'Mijn meisje', als het over iemand zijn vrouw/vriendin gaat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef Snakey het volgende:
Vrouwtje, als ze het over m'n vrouw hebben.
die kende ik nietquote:
Ugh ja....of de variant 'me meissie' en het dan hebben over een verrookt veenlijk van 74quote:Op dinsdag 29 september 2015 06:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
'Mijn meisje', als het over iemand zijn vrouw/vriendin gaat.
True, maar de tegenhanger 'me mannetje' is nog 10 x walgelijkerquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:20 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ugh ja....of de variant 'me meissie' en het dan hebben over een verrookt veenlijk van 74
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:41 schreef Domnivoor het volgende:
'Mijn kindjes,' als het over vieze kwijlende kutbeesten gaat
Voor borsten bestaan de meest vreselijke synoniemen.quote:
Klopt. Vooral kwarktassen inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef female81 het volgende:
[..]
Voor borsten bestaan de meest vreselijke synoniemen.
Bloemkolen, koplampen, jetsers, melkzakken, kwarktassen, enzovoort.
Wegblijven dan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 22:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik leer hier allemaal nieuwe woorden die ik helemaal niet wil kennen.
Zelfs ik als man krijg altijd plaatsvervangende schaamte wanneer vrienden van mij dat soort woorden gebruiken voor borstenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef female81 het volgende:
[..]
De mooiste vind ik toch wel tettenquote:Op dinsdag 29 september 2015 18:24 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat zeggen van die mensen die zelf geen ene fuck beleven en het leven gewoon zwaar kut vinden.quote:Op woensdag 30 september 2015 15:44 schreef Mieshka het volgende:
Klimmen en klauteren
Smikkelen en smullen
Lekker pittig (als reactie als een vrouw een kort kapsel neemt)
Lekker gek (over zichzelf gezegd door vrouwen met lekker pittige kapsels)
De meeste verkleinwoorden (zoals eerder ook al genoemd, bijvoorbeeld 'kindjes')
Edit: een complete jeukzin:
"Als de kinderen het naar hun zin hebben, hebben wij het ook naar onze zin!"![]()
quote:Geniet er van!!
Ow wat gaat het toch snel....pak je rust meis. Nog even genieten van je mooie buik.
Geniet van deze mooie en bijzondere tijd!
Geniet ervan!!!!!
Geniet van je verlof en succes met de laatste loodjes! Gaat alles nog goed?
Genieten!!
Geniet er samen van. xxx
Nog eventjes! genieten samen!!
Jeetje wat gaat dat snel. Geniet van je verlof!
GENIET!!!
Gaat nu echt snel! Geniet van je verlof!
Geniet maar lekker nog een paar weekjes liefs van ons
Geniet ervan samen!!
Spannend geniet ervan!!!!
Wat vliegt de tijd! Geniet van je verlof en nog Ff genieten van de rust wink-emoticon succes dadelijk met de bevalling! Zo mooi om je wondergje straks vast te houden!!!xxx
Heeerlijk Kim!!! Geniet lekker met Bart X
Geniet van je verlof.
Geniet er maar lekker van!
Succes met de laatste loodjes
Jaaa nesteltijd! Lekker gaan relaxen mop, geniet van deze weekjes. Xxx
Geniet er maar lekker van samen...
Genoten samen vanavond? Geniet maar lekker !
Oooh lekker. Geniet van de gezellige tijd saampjes.
Geniet ervan en voor straks succes met de bevalling !!
Geniet er nu maar lekker van.
Geniet er nog maar lekker van
Spannend!!! Geniet van je verlof!
Ooh wat gaat dat snel!! Nog even dan mogen jullie de kleine in jullie armen houden!!! Spannend maar super leuk! Geniet nu nog even van jullie tijd samen!! Sterkte en succes met de laatste loodjes en de bevalling!! Babykamer inmiddels klaar?
Geniet er van!!!
Proficiat en geniet ervan samen!!!
Heerlijk, lekker genieten van je verlof... Suc6 met de laatste loodjes... Voordat je het weet zijn jullie met z'n 3tjes...
Geniet ervan!!
Geniet er samen van en wij zijn erg benieuwd naar the little one! wink-emoticon smile-emoticon
Geniet van je verlof!
Ow heerlijk! Enjoy....
geniet ervan!!
Heerlijk Kimmetje! Geniet!!
Lekker Genieten Samen , Liefs van ons xx
Geniet ervan!!!
Geniet ervan .......!
Heerlijk genieten
Geniet er van Kim. Mooie tijden in t vooruitzicht!!!
Lekker Kimmie! En hou de baby nog ff binnen hè ! En geniet nog maar van jullie nachtrust !
Spannend....!!! Heerlijk nog ff van je mooie buikje genieten!
Lekker genieten Kim en Bart!!!
Geniet van je verlof Kim!
Wat leuk. Geniet van je verlof.
Of mensen die echt zeurkinderen hebben, zodat het fijn is als die gewoon een paar uur hun kop houden en lief spelen.quote:Op woensdag 30 september 2015 20:20 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Dat zeggen van die mensen die zelf geen ene fuck beleven en het leven gewoon zwaar kut vinden.
Oh, verschrikkelijk!! Braakneigingen hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Vrouwen op Facebook in combinatie met het woord 'genieten'![]()
Tijdje geleden schreef een kennis op Facebook 'Alweer 36wk zwanger, nu heerlijk genieten van het zwangerschapsverlof en wachten op ons kleine wonder'. Daaronder deze reacties, allemaal van vrouwen:
[..]
Ik hoop dat je niet alle vrouwen over een kam scheert, want dit is bij de beesten af natuurlijk. Bijna ranzigquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Tijdje geleden schreef een kennis op Facebook 'Alweer 36wk zwanger, nu heerlijk genieten van het zwangerschapsverlof en wachten op ons kleine wonder'. Daaronder deze reacties, allemaal van vrouwen:
[..]
Helemaal losgaan vind ik nog wel oke. Helemaal klemgezopen vrij kansloos.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 07:46 schreef karr-1 het volgende:
Waarom hebben (vooral) vrouwen toch de behoefte om overal van te genieten?
En on topic. Mannen die elk weekend "helemaal losgaan" en zich "helemaal klemgezopen hebben"
'Gelukszoekers' en 'dobbernegers'. Denigrerende rechtse kutwoorden.quote:Op woensdag 30 september 2015 16:01 schreef Kotsdrol het volgende:
Crimigranten
Lekker rossen/beesten in de sportschool.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 20:22 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
irritant iddquote:Op zondag 4 oktober 2015 05:08 schreef GekkePoes het volgende:
Stelt vraag waarop je 'ja' of 'nee' moet antwoorden
op het moment dat je antwoord geeft word er
"of vind je van niet? " gevraagd.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:59 schreef Beathoven het volgende:
Nederlands is sowieso een erg charmante taal
Ik herinner me nog een ex van me die zei op uno momento dado 'nou skat, steek 'm d'r maar in'
toen ben ik geemigreerd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een drukje doen.....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |