Zijn helemaal niet blauw, potjandrie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij helemaal met je blonde krullen en blauwe ogen.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij helemaal met je blonde krullen en blauwe ogen.
[..]
Het zou mooi zijn als alle mensen die hun mening (en beleid) baseren op white guild preventief uitgesloten zouden worden van iedere beslissing.
Gaat prima.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, best. Alhoewel... Ik ben aan het studeren. Op vrijdagavond. Mwah.
Met jou?
Zijn ze dan groen?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zijn helemaal niet blauw, potjandrie.
Wow, ik geef grif toe dat ik jaloers ben.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:09 schreef Fera het volgende:
Kaneel, ik ben vandaag wezen shoppen met Bambi.
N'awh.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat prima.
Vriendinnetje aan het werk dus vies verveling.
Maandag beginnen met studie pas
Godsdienst en cultuurwetenschappen 1e jaar dit jaarquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
N'awh.Heb je geen serie om te kijken of iets?
Wat voor studie doe je?
Heb ik misschien al eens gevraagd, maar mijn geheugen soms... Zucht.
Ik kan me niet herinneren dat ik iemand met groene ogen heb gezien.quote:
Ook goed, ben je ondertussen al verhuisd?!quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey! Gaat goed, hoor! Met jou?
Zij heeft van alles gekocht. Broeken, shirts, tas, schoenen, etc. Ik alleen een shirt, sokken, HP sloffen en een onesie.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, ik geef grif toe dat ik jaloers ben.
Wat is er allemaal gekocht?
Ja, bami is rijke tata natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zij heeft van alles gekocht. Broeken, shirts, tas, schoenen, etc. Ik alleen een shirt, sokken, HP sloffen en een onesie.
Oh, wauw.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Godsdienst en cultuurwetenschappen 1e jaar dit jaarDus tja.
Series kijk ik niet echt zonder mn vriendin.
Dus beetje FOK!leef
Zeldzaam?quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik iemand met groene ogen heb gezien.
Zeldzaam.
Heb je foto van je ogen?
Niet handig...quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet nog erg wennen aan mijn huis. Ik laat per ongeluk telkens de voordeur open staan.
Nee, niet handigquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als ik binnen zit en kleren aan heb, net als in mijn vorige huis. Maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |