taalgebruik, ben je vergeten je puni uit te spuiten ofzo?
Kusje op.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dank je dat je me er aan herinnert
Dorpjesquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De rest van Nederland zijn echt dorpen.
Nee, want er zit wiskunde inquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, dat is kak. Is het niet handiger om een laptop mee te nemen dan?
Nouja, een "meh" is beter dan: "nee, ga weg."quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tientallen vrouwen kunnen het niet mis hebben
Doe jij wel eens een tampon in en vergeet je dat je hem in had dus steek je gewoon nog ene recht in je kut?quote:
Jij bent echt een soort tong80 he.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe jij wel eens een tampon in en vergeet je dat je hem in had dus steek je gewoon nog ene recht in je kut?
Haha. Maybe.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met "hier" bedoelde ik Leiden, maar ok
Ziet zwart van de mensen toch.
[..]
Nice. Ik moet ook een Primark hier hebben. Ik heb die sloffen en onesie nodig.
Ga je nu vieze furry spelletjes doen met Hep?
[..]
Correct. Loka is extreem hardleers.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, een "meh" is beter dan: "nee, ga weg."![]()
Ik pas me graag aan aan het niveau van mijn gesprekspartner.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort tong80 he.
Oke.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik pas me graag aan het niveau van mijn gesprekspartner.
Heb je die helemaal zelf verzonnen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke.
Niemand zit op een excuusallochtoon te wachten.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:48 schreef Fylax het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik Paxcon super lief vind en niets meende van de negatieve dingen die ik over hem vertelde.
Ik hou van die jongen.
#PAXSEKSUEEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |