Go on.quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:44 schreef Rodulf het volgende:
Een aantal pareltjes die ik regelmatig tegenkom:
-peut (afkorting voor therapeut)
-buuf
-bammetje
Wie kent er meer?
of mokkel nog zo eenquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:43 schreef Mike het volgende:
-meis
Vrouwen schijnen dat graag tegen elkaar te zeggen.
Mannetje, als die vrouwtjes het over hun vent hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef Snakey het volgende:
Vrouwtje, als ze het over m'n vrouw hebben.
Bij 'ik ben druk' dan denk ik aan iemand die hyperactief zit te stuiteren. En ik vind het ook nog eens heel lelijk klinken.quote:Op dinsdag 8 september 2015 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je het druk hebt moet je veel doen en ben je toch meestal dus ook druk?
OT:
Als en zijnde. Los prima, samen krijg ik er jeuk van. Vooral omdat bepaalde mensen het om de paar zinnen er eens tussen gooien. Klinkt lekker eloquent en verstandig of zo.
Het is fout. Dubbelop. Onnodig.
Deze is ook wel erg ja.quote:
DIT. DIT. Gewoon DIT.quote:Op zondag 6 september 2015 18:38 schreef Copycat het volgende:
En woorden als hubby, mannetje, vrouwtje. Om te kotsen.
Vooral als het geschreven is als me mannetje, me vrouwtje.
Inderdaad, want het wordt maar met één 't' geschreven ...quote:
kun je nagaan hoe erg het jeuktquote:Op dinsdag 8 september 2015 17:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Inderdaad, want het wordt maar met één 't' geschreven ...
"Me ventje" is nog wel de ergste denk ik.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mannetje, als die vrouwtjes het over hun vent hebben
Sluit ik me volledig bij aan. Vaak ook van dat tokkie volk dat dat doet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DIT. DIT. Gewoon DIT.
Hier dan ook maar...
Ja samen met "me vrouwtje" of varianten daaropquote:Op dinsdag 8 september 2015 18:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
"Me ventje" is nog wel de ergste denk ik.
Ik wil deze trouwens ook graag toevoegen. Ik krijg enorme jeuk van mensen die dingen die ze niet leuk vinden expres fout schrijven. Fecesboek, Ajakkes, Klaas Jan Stuntelaar, godverdomme wat kinderachtigquote:
Dit idd, walgelijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:01 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
"Ik zou raken." "Ik zou haar keihard geven."
Denk je dat je God's geschenk aan vrouwen bent ofzo?
Ik zou je doenquote:Op woensdag 9 september 2015 12:01 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
"Ik zou raken." "Ik zou haar keihard geven."
Denk je dat je God's geschenk aan vrouwen bent ofzo?
Kan soms heel leuk zijn. Koot en Bie waren er vroeger goed in, hun typetjes bepaalde dingen verkeerd laten uitspreken op een hilarische manier.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil deze trouwens ook graag toevoegen. Ik krijg enorme jeuk van mensen die dingen die ze niet leuk vinden expres fout schrijven. Fecesboek, Ajakkes, Klaas Jan Stuntelaar, godverdomme wat kinderachtig
quote:Op woensdag 9 september 2015 23:08 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
![]()
Dit.
En dan met een kwoot erboven.
Luie flikkers, gadver.
Als je de ingrediëntenlijst had gelezen, had je nog meer jeuk gekregen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:57 schreef karr-1 het volgende:
Pyamapapje....
Zag ik vandaag op een pak in de supermarkt staan.....
Vast wel ja, zo ver ben ik niet eens gegaanquote:Op donderdag 17 september 2015 22:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je de ingrediëntenlijst had gelezen, had je nog meer jeuk gekregen.
Ik kwam dat vandaag voor het eerst ergens tegen. Inderdaad vreselijk !!!quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:43 schreef Mike het volgende:
-meis
Vrouwen schijnen dat graag tegen elkaar te zeggen.
quote:Op zondag 27 september 2015 01:38 schreef tong80 het volgende:
'Joh'
'Duh'
'Ok'
'Toch ?'
'Man'
'Zeg ik'
'Mijn woorden'
'kun je wel zeggen ja'
'Spuit elf'
'Dacht 't wel'
'Duh.'quote:
Zoals het vrouwtje komt zo, baasje is ook verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef Snakey het volgende:
Vrouwtje, als ze het tegen een hond hebben hebben.
Je woont in het deel van Nederland waar je 'patatjes' hoort te zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:11 schreef caspert79 het volgende:
Vrouwen die zichzelf 'lekker gek' of 'prettig gestoord' noemen. Vooral omdat dat altijd de meest saaie oninteressante dozen zijn.
Gebiedende wijs is dan 'geniet'.quote:Op zondag 27 september 2015 12:08 schreef Stofje het volgende:
'Genieten'. En dan vooral op social media.
"Jaaaa, ik ben drie dagen vrij! Lekker genieten!". Het woordje genieten. Moeder bevalt van kindje. "Nu lekker genieten!" Ik zie dan echt vier potige veertigers met een kort pittig kapsel op een rijtje staan die de kersverse moeder vooral aanbevelen te genieten! Genieten! En dat vooral in gebiedende wijs. Doe het! Genieten!
dit.quote:Op zondag 27 september 2015 12:08 schreef Stofje het volgende:
"Jaaaa, ik ben drie dagen vrij! Lekker genieten!". Het woordje genieten. Moeder bevalt van kindje. "Nu lekker genieten!" Ik zie dan echt vier potige veertigers met een kort pittig kapsel op een rijtje staan die de kersverse moeder vooral aanbevelen te genieten! Genieten! En dat vooral in gebiedende wijs. Doe het! Genieten!
quote:
quote:
Ja erg eigenlijk. Ik weet er nog veel meer, dat is nog het meest treurige.quote:Op zondag 27 september 2015 13:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]Goeie post, trouwens. Dat je dat allemaal zomaar op kan noemen. Ik weet er nu eentje. Het modewoordje 'duiden', oh en 'ding' als in 'het ding is dat ik dan niet kan'. Overgenomen uit het engels, maar het is gewoon debiel.
Vrouwenbladen-taal. Bladen als Grazia slingeren ook jeukwoorden als 'it-bag', 'killer heels', enzovoort de wereld in.quote:Op zondag 27 september 2015 17:06 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ja erg eigenlijk. Ik weet er nog veel meer, dat is nog het meest treurige.
....
'Trendy' 'hot'
Vrouwenbladen sowieso...heet trouwens 'glossssssy' als je 'hip' wilt zijn he!quote:Op zondag 27 september 2015 17:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Vrouwenbladen-taal. Bladen als Grazia slingeren ook jeukwoorden als 'it-bag', 'killer heels', enzovoort de wereld in.
Jeugdiger varianten als Tina en Fancy konden er vroeger ook wat van, met hun 'meelbieten' en 'boyz' en dergelijke.
Standrechtelijke executie voor iedereen die dat woord gebruikt. *ril*quote:
Eigenlijk krijg jij gewoon jeuk als mensen uberhaupt hun mond open doen?quote:Op zondag 27 september 2015 02:31 schreef NothingHappened het volgende:
'Kids'
'Blije mamma'
'Spontaan' (de spontane blije mamma....p.u.k.e.)
'Yolo'
Het werkwoord 'twitteren' in al haar vervoegingen
'Centjes'
'Toppie'
'Me' fiets, bril, laptop, hond...
'Targets'
'Gast', 'mattie', 'makker'
'Ik zeg doen!'![]()
'Crisis'
'Collegaatje' Alle 'tjes' trouwens
'Kek'
'Kak'
Een 'hapje en een drankje doen', of 'een terrasje pakken' met je 'dinnetje' of je 'mannetje' (ril)
'Duh'
'Bloggen'
Dat vind ik echt 'not done'
'Helemaal leuk' (brrrrrrrrrrrr)
'Genieten' als in 'Nou meid, geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend hoor!'
'Bizar'
Een 'stukje'...rendement/vertrouwen/spanning/enz.
Dat is helemaal 'mijn ding' (jeuk)
'Baas'
'Ons wondertje'
'Globetrotter' en in het verlengde daarvan 'thuisfront'
Iemand die zichzelf een 'mensenmens' vindt
quote:Op zondag 27 september 2015 20:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk krijg jij gewoon jeuk als mensen uberhaupt hun mond open doen?
Man, wat een lijst.
Nog erger is het als het tot 'boho' verbasterd wordt, en de variant 'boho-chic' heb je ook nog. En als meisjes zo gaan praten om hun eigen stijl te beschrijven, wil ik een teiltje:quote:Op zondag 27 september 2015 17:39 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Vrouwenbladen sowieso...heet trouwens 'glossssssy' als je 'hip' wilt zijn he!
...
'Bohémien'
...
quote:
Veel gehoord op de tennisclub van mijn kinderen... 'een roseetje pakken'quote:Op zondag 27 september 2015 02:31 schreef NothingHappened het volgende:
Een 'hapje en een drankje doen', of 'een terrasje pakken' met je 'dinnetje' of je 'mannetje' (ril)
Ik wil hier even 'nagenieten' aan toevoegen.quote:Op zondag 27 september 2015 12:08 schreef Stofje het volgende:
Let vooral op de toxische combinatie:quote:Op maandag 28 september 2015 09:14 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ik wil hier even 'nagenieten' aan toevoegen.
Vooral als Bep weer terug is van vakantie en Truus op Facebook reageert 'welkom thuis meid, nu lekker nagenieten!'.
Gadverdamme.
Je hebt me zojuist ontzettend chagrijnig gemaakt.quote:Op maandag 28 september 2015 09:14 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ik wil hier even 'nagenieten' aan toevoegen.
Vooral als Bep weer terug is van vakantie en Truus op Facebook reageert 'welkom thuis meid, nu lekker nagenieten!'.
Gadverdamme.
Ja dat is vreselijk treurig. 'Rock chick' is er inderdaad ook zo een waar de haren in je nek van overeind gaan staan.quote:Op maandag 28 september 2015 03:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Nog erger is het als het tot 'boho' verbasterd wordt, en de variant 'boho-chic' heb je ook nog. En als meisjes zo gaan praten om hun eigen stijl te beschrijven, wil ik een teiltje:
"Ik ben boho-chic meets rock chick".
Ik ben al op het punt dat ik 'roseetje' nauwelijks aankan, laat staan het 'pakken' ervan. Vreselijk 'trendy' dat 'roseetje'. Zeer verheugd ook dat 'rosébiertje' een vrij snelle dood gestorven is.quote:Op maandag 28 september 2015 07:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Veel gehoord op de tennisclub van mijn kinderen... 'een roseetje pakken'
Klinkt erg als Libelle of Margrietquote:
een goeie, staat voor mij in het rijtje met 'chillen'quote:Op zondag 27 september 2015 12:08 schreef Stofje het volgende:
Goeie lijst, vergeet alleen niet het overtreffende 'pruim' hier.quote:Op zondag 27 september 2015 17:06 schreef NothingHappened het volgende:
En natuurlijk 'vagina' 'vulva' en 'kittelaar' (wie dat ooit bedacht heeft mag aan het gas)
quote:Op zondag 27 september 2015 02:31 schreef NothingHappened het volgende:
'Kids'
'Blije mamma'
'Spontaan' (de spontane blije mamma....p.u.k.e.)
'Yolo'
Het werkwoord 'twitteren' in al haar vervoegingen
'Centjes'
'Toppie'
'Me' fiets, bril, laptop, hond...
'Targets'
'Gast', 'mattie', 'makker'
'Ik zeg doen!'![]()
'Crisis'
'Collegaatje' Alle 'tjes' trouwens
'Kek'
'Kak'
'Duh'
'Bloggen'
Dat vind ik echt 'not done'
'Helemaal leuk' (brrrrrrrrrrrr)
'Genieten' als in 'Nou meid, geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend hoor!'
'Bizar'
Een 'stukje'...rendement/vertrouwen/spanning/enz.
Dat is helemaal 'mijn ding' (jeuk)
'Baas'
'Ons wondertje'
'Globetrotter' en in het verlengde daarvan 'thuisfront'
Iemand die zichzelf een 'mensenmens' vindt
'Mijn meisje', als het over iemand zijn vrouw/vriendin gaat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef Snakey het volgende:
Vrouwtje, als ze het over m'n vrouw hebben.
die kende ik nietquote:
Ugh ja....of de variant 'me meissie' en het dan hebben over een verrookt veenlijk van 74quote:Op dinsdag 29 september 2015 06:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
'Mijn meisje', als het over iemand zijn vrouw/vriendin gaat.
True, maar de tegenhanger 'me mannetje' is nog 10 x walgelijkerquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:20 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ugh ja....of de variant 'me meissie' en het dan hebben over een verrookt veenlijk van 74
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
'Mijn kindjes,' als het over vieze kwijlende kutbeesten gaat
Voor borsten bestaan de meest vreselijke synoniemen.quote:
Klopt. Vooral kwarktassen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef female81 het volgende:
[..]
Voor borsten bestaan de meest vreselijke synoniemen.
Bloemkolen, koplampen, jetsers, melkzakken, kwarktassen, enzovoort.
Wegblijven dan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik leer hier allemaal nieuwe woorden die ik helemaal niet wil kennen.
Zelfs ik als man krijg altijd plaatsvervangende schaamte wanneer vrienden van mij dat soort woorden gebruiken voor borstenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef female81 het volgende:
[..]
De mooiste vind ik toch wel tettenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat zeggen van die mensen die zelf geen ene fuck beleven en het leven gewoon zwaar kut vinden.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:44 schreef Mieshka het volgende:
Klimmen en klauteren
Smikkelen en smullen
Lekker pittig (als reactie als een vrouw een kort kapsel neemt)
Lekker gek (over zichzelf gezegd door vrouwen met lekker pittige kapsels)
De meeste verkleinwoorden (zoals eerder ook al genoemd, bijvoorbeeld 'kindjes')
Edit: een complete jeukzin:
"Als de kinderen het naar hun zin hebben, hebben wij het ook naar onze zin!"![]()
quote:Geniet er van!!
Ow wat gaat het toch snel....pak je rust meis. Nog even genieten van je mooie buik.
Geniet van deze mooie en bijzondere tijd!
Geniet ervan!!!!!
Geniet van je verlof en succes met de laatste loodjes! Gaat alles nog goed?
Genieten!!
Geniet er samen van. xxx
Nog eventjes! genieten samen!!
Jeetje wat gaat dat snel. Geniet van je verlof!
GENIET!!!
Gaat nu echt snel! Geniet van je verlof!
Geniet maar lekker nog een paar weekjes liefs van ons
Geniet ervan samen!!
Spannend geniet ervan!!!!
Wat vliegt de tijd! Geniet van je verlof en nog Ff genieten van de rust wink-emoticon succes dadelijk met de bevalling! Zo mooi om je wondergje straks vast te houden!!!xxx
Heeerlijk Kim!!! Geniet lekker met Bart X
Geniet van je verlof.
Geniet er maar lekker van!
Succes met de laatste loodjes
Jaaa nesteltijd! Lekker gaan relaxen mop, geniet van deze weekjes. Xxx
Geniet er maar lekker van samen...
Genoten samen vanavond? Geniet maar lekker !
Oooh lekker. Geniet van de gezellige tijd saampjes.
Geniet ervan en voor straks succes met de bevalling !!
Geniet er nu maar lekker van.
Geniet er nog maar lekker van
Spannend!!! Geniet van je verlof!
Ooh wat gaat dat snel!! Nog even dan mogen jullie de kleine in jullie armen houden!!! Spannend maar super leuk! Geniet nu nog even van jullie tijd samen!! Sterkte en succes met de laatste loodjes en de bevalling!! Babykamer inmiddels klaar?
Geniet er van!!!
Proficiat en geniet ervan samen!!!
Heerlijk, lekker genieten van je verlof... Suc6 met de laatste loodjes... Voordat je het weet zijn jullie met z'n 3tjes...
Geniet ervan!!
Geniet er samen van en wij zijn erg benieuwd naar the little one! wink-emoticon smile-emoticon
Geniet van je verlof!
Ow heerlijk! Enjoy....
geniet ervan!!
Heerlijk Kimmetje! Geniet!!
Lekker Genieten Samen , Liefs van ons xx
Geniet ervan!!!
Geniet ervan .......!
Heerlijk genieten
Geniet er van Kim. Mooie tijden in t vooruitzicht!!!
Lekker Kimmie! En hou de baby nog ff binnen hè ! En geniet nog maar van jullie nachtrust !
Spannend....!!! Heerlijk nog ff van je mooie buikje genieten!
Lekker genieten Kim en Bart!!!
Geniet van je verlof Kim!
Wat leuk. Geniet van je verlof.
Of mensen die echt zeurkinderen hebben, zodat het fijn is als die gewoon een paar uur hun kop houden en lief spelen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:20 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Dat zeggen van die mensen die zelf geen ene fuck beleven en het leven gewoon zwaar kut vinden.
Oh, verschrikkelijk!! Braakneigingen hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Vrouwen op Facebook in combinatie met het woord 'genieten'![]()
Tijdje geleden schreef een kennis op Facebook 'Alweer 36wk zwanger, nu heerlijk genieten van het zwangerschapsverlof en wachten op ons kleine wonder'. Daaronder deze reacties, allemaal van vrouwen:
[..]
Ik hoop dat je niet alle vrouwen over een kam scheert, want dit is bij de beesten af natuurlijk. Bijna ranzigquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Tijdje geleden schreef een kennis op Facebook 'Alweer 36wk zwanger, nu heerlijk genieten van het zwangerschapsverlof en wachten op ons kleine wonder'. Daaronder deze reacties, allemaal van vrouwen:
[..]
Helemaal losgaan vind ik nog wel oke. Helemaal klemgezopen vrij kansloos.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 07:46 schreef karr-1 het volgende:
Waarom hebben (vooral) vrouwen toch de behoefte om overal van te genieten?
En on topic. Mannen die elk weekend "helemaal losgaan" en zich "helemaal klemgezopen hebben"
'Gelukszoekers' en 'dobbernegers'. Denigrerende rechtse kutwoorden.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:01 schreef Kotsdrol het volgende:
Crimigranten
Lekker rossen/beesten in de sportschool.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
irritant iddquote:Op zondag 4 oktober 2015 05:08 schreef GekkePoes het volgende:
Stelt vraag waarop je 'ja' of 'nee' moet antwoorden
op het moment dat je antwoord geeft word er
"of vind je van niet? " gevraagd.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:59 schreef Beathoven het volgende:
Nederlands is sowieso een erg charmante taal
Ik herinner me nog een ex van me die zei op uno momento dado 'nou skat, steek 'm d'r maar in'
toen ben ik geemigreerd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een drukje doen.....quote:
Maar het is erg. Zo zit je bij wijze van spreken in een goede Franse film, en op 't andere moment zit je in Bassie en Adriaan.quote:
Begrijpelijk. Ik zou ook opdrogen van zulke taal. Kan het me gewoon nauwelijks voorstellen dat mensen echt zoiets zeggen op het moment suprême.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar het is erg. Zo zit je bij wijze van spreken in een goede Franse film, en op 't andere moment zit je in Bassie en Adriaan.
Het verre oosten, de landen rond de Middenlandse Zee en Frankrijk staan bekend om de mystiek en de passie. In Nederland is de taal die we in bed gebruiken veelal dezelfde als op de bouwplaats.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik zou ook opdrogen van zulke taal. Kan het me gewoon nauwelijks voorstellen dat mensen echt zoiets zeggen op het moment suprême.
"ik ga even een stipje leggen'quote:
"Nassen!!!"quote:Op woensdag 7 oktober 2015 12:41 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
"ik ga even een stipje leggen'
OT: ik heb vaak sowieso een hekel aan van die woorden die zogenaamd 'hip' moeten klinken.
Maar ook heb ik best een hekel aan taal dat zogenaamd heel stoer en mannelijk moet zijn'heey pik'
![]()
Doe gewoon normaal!
Engelse taalbeheersing van Nederlanders is om te huilen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:57 schreef DonWoozy het volgende:
sowieso zijn er veel Engelse dingen in de Nederlandse taal die snel afgeschaft moeten worden!!
Gister op tv een vrouw "Deze cocktail is onwijs lekker in een sky bar, lekker relaxen. Of op the beach."quote:Op maandag 12 oktober 2015 11:57 schreef DonWoozy het volgende:
sowieso zijn er veel Engelse dingen in de Nederlandse taal die snel afgeschaft moeten worden!!
Ik ben het met je eens. Het begint wel heel erg te overheersen. En dat alleen maar omdat sommige types het nodig vinden om interessant te doen. 'Hoor mij er even wat Engelse terminologie in gooien'. Ze lopen alleen met hun eigen domheid te koop door Engelse woorden te gebruiken voor simpele Nederlandse woorden, zoals in jouw voorbeeld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:22 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Gister op tv een vrouw "Deze cocktail is onwijs lekker in een sky bar, lekker relaxen. Of op the beach."
Waarom?!
ik erger me aan het verkeerd gebruiken van het woord 'irriteren'.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar ik me aan irriteer is het feit dat het woord 'bijvoorbeeld' in de media wordt uitgesproken als 'bevobbeld'. Let maar eens op.
Ik kan niet wachten om het te horen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:07 schreef Ole het volgende:
[..]
ik erger me aan het verkeerd gebruiken van het woord 'irriteren'.
Of Champions League wat altijd uitgesproken wordt als Tjepjesliekquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Waar ik me aan irriteer is het feit dat het woord 'bijvoorbeeld' in de media wordt uitgesproken als 'bevobbeld'. Let maar eens op.
Op de middelbare school zat zo'n 'hoi hoi'-type, waar zo'n beetje elke seconde dat ik haar zag een Yvon Jaspers-achtige blijheid en correctheid van uit ging. Op de een of andere manier word ik zenuwachtig van zulke mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi hoi, dag dag, doei doei of het ergste: doe doe
Ik ook. En een beetje agressief.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:40 schreef female81 het volgende:
[..]
Op de middelbare school zat zo'n 'hoi hoi'-type, waar zo'n beetje elke seconde dat ik haar zag een Yvon Jaspers-achtige blijheid en correctheid van uit ging. Op de een of andere manier word ik zenuwachtig van zulke mensen.
Dat is op zich al een klaagtopic waard, de terreur van de kleurloze interieurs.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Huiselijk, warm, knus en geborgen, terwijl je naar een woonprogramma kijkt met het zoveelste wit op wit op wit interieur in een gigantische woonboerderij. Tevens woonboerderij
Ja dan zie je zo'n showroom huis.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Vegan.
Hoi ipv doei als je afscheid neemt
Huiselijk, warm, knus en geborgen, terwijl je naar een woonprogramma kijkt met het zoveelste wit op wit op wit interieur in een gigantische woonboerderij. Tevens woonboerderij
Meer een huiselijke kantoorsfeer.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Vegan.
Hoi ipv doei als je afscheid neemt
*niet meer wil kijken met ondertitelsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:46 schreef MacorgaZ het volgende:
In de film Maze Runner 2: Scorch Trials wordt kids ondertiteld met kids..........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het klopt ook gewoon niet, "het waren nog maar kids" geeft een hele andere connotatie dan gewoon kinderen
Is ook een van de nadelen van iets in de bioscoop zien, naast verplicht 3Dquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:57 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*niet meer wil kijken met ondertitels
Kids
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |