SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zondag 6 september 2015 19:33 schreef just me het volgende:
Het 40+ subforum
Komt daar nog een nieuwer plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Te kleine tetten denk ik, die zien de piloten niet als ze vliegen en ze denken waarschijnlijk, wat staat die kerel daar nou te zwaaienquote:
oh moet dat ook nog, mijn schuldquote:Op zondag 6 september 2015 19:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Komt daar nog een nieuwer plaatje?
iets met fruit a.u.b.quote:
juist jaquote:Op zondag 6 september 2015 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te kleine tetten denk ik, die zien de piloten niet als ze vliegen en ze denken waarschijnlijk, wat staat die kerel daar nou te zwaaien
Hoop je dat nog steeds?quote:Op zondag 6 september 2015 19:40 schreef sacha het volgende:
ik heb een topic in CUL geopend![]()
misschien komt het ooit nog goed met mij
effe kijkenquote:Op zondag 6 september 2015 19:40 schreef sacha het volgende:
ik heb een topic in CUL geopend![]()
misschien komt het ooit nog goed met mij
In sambal heb je ook pitjes dus dood zul je er niet aan gaanquote:Op zondag 6 september 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
Ah...gaat over paprika's daar weet ik niks van
ik heb er in elk geval nooit van gehoord dat die pitjes giftig zijnquote:Op zondag 6 september 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
In sambal heb je ook pitjes dus dood zul je er niet aan gaan
van paprika pitjes?quote:Op zondag 6 september 2015 20:22 schreef chufi het volgende:
We laten het haar gewoon doen blijven geloven... Ik ben wel eens ziek geworden...
ouwehoerquote:Op zondag 6 september 2015 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet meer... Ik eet zeker wekelijks wel paprikas, dus ik denk het
Zit ook in sigaretten volgens mij, blauwe rookquote:Op zondag 6 september 2015 20:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens 'Teydelyk' zit er (een verwante stof van) cyanide in appelzaadjes, wat raar, ik heb nog nooit blauwe appels gezien.
effe gegoogeldquote:Op zondag 6 september 2015 20:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens 'Teydelyk' zit er (een verwante stof van) cyanide in appelzaadjes, wat raar, ik heb nog nooit blauwe appels gezien.
quote:Zijn appelpitten giftig? Zijn de pitjes in een appel giftig?
Iedereen heeft deze vraag weleens gehoord, en het antwoord is: Ja, maar alleen onder vrij extreme omstandigheden. De pitjes van appels bevatten een stof genaamd amygdaline dat onder bepaalde omstandigheden cyanide kan vrijgeven, bijvoorbeeld als het in contact komt met spijsverteringsenzymen. Het cyanide is gekoppeld aan suikers in de vorm van cyanogenische glycoside en deze cyanide vrijmakende verbindingen komen opmerkelijk vaak voor in de natuur. Ze komen voor in meer dan 2000 plantensoorten. Ze zitten bijvoorbeeld in pruimen, perziken, abrikozen en natuurlijk bittere amandelen. Vaak wordt gezegd dat cyanide ruikt naar bittere amandelen maar het is eigenlijk andersom; bittere amandelen ruiken naar cyanide.
Je hebt ongeveer 1 milligram cyanide per kilogram lichaamsgewicht nodig om een mens te doden. Appelpitten bevatten ongeveer 700 milligram cyanide per kilo, dus ongeveer 100 gram appelpitten moet genoeg zijn om een persoon van 70 kilogram om te leggen. Maar dat zijn ongelofelijk veel pitjes zelfs al zou je de rest van de appel niet opeten. Bovendien moeten de zaden heel fijn worden gemalen om de enzymen bij de amygdaline de laten komen.
Stel dat een pitje 0,7 gram weegt dan zou je 143 pitten moeten eten. Appels bevatten tussen de 2 en 20 pitjes, maar een appel uit de supermarkt bevat gemiddeld 8 pitten. Dus je zou ongeveer 18 appel achter elkaar moeten eten!
Het is dus veilig om een appel helemaal op te eten. Zolang je maar geen hele schaal met gemalen pitjes opeet.
Allah is grood?quote:Op zondag 6 september 2015 20:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
De politie is nu zeker op zoek naar een dyslectische vandaal.
Misschien word je dan wel high van 18 appels.quote:
mwa... van een paar paprikazaadjes ga je ook niet doodquote:Op zondag 6 september 2015 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien word je dan wel high van 18 appels.
.quote:De paprika is verwant aan de scherpe rode peper en bevat iets capsaïcine, de stof die pepers juist zo heet maakt.
De paprika’s in de nederlandse supermarkten zijn echter nagenoeg capsaïnevrij en nauwelijks meer heet. De zaadjes in een rode peper verwijder je omdat deze veel capsaïne bevatten en dit prikkelt de warmtezintuigen in je mond (dus niet de smaakzin) waardoor je het idee krijgt dat het te heet is. De groene paprika is eigenlijk de onrijpe soort en wanneer hij rijp is kleurt hij rood. De groene smaakt dan ook bitterder dan de rode. Deze is zoeter.
De zaadjes binnenin de vrucht zijn echter bij beide soorten bitter en maken het hele gerecht bitterder en dit is niet lekker!
Vandaar dus dat we deze pitjes verwijderen.
Toegevoegd na 28 minuten:
Er wordt ten onrechte vaak gedacht dat de pitjes giftig zijn en dit komt omdat de paprika familie is van de ‘nachtschade’, de familie waartoe aardappelen en tomaten oa toe behoren. De groene delen hiervan bevatten solanine. Daarom is het niet goed om deze groenten rauw te eten.De paprika is echter gekweekt om rauw gegeten te worden. Je kan echter van een niet rijpe tomaat bijv. wel misselijk worden met braken als je er veel van zou eten. Een stukje is niet zo erg. Mede daarom moet je van aardappels ook altijd de groene plekken verwijderen, deze zijn wel giftig en hiervan kunnen je maag en darmen behoorlijk van slag raken
Fann is de 40+ googler.quote:
MLN 40+ lijkt vrij dood te zijn.quote:Op zondag 6 september 2015 21:48 schreef chufi het volgende:
Mona geen idee en die andere hoopte MLN nieuw bloed in te kunnen blazen, maar helaas
quote:Op zondag 6 september 2015 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann is de 40+ googler.
Gooi een vraag in de groep en je krijgt antwoord.
Hoe is het eigenlijk met Mona afgelopen? Die heb ik al een tijdje niet meer gezien....net als de huisarchivaris overigens.
Voor de bull shitquote:
Wordt vast een smakelijk feestjequote:Op zondag 6 september 2015 21:56 schreef FANN het volgende:
Ik vier mijn verjaardag nooit, maar dit jaar wél
Ja met je google.quote:
Ik ook op een bijzondere manierquote:
Die aspiratie had hij helemaal nietquote:Op zondag 6 september 2015 21:48 schreef chufi het volgende:
.... die andere hoopte MLN nieuw bloed in te kunnen blazen, maar helaas
Hummus, ik vind alleen de naam al onsmakelijk.quote:Op zondag 6 september 2015 22:10 schreef FANN het volgende:
Nah...ik heb wel genoeg nu![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
toastjes met hummus
en chips misschien of nootjes, dat kan ook nog allemaal....
Alleen zelf een taart bakken ga ik nog maar niet aan beginnen
Nee hoor, op een toastje is lekkerquote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hummus, ik vind alleen de naam al onsmakelijk.
Nah... meer wijn voor de dames, de heren moeten allemaal autorijden, dus die zullenquote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
Een wat kratten bier mogen ook niet ontbreken toch?
Ja, maar ik at niet wat zij at! Gadver...ik at alleen mijn eigengemaakte vega soep.quote:Op zondag 6 september 2015 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor, op een toastje is lekkersoort van paté...
je hebt allerlei smaken,je had toch een Vega ex?
Voor ieder wat wils Dees, ik lust zelf niet eens olijvenquote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef Deisyy het volgende:
Die mozzarellaspiesjes zien er lekker uit, maar ik houd niet van dadels.
en wat was het recept van jouw Vegasoep?quote:Op zondag 6 september 2015 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar ik at niet wat zij at! Gadver...ik at alleen mijn eigengemaakte vega soep.
De zelfgemaakte hummus van mijn dochter is anders heelquote:Op zondag 6 september 2015 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hummus, ik vind alleen de naam al onsmakelijk.
Ik koop wel een paar bakkiesquote:Op zondag 6 september 2015 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zelfgemaakte hummus van mijn dochter is anders heel
Die maak ik gewoon uit de losse pols met wat ik in huis heb, uien gaan er wel altijd in, maar verder tomaat, wortel en bonen (maakt niet uit welke boon) en wat er verder zoal voorhanden is.quote:Op zondag 6 september 2015 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
en wat was het recept van jouw Vegasoep?
Ik maak het ook nooit zelf.quote:Op zondag 6 september 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik koop wel een paar bakkiesik maak het nooit zelf
teveel gedoe
oh..... klink wel best...........quote:Op zondag 6 september 2015 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die maak ik gewoon uit de losse pols met wat ik in huis heb, uien gaan er wel altijd in, maar verder tomaat, wortel en bonen (maakt niet uit welke boon) en wat er verder zoal voorhanden is.
Jij maakt nooit wat lekkers, en er zijn zoveel lekkere gerechten. Maar als ik wat voorstel is het sowieso al vies..quote:Op zondag 6 september 2015 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik koop wel een paar bakkiesik maak het nooit zelf
teveel gedoe
ah....ook een idee, maar die ga ik ook niet zelf makenquote:Op zondag 6 september 2015 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zelf falafel maken is wel kicken, dat spul is echt lekker.
Basis is gewoon kikkererwten en wat kruiden.
Nee, ik maak nooit iets lekkersquote:Op zondag 6 september 2015 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij maakt nooit wat lekkers, en er zijn zoveel lekkere gerechten. Maar als ik wat voorstel is het sowieso al vies..
Vega patéquote:Op zondag 6 september 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ah....ook een idee, maar die ga ik ook niet zelf maken![]()
o ja en Vegapaté van Tartexmoet ook op het lijstje
Ook lekkerquote:Op zondag 6 september 2015 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zelf falafel maken is wel kicken, dat spul is echt lekker.
Basis is gewoon kikkererwten en wat kruiden.
Ingrediënten:
1 kg kikkererwten (géén blikerwten) (ik gebruik ze wel gewoon uit blik)
2 uien, gesnipperd
5 teentjes knoflook, fijngehakt
1 bosje peterselie, grof gehakt
1 bosje koriander, grof gehakt
1 groene peper, zonder zaadjes, grof gesneden
3 eetlepels kurkuma
3 eetlepels komijnpoeder
2 eetlepels korianderzaad
1 1/2 theelepel bakpoeder
olie om te frituren
En jij lult uit je nek, die frites van Fann zagen er prima uit, en nee, mij maakt ze ook niet blij met al dat konijnenvoer, maar die frites zagen lekker uit, PUNT.quote:
Die kan je niet maken? er zit melk en eieren in. Wat ik bedoel is dat je ook wel met rode linzen kan gaan koken. Ik heb ooit een tof recept in cul gezet. Maar dat was gelijk viesquote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik maak nooit iets lekkers![]()
je Cheesecake zag er trouwens wel lekker uit moet ik zeggen
Ja johquote:Op zondag 6 september 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij lult uit je nek, die frites van Fann zagen er prima uit, en nee, mij maakt ze ook niet blij met al dat konijnenvoer, maar die frites zagen lekker uit, PUNT.
Ja, die kan ik denk ik wel maken, maar ik heb al genoeg te doen die dag, en ik hou nou'quote:Op zondag 6 september 2015 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan je niet maken? er zit melk en eieren in. Wat ik bedoel is dat je ook wel met rode linzen kan gaan koken. Ik heb ooit een tof recept in cul gezet. Maar dat was gelijk vies
Dan blijft het bij zompige patat en gevulde paprika'squote:Op zondag 6 september 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die kan ik denk ik wel maken, maar ik heb al genoeg te doen die dag, en ik hou nou'
eenmaal niet van linzen
tja helaasquote:Op zondag 6 september 2015 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan blijft het bij zompige patat en gevulde paprika's
Maakt mij niet uitquote:
en dat is mijn schuld natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sowieso, die vegazooi, burgers en dergelijke zijn best te eten, maar geef het dan normale namen en kom niet aan met namen als vega-gehakt en vega-bacon en zo. Want dat slaat nergens op natuurlijk.
Spekjesquote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sowieso, die vegazooi, burgers en dergelijke zijn best te eten, maar geef het dan normale namen en kom niet aan met namen als vega-gehakt en vega-bacon en zo. Want dat slaat natuurlijk nergens op.
Daarbij mis ik dan toch mijn lapje vlees.quote:
Vegaburger en vega bacon bekt een stuk lekkerder dan vegeratische burger en vegetarische baconquote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sowieso, die vegazooi, burgers en dergelijke zijn best te eten, maar geef het dan normale namen en kom niet aan met namen als vega-gehakt en vega-bacon en zo. Want dat slaat natuurlijk nergens op.
Je kon bij je ex toch gewoon je vlees eten? dus dan mis je niksquote:Op zondag 6 september 2015 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarbij mis ik dan toch mijn lapje vlees.
dat zit in de falafel van Moquote:Op zondag 6 september 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
wat moet ik met koriander?heb je een leuk idee?
Zij bakte mijn biefstukjes ook gewoon hoor. Ik moet toch ook eten.quote:Op zondag 6 september 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[
[..]
Je kon bij je ex toch gewoon je vlees eten? dus dan mis je niks
Vreet dan groente als je dat wil. En ga niet op de semie vlees toer.quote:Op zondag 6 september 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vegaburger en vega bacon bekt een stuk lekkerder dan vegeratische burger en vegetarische bacon
Dat weet je niet, hij is niet voor niets gescheidenquote:Op zondag 6 september 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[
[..]
Je kon bij je ex toch gewoon je vlees eten? dus dan mis je niks
Nah... heeft ie wel eens verteld dacht ikquote:Op zondag 6 september 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, hij is niet voor niets gescheiden
Wat daar de reden van is weet jij niet, en niemand hier. En dat is ook prima zo.quote:Op zondag 6 september 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, hij is niet voor niets gescheiden
Paprikaquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 6 september 2015 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreet dan groente als je dat wil. En ga niet op de semie vlees toer.
Nope.quote:Op zondag 6 september 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... heeft ie wel eens verteld dacht ik
Waarom niet, een recept is een richtlijn, je kan alles aanpassen naar eigen smaak.quote:
Ik wil het ook niet weten, het was maar een grapjequote:Op zondag 6 september 2015 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat daar de reden van is weet jij niet, en niemand hier. En dat is ook prima zo.
Weet ik, maar het had niets met vreten te maken.....quote:Op zondag 6 september 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet weten, het was maar een grapje
Ah daarom kook ik ook bijna nooit met receptenquote:Op zondag 6 september 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet, een recept is een richtlijn, je kan alles aanpassen naar eigen smaak.
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 6 september 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, maar het had niets met vreten te maken.....
Uh,ik mag niet? Daar heb ik nog nooit van gehoord, ik mag alles wat ik zelf wil van mezelf.quote:
Eet je wel rijst?quote:Op zondag 6 september 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... we lullen weer lang elkaar heen, het gaat ook ineens zo snel
Nee dat dacht ik alquote:Op zondag 6 september 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uh,ik mag niet? Daar heb ik nog nooit van gehoord, ik mag alles wat ik zelf wil van mezelf.
Ik denk dat ze dan wel voor de zilvervlies variant kiest.quote:
Ik ga toch ook niemand dwingen om vlees te eten.....quote:
dat dan weer welquote:Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan wel voor de zilvervlies variant kiest.
Vroeg ik het jou ?quote:Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan wel voor de zilvervlies variant kiest.
Precies.......... maar bij sommige werkt niet zo geloof ikquote:Op zondag 6 september 2015 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niemand dwingen om vlees te eten.....
een vegeratische burger met een danootjequote:Op zondag 6 september 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik vanavond nog gegeten kijk maar in dat topic in CUL![]()
en een danootje als toetje
Jaquote:Op zondag 6 september 2015 22:40 schreef sacha het volgende:
[..]
een vegeratische burger met een danootje
Jeetje, ik zal maar stoppen met meedenken, want Soury trekt dat slecht.quote:
Ieder het zijne/hare, mijn ex rookte en dronk ook niet.quote:Op zondag 6 september 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies.......... maar bij sommige werkt niet zo geloof ikop Fok dan
het teruglezen is al hilarischquote:Op zondag 6 september 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeetje, ik zal maar stoppen met meedenken, want Soury trekt dat slecht.
ja, die hadden een feestje vanavondquote:Op zondag 6 september 2015 22:42 schreef schvvmert het volgende:
Kreeg extra vlees vanavond bij de Turk.
Nou omdat het linzen recept zo lekker is en kale rijst is ook niks aanquote:Op zondag 6 september 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en aardappels en brood en spaghetti en macaroni en en en en
ik eet zoveel, hoezo?
Die Griek drinkt ook niet, hij rookt wel, maar nooit anders dan sigarettenquote:Op zondag 6 september 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ieder het zijne/hare, mijn ex rookte en dronk ook niet.
Ik vreet ook geen kale rijstquote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou omdat het linzen recept zo lekker is en kale rijst is ook niks aan
quote:
Ik lust geen linzen, mag ik dan ook gewoon wat anders door mijn rijst doen?quote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou omdat het linzen recept zo lekker is en kale rijst is ook niks aan
quote:Op zondag 6 september 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen linzen, mag ik dan ook gewoon wat anders door mijn rijst doen?
NEE DAT MAG NIET VAN SOURYquote:Op zondag 6 september 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex dronk misschien 5 wijntjes en 5 biertjes per jaar en ze rookte helemaal niets.quote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek drinkt ook niet, hij rookt wel, maar nooit anders dan sigaretten
Mijn ex zoop als een ketter, rookte zich te pletter en ik ben gelukkig ook andersquote:Op zondag 6 september 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex dronk misschien 5 wijntjes en 5 biertjes per jaar en ze rookte helemaal niets.
En ik? Tja, ik ben heel anders in zulke dingen.
Nah... moet kunnen, nog niet zo heel lang geleden at ik gewoon vleesquote:Op zondag 6 september 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex dronk misschien 5 wijntjes en 5 biertjes per jaar en ze rookte helemaal niets.
En ik? Tja, ik ben heel anders in zulke dingen.
quote:Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef schvvmert het volgende:
Krat per dag en kilo wiet in de maand.
Dat bedoel ik, het is een lekker recept. Niet moeilijk en weer wat anders.quote:
Wel eens gegeten +quote:Op zondag 6 september 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, ben alleen nu al langer dan een jaar zo goed als gestopt met drank.quote:Op zondag 6 september 2015 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn ex zoop als een ketter, rookte zich te pletter en ik ben gelukkig ook anders
Als het met douw je het door iemands strot volgens mijquote:Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het is een lekker recept. Niet moeilijk en weer wat anders.
200 gram rode linzen (gedroogd)
4 teentjes knoflook, geplet
1 sjalot, gesnipperd
1 ui, gesnipperd
Olijfolie
4 grote, rijpe tomaten, fijngesneden
5 takjes peterselie, fijngehakt
5 takjes koriander, fijngehakt
1 theelepel paprikapoeder, zoet
1 rode paprika, in kleine stukjes gesneden
1 theelepel Raz el hanout (Marokkaans kruiden mengsel)
1 theelepel komijn
Peper en zout naar smaak
b5288e421310274cf8e99733bc931a50MzI2Lmpw
Bereiden
Kook de linzen gedurende 30 minuten in ruim water. Giet het water daarna af.
Neem een koekenpan en giet er rijkelijk olijfolie in. Laat deze heet worden en fruit er de knoflook, ui en sjalot in, tot ze beginnen te bruinen.
Voeg nu de tomaat en de paprika toe en laat het geheel 10 minuten stoven.
Voeg de kruiden en de linzen toe, met een scheutje water
Nog 20 minuten op laag vuur laten stoven en de linzen zijn klaar.
Super gezond ook nog
Op je paprika getraptquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 6 september 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het met douw je het door iemands strot volgens mij![]()
de vorige keer vroeg ik al of het ook met bonen mocht, maar dat mocht niet
Ik ben heel blij met alcoholvrije biertjesquote:Op zondag 6 september 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, ben alleen nu al langer dan een jaar zo goed als gestopt met drank.
Roken gaat onverminderd door. Drankje neem ik nu nog maar af en toe.
Je lult nu echtquote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veeltoen werd je weer pissig
Dat is geen bier, frisdrankquote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met alcoholvrije biertjes
Rum is naast bier mijn favo drankje.quote:Op zondag 6 september 2015 22:50 schreef schvvmert het volgende:
Ik ben gestopt met rum, dat ging te hard.
Dat drink ik tegenwoordig ook hoor en die Griek ookquote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Oké ik ben blij met mijn frisdrankjesquote:
Natuurlijk welquote:Op zondag 6 september 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nietus![]()
maar het kán dus wel met bonen?
Vooral de Radler vind ik lekkerquote:Op zondag 6 september 2015 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Oké ik ben blij met mijn frisdrankjes
Toen ze er net waren was het leuk op werk, even een bietje na flink wat zweten.quote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik drink ze ook, en niet omdat het bier is, want dat is het niet, maar het smaakt me beter dan frisdrank, dus vandaar.quote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Maar jij drinkt toch ook wel graag een wijntje?quote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Oké... nah, misschien dat ik het dan wel eens ga proberen en dan doe ik verslag,quote:
Ik drink het te snel.quote:Op zondag 6 september 2015 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rum is naast bier mijn favo drankje.
Als het warm is vind ik dat ook lekkerquote:
Ik heb tegenwoordig de rem er flink op zitten.quote:
ah....quote:Op zondag 6 september 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie nu dat ik niet de enige ben.
[..]
mwa... dat verschil proef ik eigenlijk niet, jij wel?quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het warm is vind ik dat ook lekker
Maar dan wel die met 2% alcohol
Dat schiet toch niet op? Blijf je naar toilet lopen.quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het warm is vind ik dat ook lekker
Maar dan wel die met 2% alcohol
zeer zeker, maar dat ging gewoon te hardquote:Op zondag 6 september 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij drinkt toch ook wel graag een wijntje?
Kapucijnersquote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké... nah, misschien dat ik het dan wel eens ga proberen en dan doe ik verslag,
bruine of witte bonen wat lijkt jou beter?
Het smaakt net ff anders.quote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa... dat verschil proef ik eigenlijk niet, jij wel?
Ik al jaren de noodrem.quote:Op zondag 6 september 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig de rem er flink op zitten.
Handig om te weten als je suïcidaal bent.quote:
Ik drink het ook niet om lazerus te worden, maar omdat ik het lekker vind als het warm weer is, dus max. 2 flesjesquote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat schiet toch niet op? Blijf je naar toilet lopen.
Ik ken datquote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
zeer zeker, maar dat ging gewoon te hard
Ja dat gaat dus dan weer ietquote:
Jawel maar ik let meer op dat ik het niet drink alsof het water isquote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken dat![]()
En nu drink je helemaal geen wijn meer?
Wat ben jij nou weer voor eentje, alles kan, sinds wanneer bestaan er regels voor?quote:
Een bewuste drinkerquote:Op zondag 6 september 2015 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Jawel maar ik let meer op dat ik het niet drink alsof het water is
Dus daarom ook die alcoholvrije drankjes!
Ik eet alles hoorquote:Op zondag 6 september 2015 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer eentje, alles kan, sinds wanneer bestaan er regels voor?
genoeg ellende met mijn ex meegemaakt! Ik wil naar mijn bed kunnen lopenquote:
Heb je geen bank?quote:Op zondag 6 september 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
genoeg ellende met mijn ex meegemaakt! Ik wil naar mijn bed kunnen lopen
En ze scheuren ook nog alle 4 in autos en zoquote:Op zondag 6 september 2015 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus, zijn er 4 van die irritantjes?
de tijd dat ik op mijn eigen bank lag te slapen ligt ver achter mequote:
Op CPZquote:Op zondag 6 september 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze scheuren ook nog alle 4 in autos en zo
Die van mij is bezet meestal, soms duik ik er dan maar bovenop.quote:Op zondag 6 september 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
de tijd dat ik op mijn eigen bank lag te slapen ligt ver achter me
ja dan ligt mevrouw Piet eropquote:Op zondag 6 september 2015 23:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die van mij is bezet meestal, soms duik ik er dan maar bovenop.
deze naam is zo moeilijkquote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Piet is tot na de kerst weer besmette naam.
Wanneer komt Sig weer? Toffe gast vind ik dat.quote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Piet is tot na de kerst weer besmette naam.
Lekker bakkeleien over bonen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Zitten Soury en Fann recepten uit te wisselen via dm?
Blkkerenquote:Op zondag 6 september 2015 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ze voor elkaar geblokkeerd dacht ik....
quote:
we hadden afgelopen week al kinderen die iets hadden wat erg besmettelijk was, kinderen moesten thuis blijvenquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je morgen maar beter niet naar je werk gaan.. Anders is straks de hele school ziek
Gewoon de school blokkeren voor zieke kindertjesquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
we hadden afgelopen week al kinderen die iets hadden wat erg besmettelijk was, kinderen moesten thuis blijven
met al die werkende ouders...quote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon de school blokkeren voor zieke kindertjes
Nee, ik kreeg honger, ommeletje gebakkenquote:Op zondag 6 september 2015 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Zitten Soury en Fann recepten uit te wisselen via dm?
Dan regelen ze maar wat anders... Oppas omas en opasquote:Op zondag 6 september 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
met al die werkende ouders...
mevrouw uw kind is ziek... ja ik kan nu niet van mijn werk
Met paprika?quote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg honger, ommeletje gebakken
makkelijker gezegd dan gedaan....quote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan regelen ze maar wat anders... Oppas omas en opas
hoofdluis, ringworm, krentenbaard of aarsmadenquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
we hadden afgelopen week al kinderen die iets hadden wat erg besmettelijk was, kinderen moesten thuis blijven
kinkhoest..quote:Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
hoofdluis, ringworm, krentenbaard of aarsmaden
Op een eiland krijg je dat elke keer weer, want ze kunnen nergens heenquote:Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen laat zijn kind inenten hèquote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is toch uitgeroeid hier in Nederland?
Niet te versmaden.quote:Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Oh ja die geloofsfanatici en zo ...quote:Op zondag 6 september 2015 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen laat zijn kind inenten hè
Sterkte dan maar weerquote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef just me het volgende:
morgen weer op tijd bij de kindjes zijn!
Truste.quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef just me het volgende:
Truste, ik zit aan de koffie ondertussenquote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef just me het volgende:
Wil je wakker blijven vanavond?quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste, ik zit aan de koffie ondertussen
Moet je de Griek weer wakkerschudden straksquote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste, ik zit aan de koffie ondertussen
Om 3 uur gaat zijn wekker.... die moet om 4 uur de deur uit en om 5 uur beginnenquote:Op zondag 6 september 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je de Griek weer wakkerschudden straks
O jammerquote:
Wat heeft ie een hoop tijd nodig zeg... Lijkt wel een vrouw..quote:Op zondag 6 september 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Om 3 uur gaat zijn wekker.... die moet om 4 uur de deur uit en om 5 uur beginnen
Mag die man effe bijkomen jah..quote:Op zondag 6 september 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft ie een hoop tijd nodig zeg... Lijkt wel een vrouw..
Hoe gaat ie naar zn werk? Op de fiets?
Ik zit nog wel een half uur in de treinquote:Op zondag 6 september 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom?wakker ben ik toch nog wel even
Dat doe ik meestal binnen 15 min.. Maar goed ik ben ook geen Griek natuurlijk...quote:Op zondag 6 september 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag die man effe bijkomen jah..en douchen en koffie en een broodje eten enzo...
Lunchpakket heb ik al gemaakt
Ben je weer wezen beesten bij Saskwast?quote:Op zondag 6 september 2015 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nog wel een half uur in de trein
quote:Op zondag 6 september 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal binnen 15 min.. Maar goed ik ben ook geen Griek natuurlijk...
nah... die is al gestriktquote:Op zondag 6 september 2015 23:47 schreef sacha het volgende:
zo'n stropdas strikken duurt ook heel lang
Nee we hebben beide wat anders gedaan vandaag en vanavond nog wel even samen film gekeken.quote:Op zondag 6 september 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je weer wezen beesten bij Saskwast?
Hij neemt liever ruim de tijdquote:Op zondag 6 september 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En een uur in de auto zitten voor iets wat in 20 minuten te doen is...
Weet ik veel wat jullie allemaal uitvretenquote:Op zondag 6 september 2015 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee we hebben beide wat anders gedaan vandaag en vanavond nog wel even samen film gekeken.
Beesten zijn we toch te oud voor?
Sas heeft F1 gekeken dat kan haast niet anders..quote:Op zondag 6 september 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jullie allemaal uitvreten![]()
als het maar gezellig was
Is het hier dan gezellig?quote:Op zondag 6 september 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
film gekeken zegt ze net....quote:Op zondag 6 september 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft F1 gekeken dat kan haast niet anders..
We zijn van die saaie Nederlanders geen wilde Grieken ofzoquote:Op zondag 6 september 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
valt wel mee me die Griek hoor...quote:Op zondag 6 september 2015 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
We zijn van die saaie Nederlanders geen wilde Grieken ofzo
's middags ja. En ik was op het fietsie weg.quote:Op zondag 6 september 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft F1 gekeken dat kan haast niet anders..
Die worden ook oud.quote:
Hallo Fann, ik snap er niks van, als ik binnenkom hoef ik toch geen welkom te zeggen?quote:Op zondag 6 september 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja![]()
NeonZebra en jullie zeggen niet eens welkom ofzo ...
Nee. dat moeten wij doen, dus Welkomquote:Op zondag 6 september 2015 23:58 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Hallo Fann, ik snap er niks van, als ik binnenkom hoef ik toch geen welkom te zeggen?
Serieus? Ja er zijn daar best veel grieken natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Neon..
Ik las dat een Griek Gordon heeft aangereden op Mykonos.. Het zal wel toeval zijn
Daar zat ik eerst even te checken voor ik welkom zei.. Maar zo is die POHI al verdubbeldquote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt wel een korte posthistorie zag ik
Even checken, misschien kan ik iets tegen hem gebruiken.quote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt wel een korte posthistorie zag ik
Ja zeg, ik ben ook niet zomaar iemand hè.quote:
neh... vast niet, misschien heeft hij eerst een tijdje gelurkt... kan toch?quote:Op maandag 7 september 2015 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even checken, misschien kan ik iets tegen hem gebruiken.
Ik zei ookquote:
Nee, man, voel je niks vanquote:Op maandag 7 september 2015 00:03 schreef NeonZebra het volgende:
Ik ga gecheckt worden, hopelijk doet dat geen pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |