'Mijn meisje', als het over iemand zijn vrouw/vriendin gaat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef Snakey het volgende:
Vrouwtje, als ze het over m'n vrouw hebben.
die kende ik nietquote:
Ugh ja....of de variant 'me meissie' en het dan hebben over een verrookt veenlijk van 74quote:Op dinsdag 29 september 2015 06:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
'Mijn meisje', als het over iemand zijn vrouw/vriendin gaat.
True, maar de tegenhanger 'me mannetje' is nog 10 x walgelijkerquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:20 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ugh ja....of de variant 'me meissie' en het dan hebben over een verrookt veenlijk van 74
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
'Mijn kindjes,' als het over vieze kwijlende kutbeesten gaat
Voor borsten bestaan de meest vreselijke synoniemen.quote:
Klopt. Vooral kwarktassen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef female81 het volgende:
[..]
Voor borsten bestaan de meest vreselijke synoniemen.
Bloemkolen, koplampen, jetsers, melkzakken, kwarktassen, enzovoort.
Wegblijven dan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik leer hier allemaal nieuwe woorden die ik helemaal niet wil kennen.
Zelfs ik als man krijg altijd plaatsvervangende schaamte wanneer vrienden van mij dat soort woorden gebruiken voor borstenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef female81 het volgende:
[..]
De mooiste vind ik toch wel tettenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef female81 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |