Standrechtelijke executie voor iedereen die dat woord gebruikt. *ril*quote:
Eigenlijk krijg jij gewoon jeuk als mensen uberhaupt hun mond open doen?quote:Op zondag 27 september 2015 02:31 schreef NothingHappened het volgende:
'Kids'
'Blije mamma'
'Spontaan' (de spontane blije mamma....p.u.k.e.)
'Yolo'
Het werkwoord 'twitteren' in al haar vervoegingen
'Centjes'
'Toppie'
'Me' fiets, bril, laptop, hond...
'Targets'
'Gast', 'mattie', 'makker'
'Ik zeg doen!'![]()
'Crisis'
'Collegaatje' Alle 'tjes' trouwens
'Kek'
'Kak'
Een 'hapje en een drankje doen', of 'een terrasje pakken' met je 'dinnetje' of je 'mannetje' (ril)
'Duh'
'Bloggen'
Dat vind ik echt 'not done'
'Helemaal leuk' (brrrrrrrrrrrr)
'Genieten' als in 'Nou meid, geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend hoor!'
'Bizar'
Een 'stukje'...rendement/vertrouwen/spanning/enz.
Dat is helemaal 'mijn ding' (jeuk)
'Baas'
'Ons wondertje'
'Globetrotter' en in het verlengde daarvan 'thuisfront'
Iemand die zichzelf een 'mensenmens' vindt
quote:Op zondag 27 september 2015 20:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eigenlijk krijg jij gewoon jeuk als mensen uberhaupt hun mond open doen?
Man, wat een lijst.
Nog erger is het als het tot 'boho' verbasterd wordt, en de variant 'boho-chic' heb je ook nog. En als meisjes zo gaan praten om hun eigen stijl te beschrijven, wil ik een teiltje:quote:Op zondag 27 september 2015 17:39 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Vrouwenbladen sowieso...heet trouwens 'glossssssy' als je 'hip' wilt zijn he!
...
'Bohémien'
...
quote:
Veel gehoord op de tennisclub van mijn kinderen... 'een roseetje pakken'quote:Op zondag 27 september 2015 02:31 schreef NothingHappened het volgende:
Een 'hapje en een drankje doen', of 'een terrasje pakken' met je 'dinnetje' of je 'mannetje' (ril)
Ik wil hier even 'nagenieten' aan toevoegen.quote:Op zondag 27 september 2015 12:08 schreef Stofje het volgende:
'Genieten'. En dan vooral op social media.
"Jaaaa, ik ben drie dagen vrij! Lekker genieten!". Het woordje genieten. Moeder bevalt van kindje. "Nu lekker genieten!" Ik zie dan echt vier potige veertigers met een kort pittig kapsel op een rijtje staan die de kersverse moeder vooral aanbevelen te genieten! Genieten! En dat vooral in gebiedende wijs. Doe het! Genieten!
Let vooral op de toxische combinatie:quote:Op maandag 28 september 2015 09:14 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ik wil hier even 'nagenieten' aan toevoegen.
Vooral als Bep weer terug is van vakantie en Truus op Facebook reageert 'welkom thuis meid, nu lekker nagenieten!'.
Gadverdamme.
Je hebt me zojuist ontzettend chagrijnig gemaakt.quote:Op maandag 28 september 2015 09:14 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ik wil hier even 'nagenieten' aan toevoegen.
Vooral als Bep weer terug is van vakantie en Truus op Facebook reageert 'welkom thuis meid, nu lekker nagenieten!'.
Gadverdamme.
Ja dat is vreselijk treurig. 'Rock chick' is er inderdaad ook zo een waar de haren in je nek van overeind gaan staan.quote:Op maandag 28 september 2015 03:38 schreef female81 het volgende:
[..]
Nog erger is het als het tot 'boho' verbasterd wordt, en de variant 'boho-chic' heb je ook nog. En als meisjes zo gaan praten om hun eigen stijl te beschrijven, wil ik een teiltje:
"Ik ben boho-chic meets rock chick".
Ik ben al op het punt dat ik 'roseetje' nauwelijks aankan, laat staan het 'pakken' ervan. Vreselijk 'trendy' dat 'roseetje'. Zeer verheugd ook dat 'rosébiertje' een vrij snelle dood gestorven is.quote:Op maandag 28 september 2015 07:25 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Veel gehoord op de tennisclub van mijn kinderen... 'een roseetje pakken'
Klinkt erg als Libelle of Margrietquote:
een goeie, staat voor mij in het rijtje met 'chillen'quote:Op zondag 27 september 2015 12:08 schreef Stofje het volgende:
'Genieten'. En dan vooral op social media.
"Jaaaa, ik ben drie dagen vrij! Lekker genieten!". Het woordje genieten. Moeder bevalt van kindje. "Nu lekker genieten!" Ik zie dan echt vier potige veertigers met een kort pittig kapsel op een rijtje staan die de kersverse moeder vooral aanbevelen te genieten! Genieten! En dat vooral in gebiedende wijs. Doe het! Genieten!
Goeie lijst, vergeet alleen niet het overtreffende 'pruim' hier.quote:Op zondag 27 september 2015 17:06 schreef NothingHappened het volgende:
En natuurlijk 'vagina' 'vulva' en 'kittelaar' (wie dat ooit bedacht heeft mag aan het gas)
quote:Op zondag 27 september 2015 02:31 schreef NothingHappened het volgende:
'Kids'
'Blije mamma'
'Spontaan' (de spontane blije mamma....p.u.k.e.)
'Yolo'
Het werkwoord 'twitteren' in al haar vervoegingen
'Centjes'
'Toppie'
'Me' fiets, bril, laptop, hond...
'Targets'
'Gast', 'mattie', 'makker'
'Ik zeg doen!'![]()
'Crisis'
'Collegaatje' Alle 'tjes' trouwens
'Kek'
'Kak'
'Duh'
'Bloggen'
Dat vind ik echt 'not done'
'Helemaal leuk' (brrrrrrrrrrrr)
'Genieten' als in 'Nou meid, geniet er maar lekker van, je hebt het verdiend hoor!'
'Bizar'
Een 'stukje'...rendement/vertrouwen/spanning/enz.
Dat is helemaal 'mijn ding' (jeuk)
'Baas'
'Ons wondertje'
'Globetrotter' en in het verlengde daarvan 'thuisfront'
Iemand die zichzelf een 'mensenmens' vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |