Moet je de Griek weer wakkerschudden straksquote:Op zondag 6 september 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste, ik zit aan de koffie ondertussen
Om 3 uur gaat zijn wekker.... die moet om 4 uur de deur uit en om 5 uur beginnenquote:Op zondag 6 september 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je de Griek weer wakkerschudden straks
O jammerquote:
Wat heeft ie een hoop tijd nodig zeg... Lijkt wel een vrouw..quote:Op zondag 6 september 2015 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Om 3 uur gaat zijn wekker.... die moet om 4 uur de deur uit en om 5 uur beginnen
Mag die man effe bijkomen jah..quote:Op zondag 6 september 2015 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft ie een hoop tijd nodig zeg... Lijkt wel een vrouw..
Hoe gaat ie naar zn werk? Op de fiets?
Ik zit nog wel een half uur in de treinquote:Op zondag 6 september 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom?wakker ben ik toch nog wel even
Dat doe ik meestal binnen 15 min.. Maar goed ik ben ook geen Griek natuurlijk...quote:Op zondag 6 september 2015 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Mag die man effe bijkomen jah..en douchen en koffie en een broodje eten enzo...
Lunchpakket heb ik al gemaakt
Ben je weer wezen beesten bij Saskwast?quote:Op zondag 6 september 2015 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nog wel een half uur in de trein
quote:Op zondag 6 september 2015 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal binnen 15 min.. Maar goed ik ben ook geen Griek natuurlijk...
nah... die is al gestriktquote:Op zondag 6 september 2015 23:47 schreef sacha het volgende:
zo'n stropdas strikken duurt ook heel lang
Nee we hebben beide wat anders gedaan vandaag en vanavond nog wel even samen film gekeken.quote:Op zondag 6 september 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je weer wezen beesten bij Saskwast?
Hij neemt liever ruim de tijdquote:Op zondag 6 september 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
En een uur in de auto zitten voor iets wat in 20 minuten te doen is...
Weet ik veel wat jullie allemaal uitvretenquote:Op zondag 6 september 2015 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee we hebben beide wat anders gedaan vandaag en vanavond nog wel even samen film gekeken.
Beesten zijn we toch te oud voor?
Sas heeft F1 gekeken dat kan haast niet anders..quote:Op zondag 6 september 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jullie allemaal uitvreten![]()
als het maar gezellig was
Is het hier dan gezellig?quote:Op zondag 6 september 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
film gekeken zegt ze net....quote:Op zondag 6 september 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft F1 gekeken dat kan haast niet anders..
We zijn van die saaie Nederlanders geen wilde Grieken ofzoquote:Op zondag 6 september 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |