quote:
we hadden afgelopen week al kinderen die iets hadden wat erg besmettelijk was, kinderen moesten thuis blijvenquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je morgen maar beter niet naar je werk gaan.. Anders is straks de hele school ziek
Gewoon de school blokkeren voor zieke kindertjesquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
we hadden afgelopen week al kinderen die iets hadden wat erg besmettelijk was, kinderen moesten thuis blijven
met al die werkende ouders...quote:Op zondag 6 september 2015 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon de school blokkeren voor zieke kindertjes
Nee, ik kreeg honger, ommeletje gebakkenquote:Op zondag 6 september 2015 23:09 schreef Deisyy het volgende:
Zitten Soury en Fann recepten uit te wisselen via dm?
Dan regelen ze maar wat anders... Oppas omas en opasquote:Op zondag 6 september 2015 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
met al die werkende ouders...
mevrouw uw kind is ziek... ja ik kan nu niet van mijn werk
Met paprika?quote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg honger, ommeletje gebakken
makkelijker gezegd dan gedaan....quote:Op zondag 6 september 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan regelen ze maar wat anders... Oppas omas en opas
hoofdluis, ringworm, krentenbaard of aarsmadenquote:Op zondag 6 september 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
we hadden afgelopen week al kinderen die iets hadden wat erg besmettelijk was, kinderen moesten thuis blijven
kinkhoest..quote:Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
hoofdluis, ringworm, krentenbaard of aarsmaden
Op een eiland krijg je dat elke keer weer, want ze kunnen nergens heenquote:Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen laat zijn kind inenten hčquote:Op zondag 6 september 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is toch uitgeroeid hier in Nederland?
Niet te versmaden.quote:Op zondag 6 september 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
Oh ja die geloofsfanatici en zo ...quote:Op zondag 6 september 2015 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen laat zijn kind inenten hč
Sterkte dan maar weerquote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef just me het volgende:
morgen weer op tijd bij de kindjes zijn!
Truste.quote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef just me het volgende:
Truste, ik zit aan de koffie ondertussenquote:Op zondag 6 september 2015 23:27 schreef just me het volgende:
Wil je wakker blijven vanavond?quote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste, ik zit aan de koffie ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |