quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ahja, dat is ook wel eentonig dan.Wat voor kleur heb je zelf?
Je kunt het niet echt zien inderdaad, heb ook even gecheckt.Zit mobiel, dus duurde even, maar dit is de beste foto die ik kan vinden. Nog steeds wel onduidelijk.
Mja, niet echt zichtbaar. Maar ik geloof je op je woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk je dat ik rijke tata ben?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als verlaat verjaardagscadeau.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Mijn moeder vroeg wat ik van jou gekregen had, wist niet wat ik moest antwoorden, toen zei ik maar 'liefde'quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je dat ik rijke tata ben?
Ik weet wiequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crush van jaren geleden had Pikachu onesie. Raak opgewonden nu ik dat ding tussen de onesies zie staan
Tijd vliegt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wow, is dat alweer langer dan een jaar geleden. Ja dat bedoelde ik.
Ha, ik ben ook verhuisd naar appartementje incl konijn en nieuwe aanwinst in vorm van kat. Leuk he
En nee, ik heb een nieuwe vriend.
;Dquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeg wat ik van jou gekregen had, wist niet wat ik moest antwoorden, toen zei ik maar 'liefde'
Heb nog steeds foto van haar in die onesiequote:
Toffer zelfs.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tijd vliegt.
Toffe shit! Zit je een beetje ruim? Je kat had je volgens mij een keer laten zien al. Echt heel leuk.Hoe heet ie?
Oh, nieuwe vriend heb ik helemaal gemist, excuus. Maar ook tof, uiteraard.
Jawel, voor mijzelf dikke prima. 55m2 en vooral in een hele groene wijk wat ik graag wildequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tijd vliegt.
Toffe shit! Zit je een beetje ruim? Je kat had je volgens mij een keer laten zien al. Echt heel leuk.Hoe heet ie?
Oh, nieuwe vriend heb ik helemaal gemist, excuus. Maar ook tof, uiteraard.
Ik zei dat ik in afwachting was.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
;D
Zei je niet dat je het nog moest krijgen?
Want ik weet wat het cadeau is, ik heb alleen moeite om het te bestellen
Ik kom er vrijwel dagelijks.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hehehehe.
Wanneer naar Rotterdam? :$
Gooi weg manquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
;D
Zei je niet dat je het nog moest krijgen?
Want ik weet wat het cadeau is, ik heb alleen moeite om het te bestellen
[..]
Heb nog steeds foto van haar in die onesie
Nee, maar wil niet dat het bij de buren bezorgd wordt want die ken ik niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei dat ik in afwachting was.
Is het iets moeilijks? :$
Jeetje, en je bent ook niet vaak thuis.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar wil niet dat het bij de buren bezorgd wordt want die ken ik niet.
Zo, dat klinkt goed! Heb je lekker voor elkaar.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, voor mijzelf dikke prima. 55m2 en vooral in een hele groene wijk wat ik graag wilde.
Mn kat heet Rodin, van jou?
En nou, we hebben eigenlijk ook nog geen maand dus he niet zo gek dat je dat mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |