Wat daar de reden van is weet jij niet, en niemand hier. En dat is ook prima zo.quote:Op zondag 6 september 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, hij is niet voor niets gescheiden
Paprikaquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 6 september 2015 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreet dan groente als je dat wil. En ga niet op de semie vlees toer.
Nope.quote:Op zondag 6 september 2015 22:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... heeft ie wel eens verteld dacht ik
Waarom niet, een recept is een richtlijn, je kan alles aanpassen naar eigen smaak.quote:
Ik wil het ook niet weten, het was maar een grapjequote:Op zondag 6 september 2015 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat daar de reden van is weet jij niet, en niemand hier. En dat is ook prima zo.
Weet ik, maar het had niets met vreten te maken.....quote:Op zondag 6 september 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet weten, het was maar een grapje
Ah daarom kook ik ook bijna nooit met receptenquote:Op zondag 6 september 2015 22:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom niet, een recept is een richtlijn, je kan alles aanpassen naar eigen smaak.
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 6 september 2015 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, maar het had niets met vreten te maken.....
Uh,ik mag niet? Daar heb ik nog nooit van gehoord, ik mag alles wat ik zelf wil van mezelf.quote:
Eet je wel rijst?quote:Op zondag 6 september 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... we lullen weer lang elkaar heen, het gaat ook ineens zo snel
Nee dat dacht ik alquote:Op zondag 6 september 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uh,ik mag niet? Daar heb ik nog nooit van gehoord, ik mag alles wat ik zelf wil van mezelf.
Ik denk dat ze dan wel voor de zilvervlies variant kiest.quote:
Ik ga toch ook niemand dwingen om vlees te eten.....quote:
dat dan weer welquote:Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan wel voor de zilvervlies variant kiest.
Vroeg ik het jou ?quote:Op zondag 6 september 2015 22:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan wel voor de zilvervlies variant kiest.
Precies.......... maar bij sommige werkt niet zo geloof ikquote:Op zondag 6 september 2015 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niemand dwingen om vlees te eten.....
een vegeratische burger met een danootjequote:Op zondag 6 september 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik vanavond nog gegeten kijk maar in dat topic in CUL![]()
en een danootje als toetje
Jaquote:Op zondag 6 september 2015 22:40 schreef sacha het volgende:
[..]
een vegeratische burger met een danootje
Jeetje, ik zal maar stoppen met meedenken, want Soury trekt dat slecht.quote:
Ieder het zijne/hare, mijn ex rookte en dronk ook niet.quote:Op zondag 6 september 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies.......... maar bij sommige werkt niet zo geloof ikop Fok dan
het teruglezen is al hilarischquote:Op zondag 6 september 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeetje, ik zal maar stoppen met meedenken, want Soury trekt dat slecht.
ja, die hadden een feestje vanavondquote:Op zondag 6 september 2015 22:42 schreef schvvmert het volgende:
Kreeg extra vlees vanavond bij de Turk.
Nou omdat het linzen recept zo lekker is en kale rijst is ook niks aanquote:Op zondag 6 september 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en aardappels en brood en spaghetti en macaroni en en en en
ik eet zoveel, hoezo?
Die Griek drinkt ook niet, hij rookt wel, maar nooit anders dan sigarettenquote:Op zondag 6 september 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ieder het zijne/hare, mijn ex rookte en dronk ook niet.
Ik vreet ook geen kale rijstquote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou omdat het linzen recept zo lekker is en kale rijst is ook niks aan
quote:
Ik lust geen linzen, mag ik dan ook gewoon wat anders door mijn rijst doen?quote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou omdat het linzen recept zo lekker is en kale rijst is ook niks aan
quote:Op zondag 6 september 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen linzen, mag ik dan ook gewoon wat anders door mijn rijst doen?
NEE DAT MAG NIET VAN SOURYquote:Op zondag 6 september 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex dronk misschien 5 wijntjes en 5 biertjes per jaar en ze rookte helemaal niets.quote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek drinkt ook niet, hij rookt wel, maar nooit anders dan sigaretten
Mijn ex zoop als een ketter, rookte zich te pletter en ik ben gelukkig ook andersquote:Op zondag 6 september 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex dronk misschien 5 wijntjes en 5 biertjes per jaar en ze rookte helemaal niets.
En ik? Tja, ik ben heel anders in zulke dingen.
Nah... moet kunnen, nog niet zo heel lang geleden at ik gewoon vleesquote:Op zondag 6 september 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex dronk misschien 5 wijntjes en 5 biertjes per jaar en ze rookte helemaal niets.
En ik? Tja, ik ben heel anders in zulke dingen.
quote:Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef schvvmert het volgende:
Krat per dag en kilo wiet in de maand.
Dat bedoel ik, het is een lekker recept. Niet moeilijk en weer wat anders.quote:
Wel eens gegeten +quote:Op zondag 6 september 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, ben alleen nu al langer dan een jaar zo goed als gestopt met drank.quote:Op zondag 6 september 2015 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn ex zoop als een ketter, rookte zich te pletter en ik ben gelukkig ook anders
Als het met douw je het door iemands strot volgens mijquote:Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het is een lekker recept. Niet moeilijk en weer wat anders.
200 gram rode linzen (gedroogd)
4 teentjes knoflook, geplet
1 sjalot, gesnipperd
1 ui, gesnipperd
Olijfolie
4 grote, rijpe tomaten, fijngesneden
5 takjes peterselie, fijngehakt
5 takjes koriander, fijngehakt
1 theelepel paprikapoeder, zoet
1 rode paprika, in kleine stukjes gesneden
1 theelepel Raz el hanout (Marokkaans kruiden mengsel)
1 theelepel komijn
Peper en zout naar smaak
b5288e421310274cf8e99733bc931a50MzI2Lmpw
Bereiden
Kook de linzen gedurende 30 minuten in ruim water. Giet het water daarna af.
Neem een koekenpan en giet er rijkelijk olijfolie in. Laat deze heet worden en fruit er de knoflook, ui en sjalot in, tot ze beginnen te bruinen.
Voeg nu de tomaat en de paprika toe en laat het geheel 10 minuten stoven.
Voeg de kruiden en de linzen toe, met een scheutje water
Nog 20 minuten op laag vuur laten stoven en de linzen zijn klaar.
Super gezond ook nog
Op je paprika getraptquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 6 september 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het met douw je het door iemands strot volgens mij![]()
de vorige keer vroeg ik al of het ook met bonen mocht, maar dat mocht niet
Ik ben heel blij met alcoholvrije biertjesquote:Op zondag 6 september 2015 22:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, ben alleen nu al langer dan een jaar zo goed als gestopt met drank.
Roken gaat onverminderd door. Drankje neem ik nu nog maar af en toe.
Je lult nu echtquote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veeltoen werd je weer pissig
Dat is geen bier, frisdrankquote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met alcoholvrije biertjes
Rum is naast bier mijn favo drankje.quote:Op zondag 6 september 2015 22:50 schreef schvvmert het volgende:
Ik ben gestopt met rum, dat ging te hard.
Dat drink ik tegenwoordig ook hoor en die Griek ookquote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Oké ik ben blij met mijn frisdrankjesquote:
Natuurlijk welquote:Op zondag 6 september 2015 22:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nietus![]()
maar het kán dus wel met bonen?
Vooral de Radler vind ik lekkerquote:Op zondag 6 september 2015 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
Oké ik ben blij met mijn frisdrankjes
Toen ze er net waren was het leuk op werk, even een bietje na flink wat zweten.quote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik drink ze ook, en niet omdat het bier is, want dat is het niet, maar het smaakt me beter dan frisdrank, dus vandaar.quote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Maar jij drinkt toch ook wel graag een wijntje?quote:Op zondag 6 september 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Oké... nah, misschien dat ik het dan wel eens ga proberen en dan doe ik verslag,quote:
Ik drink het te snel.quote:Op zondag 6 september 2015 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rum is naast bier mijn favo drankje.
Als het warm is vind ik dat ook lekkerquote:
Ik heb tegenwoordig de rem er flink op zitten.quote:
ah....quote:Op zondag 6 september 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie nu dat ik niet de enige ben.
[..]
mwa... dat verschil proef ik eigenlijk niet, jij wel?quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het warm is vind ik dat ook lekker
Maar dan wel die met 2% alcohol
Dat schiet toch niet op? Blijf je naar toilet lopen.quote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het warm is vind ik dat ook lekker
Maar dan wel die met 2% alcohol
zeer zeker, maar dat ging gewoon te hardquote:Op zondag 6 september 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij drinkt toch ook wel graag een wijntje?
Kapucijnersquote:Op zondag 6 september 2015 22:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké... nah, misschien dat ik het dan wel eens ga proberen en dan doe ik verslag,
bruine of witte bonen wat lijkt jou beter?
Het smaakt net ff anders.quote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
mwa... dat verschil proef ik eigenlijk niet, jij wel?
Ik al jaren de noodrem.quote:Op zondag 6 september 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig de rem er flink op zitten.
Handig om te weten als je suïcidaal bent.quote:
Ik drink het ook niet om lazerus te worden, maar omdat ik het lekker vind als het warm weer is, dus max. 2 flesjesquote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat schiet toch niet op? Blijf je naar toilet lopen.
Ik ken datquote:Op zondag 6 september 2015 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
zeer zeker, maar dat ging gewoon te hard
Ja dat gaat dus dan weer ietquote:
Jawel maar ik let meer op dat ik het niet drink alsof het water isquote:Op zondag 6 september 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken dat![]()
En nu drink je helemaal geen wijn meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |