Precies.......... maar bij sommige werkt niet zo geloof ikquote:Op zondag 6 september 2015 22:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niemand dwingen om vlees te eten.....
een vegeratische burger met een danootjequote:Op zondag 6 september 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik vanavond nog gegeten kijk maar in dat topic in CUL![]()
en een danootje als toetje
Jaquote:Op zondag 6 september 2015 22:40 schreef sacha het volgende:
[..]
een vegeratische burger met een danootje
Jeetje, ik zal maar stoppen met meedenken, want Soury trekt dat slecht.quote:
Ieder het zijne/hare, mijn ex rookte en dronk ook niet.quote:Op zondag 6 september 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Precies.......... maar bij sommige werkt niet zo geloof ikop Fok dan
het teruglezen is al hilarischquote:Op zondag 6 september 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeetje, ik zal maar stoppen met meedenken, want Soury trekt dat slecht.
ja, die hadden een feestje vanavondquote:Op zondag 6 september 2015 22:42 schreef schvvmert het volgende:
Kreeg extra vlees vanavond bij de Turk.
Nou omdat het linzen recept zo lekker is en kale rijst is ook niks aanquote:Op zondag 6 september 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, en aardappels en brood en spaghetti en macaroni en en en en
ik eet zoveel, hoezo?
Die Griek drinkt ook niet, hij rookt wel, maar nooit anders dan sigarettenquote:Op zondag 6 september 2015 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ieder het zijne/hare, mijn ex rookte en dronk ook niet.
Ik vreet ook geen kale rijstquote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou omdat het linzen recept zo lekker is en kale rijst is ook niks aan
quote:
Ik lust geen linzen, mag ik dan ook gewoon wat anders door mijn rijst doen?quote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou omdat het linzen recept zo lekker is en kale rijst is ook niks aan
quote:Op zondag 6 september 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen linzen, mag ik dan ook gewoon wat anders door mijn rijst doen?
NEE DAT MAG NIET VAN SOURYquote:Op zondag 6 september 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lust geen linzen, mag ik dan ook gewoon wat anders door mijn rijst doen?
Mijn ex dronk misschien 5 wijntjes en 5 biertjes per jaar en ze rookte helemaal niets.quote:Op zondag 6 september 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek drinkt ook niet, hij rookt wel, maar nooit anders dan sigaretten
Mijn ex zoop als een ketter, rookte zich te pletter en ik ben gelukkig ook andersquote:Op zondag 6 september 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex dronk misschien 5 wijntjes en 5 biertjes per jaar en ze rookte helemaal niets.
En ik? Tja, ik ben heel anders in zulke dingen.
Nah... moet kunnen, nog niet zo heel lang geleden at ik gewoon vleesquote:Op zondag 6 september 2015 22:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex dronk misschien 5 wijntjes en 5 biertjes per jaar en ze rookte helemaal niets.
En ik? Tja, ik ben heel anders in zulke dingen.
quote:Op zondag 6 september 2015 22:48 schreef schvvmert het volgende:
Krat per dag en kilo wiet in de maand.
Dat bedoel ik, het is een lekker recept. Niet moeilijk en weer wat anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |