Ik wel dan? :Squote:Op vrijdag 11 september 2015 19:42 schreef Kauai het volgende:
[..]
Die zou zoiets nooit tegen mij zeggen
Jij bent echt HEEL raar vandaagquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch het matras van FOK!
Ik kan het niet wetenquote:Op vrijdag 11 september 2015 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het door de seks komen?
Ik heb hem al een week niet gezienquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TotoGOD
hoe gaat het met Pluis?
Mijn vorige bedpartner zei na afloop: Uh okéquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Johannes, kun jij beschrijven hoe je voormalig bedpartners jou beschreven als bedpartner?
Ik heb OscarGod al een maand niet gezien ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb hem al een week niet gezien![]()
maar zondag zie ik hem weer gelukkig
![]()
En met Oscargod?
Wowquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vorige bedpartner zei na afloop: Uh oké
Ik denk dat dat positief bedoeld was.
[..]
Ik heb OscarGod al een maand niet gezien ofzo![]()
Dus je vorige bedpartner was niet Paxje?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vorige bedpartner zei na afloop: Uh oké
Ik denk dat dat positief bedoeld was.
Nee het was GGMM. En het erge was dat hij niet kwam.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je vorige bedpartner was niet Paxje?
Waar wacht je nog op?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxje heeft recentelijk een nieuw matras gekocht
Ik denk dat het een hint voor mij was
Jij kwam wel?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee het was GGMM. En het erge was dat hij niet kwam.
Hoeveel?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Johannes X Paxje zou ik betalen om te mogen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |