Ik wil deze trouwens ook graag toevoegen. Ik krijg enorme jeuk van mensen die dingen die ze niet leuk vinden expres fout schrijven. Fecesboek, Ajakkes, Klaas Jan Stuntelaar, godverdomme wat kinderachtigquote:
Dit idd, walgelijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:01 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
"Ik zou raken." "Ik zou haar keihard geven."
Denk je dat je God's geschenk aan vrouwen bent ofzo?
Ik zou je doenquote:Op woensdag 9 september 2015 12:01 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
"Ik zou raken." "Ik zou haar keihard geven."
Denk je dat je God's geschenk aan vrouwen bent ofzo?
Kan soms heel leuk zijn. Koot en Bie waren er vroeger goed in, hun typetjes bepaalde dingen verkeerd laten uitspreken op een hilarische manier.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil deze trouwens ook graag toevoegen. Ik krijg enorme jeuk van mensen die dingen die ze niet leuk vinden expres fout schrijven. Fecesboek, Ajakkes, Klaas Jan Stuntelaar, godverdomme wat kinderachtig
quote:Op woensdag 9 september 2015 23:08 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
![]()
Dit.
En dan met een kwoot erboven.
Luie flikkers, gadver.
Als je de ingrediëntenlijst had gelezen, had je nog meer jeuk gekregen.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:57 schreef karr-1 het volgende:
Pyamapapje....
Zag ik vandaag op een pak in de supermarkt staan.....
Vast wel ja, zo ver ben ik niet eens gegaanquote:Op donderdag 17 september 2015 22:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Als je de ingrediëntenlijst had gelezen, had je nog meer jeuk gekregen.
Ik kwam dat vandaag voor het eerst ergens tegen. Inderdaad vreselijk !!!quote:Op dinsdag 8 september 2015 16:43 schreef Mike het volgende:
-meis
Vrouwen schijnen dat graag tegen elkaar te zeggen.
quote:Op zondag 27 september 2015 01:38 schreef tong80 het volgende:
'Joh'
'Duh'
'Ok'
'Toch ?'
'Man'
'Zeg ik'
'Mijn woorden'
'kun je wel zeggen ja'
'Spuit elf'
'Dacht 't wel'
'Duh.'quote: