Zoals het vrouwtje komt zo, baasje is ook verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:48 schreef Snakey het volgende:
Vrouwtje, als ze het tegen een hond hebben hebben.
Je woont in het deel van Nederland waar je 'patatjes' hoort te zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:11 schreef caspert79 het volgende:
Vrouwen die zichzelf 'lekker gek' of 'prettig gestoord' noemen. Vooral omdat dat altijd de meest saaie oninteressante dozen zijn.
Gebiedende wijs is dan 'geniet'.quote:Op zondag 27 september 2015 12:08 schreef Stofje het volgende:
'Genieten'. En dan vooral op social media.
"Jaaaa, ik ben drie dagen vrij! Lekker genieten!". Het woordje genieten. Moeder bevalt van kindje. "Nu lekker genieten!" Ik zie dan echt vier potige veertigers met een kort pittig kapsel op een rijtje staan die de kersverse moeder vooral aanbevelen te genieten! Genieten! En dat vooral in gebiedende wijs. Doe het! Genieten!
dit.quote:Op zondag 27 september 2015 12:08 schreef Stofje het volgende:
'Genieten'. En dan vooral op social media.
"Jaaaa, ik ben drie dagen vrij! Lekker genieten!". Het woordje genieten. Moeder bevalt van kindje. "Nu lekker genieten!" Ik zie dan echt vier potige veertigers met een kort pittig kapsel op een rijtje staan die de kersverse moeder vooral aanbevelen te genieten! Genieten! En dat vooral in gebiedende wijs. Doe het! Genieten!
quote:
quote:
Ja erg eigenlijk. Ik weet er nog veel meer, dat is nog het meest treurige.quote:Op zondag 27 september 2015 13:11 schreef MrSalazar het volgende:
[..]Goeie post, trouwens. Dat je dat allemaal zomaar op kan noemen. Ik weet er nu eentje. Het modewoordje 'duiden', oh en 'ding' als in 'het ding is dat ik dan niet kan'. Overgenomen uit het engels, maar het is gewoon debiel.
Vrouwenbladen-taal. Bladen als Grazia slingeren ook jeukwoorden als 'it-bag', 'killer heels', enzovoort de wereld in.quote:Op zondag 27 september 2015 17:06 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ja erg eigenlijk. Ik weet er nog veel meer, dat is nog het meest treurige.
....
'Trendy' 'hot'
Vrouwenbladen sowieso...heet trouwens 'glossssssy' als je 'hip' wilt zijn he!quote:Op zondag 27 september 2015 17:16 schreef female81 het volgende:
[..]
Vrouwenbladen-taal. Bladen als Grazia slingeren ook jeukwoorden als 'it-bag', 'killer heels', enzovoort de wereld in.
Jeugdiger varianten als Tina en Fancy konden er vroeger ook wat van, met hun 'meelbieten' en 'boyz' en dergelijke.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |