Die kan je niet maken? er zit melk en eieren in. Wat ik bedoel is dat je ook wel met rode linzen kan gaan koken. Ik heb ooit een tof recept in cul gezet. Maar dat was gelijk viesquote:Op zondag 6 september 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik maak nooit iets lekkers![]()
je Cheesecake zag er trouwens wel lekker uit moet ik zeggen
Ja johquote:Op zondag 6 september 2015 22:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En jij lult uit je nek, die frites van Fann zagen er prima uit, en nee, mij maakt ze ook niet blij met al dat konijnenvoer, maar die frites zagen lekker uit, PUNT.
Ja, die kan ik denk ik wel maken, maar ik heb al genoeg te doen die dag, en ik hou nou'quote:Op zondag 6 september 2015 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan je niet maken? er zit melk en eieren in. Wat ik bedoel is dat je ook wel met rode linzen kan gaan koken. Ik heb ooit een tof recept in cul gezet. Maar dat was gelijk vies
Dan blijft het bij zompige patat en gevulde paprika'squote:Op zondag 6 september 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die kan ik denk ik wel maken, maar ik heb al genoeg te doen die dag, en ik hou nou'
eenmaal niet van linzen
tja helaasquote:Op zondag 6 september 2015 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan blijft het bij zompige patat en gevulde paprika's
Maakt mij niet uitquote:
en dat is mijn schuld natuurlijkquote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sowieso, die vegazooi, burgers en dergelijke zijn best te eten, maar geef het dan normale namen en kom niet aan met namen als vega-gehakt en vega-bacon en zo. Want dat slaat nergens op natuurlijk.
Spekjesquote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sowieso, die vegazooi, burgers en dergelijke zijn best te eten, maar geef het dan normale namen en kom niet aan met namen als vega-gehakt en vega-bacon en zo. Want dat slaat natuurlijk nergens op.
Daarbij mis ik dan toch mijn lapje vlees.quote:
Vegaburger en vega bacon bekt een stuk lekkerder dan vegeratische burger en vegetarische baconquote:Op zondag 6 september 2015 22:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sowieso, die vegazooi, burgers en dergelijke zijn best te eten, maar geef het dan normale namen en kom niet aan met namen als vega-gehakt en vega-bacon en zo. Want dat slaat natuurlijk nergens op.
Je kon bij je ex toch gewoon je vlees eten? dus dan mis je niksquote:Op zondag 6 september 2015 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarbij mis ik dan toch mijn lapje vlees.
dat zit in de falafel van Moquote:Op zondag 6 september 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
wat moet ik met koriander?heb je een leuk idee?
Zij bakte mijn biefstukjes ook gewoon hoor. Ik moet toch ook eten.quote:Op zondag 6 september 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[
[..]
Je kon bij je ex toch gewoon je vlees eten? dus dan mis je niks
Vreet dan groente als je dat wil. En ga niet op de semie vlees toer.quote:Op zondag 6 september 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vegaburger en vega bacon bekt een stuk lekkerder dan vegeratische burger en vegetarische bacon
Dat weet je niet, hij is niet voor niets gescheidenquote:Op zondag 6 september 2015 22:32 schreef FANN het volgende:
[
[..]
Je kon bij je ex toch gewoon je vlees eten? dus dan mis je niks
Nah... heeft ie wel eens verteld dacht ikquote:Op zondag 6 september 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet je niet, hij is niet voor niets gescheiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |