Ik kan nu al zeggen: 0quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die studeren/studeerden, hoeveel aantekeningen maken/maakten jullie ongeveer tijdens een hoorcollege?
Precies.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje, en je bent ook niet vaak thuis.
Hachelijke onderneming hoor.
Verschilt heel erg per vak en per docent. Soms niks en soms 2 of 3 A4'tjes.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen die studeren/studeerden, hoeveel aantekeningen maken/maakten jullie ongeveer tijdens een hoorcollege?
kijk m boos doenquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Rotterdam heeft ALLES.
En niet vol met achterlijke toeristen die het allemaal "gezellig" moeten hebben
Die wagen zich niet in dat gat neequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Rotterdam heeft ALLES.
En niet vol met achterlijke toeristen die het allemaal "gezellig" moeten hebben
Rotterdam is in elk aspect meer een stad dan Amsterdamquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die wagen zich niet in dat gat nee
Oke Niels.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam is de enige stad van Nederland
Dat is wel zo natuurlijk. Ik heb nu een vak waarbij ik 5 A4'tjes volschrijf. Helemaal schrijfkrampen na die colleges.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per vak en per docent. Soms niks en soms 2 of 3 A4'tjes.
Zal wel KLB zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
oh wacht dit kan ik hier niet zeggen, jullie weten niet wie niels is
Die ene van de Thaise hoeren?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
oh wacht dit kan ik hier niet zeggen, jullie weten niet wie niels is
Jeetje wat een taalgebruik, ben je vergeten je puni uit te spuiten ofzo?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel KLB zijn.
De kanker van de wereld.
Amsterdamquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam is in elk aspect meer een stad dan Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |