valt wel mee me die Griek hoor...quote:Op zondag 6 september 2015 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
We zijn van die saaie Nederlanders geen wilde Grieken ofzo
's middags ja. En ik was op het fietsie weg.quote:Op zondag 6 september 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft F1 gekeken dat kan haast niet anders..
Die worden ook oud.quote:
Hallo Fann, ik snap er niks van, als ik binnenkom hoef ik toch geen welkom te zeggen?quote:Op zondag 6 september 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja![]()
NeonZebra en jullie zeggen niet eens welkom ofzo ...
Nee. dat moeten wij doen, dus Welkomquote:Op zondag 6 september 2015 23:58 schreef NeonZebra het volgende:
[..]
Hallo Fann, ik snap er niks van, als ik binnenkom hoef ik toch geen welkom te zeggen?
Serieus? Ja er zijn daar best veel grieken natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Neon..
Ik las dat een Griek Gordon heeft aangereden op Mykonos.. Het zal wel toeval zijn
Daar zat ik eerst even te checken voor ik welkom zei.. Maar zo is die POHI al verdubbeldquote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt wel een korte posthistorie zag ik
Even checken, misschien kan ik iets tegen hem gebruiken.quote:Op maandag 7 september 2015 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt wel een korte posthistorie zag ik
Ja zeg, ik ben ook niet zomaar iemand hè.quote:
neh... vast niet, misschien heeft hij eerst een tijdje gelurkt... kan toch?quote:Op maandag 7 september 2015 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Even checken, misschien kan ik iets tegen hem gebruiken.
Ik zei ookquote:
Nee, man, voel je niks vanquote:Op maandag 7 september 2015 00:03 schreef NeonZebra het volgende:
Ik ga gecheckt worden, hopelijk doet dat geen pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |