Een bewuste drinkerquote:Op zondag 6 september 2015 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Jawel maar ik let meer op dat ik het niet drink alsof het water is
Dus daarom ook die alcoholvrije drankjes!
Ik eet alles hoorquote:Op zondag 6 september 2015 22:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ben jij nou weer eentje, alles kan, sinds wanneer bestaan er regels voor?
genoeg ellende met mijn ex meegemaakt! Ik wil naar mijn bed kunnen lopenquote:
Heb je geen bank?quote:Op zondag 6 september 2015 23:01 schreef just me het volgende:
[..]
genoeg ellende met mijn ex meegemaakt! Ik wil naar mijn bed kunnen lopen
En ze scheuren ook nog alle 4 in autos en zoquote:Op zondag 6 september 2015 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus, zijn er 4 van die irritantjes?
de tijd dat ik op mijn eigen bank lag te slapen ligt ver achter mequote:
Op CPZquote:Op zondag 6 september 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze scheuren ook nog alle 4 in autos en zo
Die van mij is bezet meestal, soms duik ik er dan maar bovenop.quote:Op zondag 6 september 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
de tijd dat ik op mijn eigen bank lag te slapen ligt ver achter me
ja dan ligt mevrouw Piet eropquote:Op zondag 6 september 2015 23:04 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die van mij is bezet meestal, soms duik ik er dan maar bovenop.
deze naam is zo moeilijkquote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Piet is tot na de kerst weer besmette naam.
Wanneer komt Sig weer? Toffe gast vind ik dat.quote:Op zondag 6 september 2015 23:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Piet is tot na de kerst weer besmette naam.
Lekker bakkeleien over bonen.quote:Op zondag 6 september 2015 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Zitten Soury en Fann recepten uit te wisselen via dm?
Blkkerenquote:Op zondag 6 september 2015 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ze voor elkaar geblokkeerd dacht ik....
quote:
we hadden afgelopen week al kinderen die iets hadden wat erg besmettelijk was, kinderen moesten thuis blijvenquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je morgen maar beter niet naar je werk gaan.. Anders is straks de hele school ziek
Gewoon de school blokkeren voor zieke kindertjesquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
we hadden afgelopen week al kinderen die iets hadden wat erg besmettelijk was, kinderen moesten thuis blijven
met al die werkende ouders...quote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon de school blokkeren voor zieke kindertjes
Nee, ik kreeg honger, ommeletje gebakkenquote:Op zondag 6 september 2015 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Zitten Soury en Fann recepten uit te wisselen via dm?
Dan regelen ze maar wat anders... Oppas omas en opasquote:Op zondag 6 september 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
met al die werkende ouders...
mevrouw uw kind is ziek... ja ik kan nu niet van mijn werk
Met paprika?quote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg honger, ommeletje gebakken
makkelijker gezegd dan gedaan....quote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan regelen ze maar wat anders... Oppas omas en opas
hoofdluis, ringworm, krentenbaard of aarsmadenquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
we hadden afgelopen week al kinderen die iets hadden wat erg besmettelijk was, kinderen moesten thuis blijven
kinkhoest..quote:Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
hoofdluis, ringworm, krentenbaard of aarsmaden
Op een eiland krijg je dat elke keer weer, want ze kunnen nergens heenquote:Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen laat zijn kind inenten hèquote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is toch uitgeroeid hier in Nederland?
Niet te versmaden.quote:Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Oh ja die geloofsfanatici en zo ...quote:Op zondag 6 september 2015 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen laat zijn kind inenten hè
Sterkte dan maar weerquote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef just me het volgende:
morgen weer op tijd bij de kindjes zijn!
Truste.quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef just me het volgende:
Truste, ik zit aan de koffie ondertussenquote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef just me het volgende:
Wil je wakker blijven vanavond?quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste, ik zit aan de koffie ondertussen
Moet je de Griek weer wakkerschudden straksquote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste, ik zit aan de koffie ondertussen
Om 3 uur gaat zijn wekker.... die moet om 4 uur de deur uit en om 5 uur beginnenquote:Op zondag 6 september 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je de Griek weer wakkerschudden straks
O jammerquote:
Wat heeft ie een hoop tijd nodig zeg... Lijkt wel een vrouw..quote:Op zondag 6 september 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Om 3 uur gaat zijn wekker.... die moet om 4 uur de deur uit en om 5 uur beginnen
Mag die man effe bijkomen jah..quote:Op zondag 6 september 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft ie een hoop tijd nodig zeg... Lijkt wel een vrouw..
Hoe gaat ie naar zn werk? Op de fiets?
Ik zit nog wel een half uur in de treinquote:Op zondag 6 september 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom?wakker ben ik toch nog wel even
Dat doe ik meestal binnen 15 min.. Maar goed ik ben ook geen Griek natuurlijk...quote:Op zondag 6 september 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag die man effe bijkomen jah..en douchen en koffie en een broodje eten enzo...
Lunchpakket heb ik al gemaakt
Ben je weer wezen beesten bij Saskwast?quote:Op zondag 6 september 2015 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nog wel een half uur in de trein
quote:Op zondag 6 september 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal binnen 15 min.. Maar goed ik ben ook geen Griek natuurlijk...
nah... die is al gestriktquote:Op zondag 6 september 2015 23:47 schreef sacha het volgende:
zo'n stropdas strikken duurt ook heel lang
Nee we hebben beide wat anders gedaan vandaag en vanavond nog wel even samen film gekeken.quote:Op zondag 6 september 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je weer wezen beesten bij Saskwast?
Hij neemt liever ruim de tijdquote:Op zondag 6 september 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En een uur in de auto zitten voor iets wat in 20 minuten te doen is...
Weet ik veel wat jullie allemaal uitvretenquote:Op zondag 6 september 2015 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee we hebben beide wat anders gedaan vandaag en vanavond nog wel even samen film gekeken.
Beesten zijn we toch te oud voor?
Sas heeft F1 gekeken dat kan haast niet anders..quote:Op zondag 6 september 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jullie allemaal uitvreten![]()
als het maar gezellig was
Is het hier dan gezellig?quote:Op zondag 6 september 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
film gekeken zegt ze net....quote:Op zondag 6 september 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft F1 gekeken dat kan haast niet anders..
We zijn van die saaie Nederlanders geen wilde Grieken ofzoquote:Op zondag 6 september 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
valt wel mee me die Griek hoor...quote:Op zondag 6 september 2015 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
We zijn van die saaie Nederlanders geen wilde Grieken ofzo
's middags ja. En ik was op het fietsie weg.quote:Op zondag 6 september 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft F1 gekeken dat kan haast niet anders..
Die worden ook oud.quote:
Hallo Fann, ik snap er niks van, als ik binnenkom hoef ik toch geen welkom te zeggen?quote:Op zondag 6 september 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja![]()
NeonZebra en jullie zeggen niet eens welkom ofzo ...
Nee. dat moeten wij doen, dus Welkomquote:Op zondag 6 september 2015 23:58 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Hallo Fann, ik snap er niks van, als ik binnenkom hoef ik toch geen welkom te zeggen?
Serieus? Ja er zijn daar best veel grieken natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Neon..
Ik las dat een Griek Gordon heeft aangereden op Mykonos.. Het zal wel toeval zijn
Daar zat ik eerst even te checken voor ik welkom zei.. Maar zo is die POHI al verdubbeldquote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt wel een korte posthistorie zag ik
Even checken, misschien kan ik iets tegen hem gebruiken.quote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt wel een korte posthistorie zag ik
Ja zeg, ik ben ook niet zomaar iemand hè.quote:
neh... vast niet, misschien heeft hij eerst een tijdje gelurkt... kan toch?quote:Op maandag 7 september 2015 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even checken, misschien kan ik iets tegen hem gebruiken.
Ik zei ookquote:
Nee, man, voel je niks vanquote:Op maandag 7 september 2015 00:03 schreef NeonZebra het volgende:
Ik ga gecheckt worden, hopelijk doet dat geen pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |