Meer een gewoonte.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is nou zo denderend aan een "kaap"?
Het weer de komende uren maakt mij niks uit.quote:
Nooit gevraagd om je te meeten. Kutwijf.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het weer de komende uren maakt mij niks uit.
En ik wil je ook niet meeten.
Ga weg met je vragen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga weg met je vragen
Nou nou.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nooit gevraagd om je te meeten. Kutwijf.
hij is gwn beleefdquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga weg met je vragen
Op het moment dat er afgeteld wordt voor het einde van een topic moet er gewoon gekaapt worden door iemand die niet actief mee aan het posten was.quote:
goeie regelquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Op het moment dat er afgeteld wordt voor het einde van een topic moet er gewoon gekaapt worden door iemand die niet actief mee aan het posten was.
lekker uithuilenquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu mag je een avondje eten met Niels zijn moeder
En jij bent kaal hahaquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goeie regel
maar je blijft een kutuser
Typisch hoor jij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
goeie regel
maar je blijft een kutuser
Dan ben je idd super duper cereal.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hield shift ingedrukt, dus ik was keiserieus
Schreeuwlelijk (en kaal).quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hield shift ingedrukt, dus ik was keiserieus
KUTNS klinkt als kittens grgrquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga net als toto klagen
KUTNS VEEL TE KLEINE TREINEN
ok grgr misschien zie ik je nogquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:45 schreef xcachet het volgende:
Ik doe mijn mobiel uit. Zodat ik in de trein straks nog muziek kan luisteren.
Helaas voor jou doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je ingevallen alcoholkop toch, mongooltje
waar ben jij nu danquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga net als toto klagen
KUTNS VEEL TE KLEINE TREINEN
IK MOET STAAN VERDOMME JAquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
KUTNS klinkt als kittens grgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Leef de leven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IK MOET STAAN VERDOMME JA
hahaquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
koop een autoquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er niet minstens ééntje staat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Hahahazitten me 2 jostis voor me
"Tilburg dat ligt toch in limburg??" "nee.. limburg is toch in het noorden?" "nee bij zeeland toch?"
quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
"Tilburg dat ligt toch in limburg??" "nee.. limburg is toch in het noorden?" "nee bij zeeland toch?"
Heeft een daarvan dikke tieten en is ze blond?quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Nopequote:Op vrijdag 4 september 2015 14:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er niet minstens ééntje staat?
Dacht dat domme mensen alleen uit Limburg kwamen maar dan zouden ze wel weten dat Tilburg niet in hun land ligt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
blond kloptquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Matip het volgende:
[..]
Heeft een daarvan dikke tieten en is ze blond?
Ik dacht even dat je met Frass in de trein zatquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nopeman man man. Zitten ook gewoon keihard en nonstop te lullen in de stiltecoupe
Frass is niet zo domquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je met Frass in de trein zat
Ik en toto wonen mijlenver van elkaar afquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je met Frass in de trein zat
Kale gek :squote:
wat haat jij op tilburgquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat domme mensen alleen uit Limburg kwamen maar dan zouden ze wel weten dat Tilburg niet in hun land ligt.
Beter springen ze... Nee laat maar. Die grap laat ik aan wch overquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kale gek :s
Nog een mooie van jut en jul.
Er is iemand voor de trein gesprongen tussen tilburg en breda, "jaah maar nu komen we niet op ons feesiee!! Tis toch zomurr? waarom springt ie niet in de winturr? stomme zelfmoordpleger!!"...
haha je bent kaal en lelijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat U het een beetje beleefd houdt?
Dank U wel.
Dat doe ik niet. Kan jij wel lezen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat haat jij op tilburg
Alleen als ik je buuv mag neuqenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat U het een beetje beleefd houdt?
Dank U wel.
#masterracequote:Op vrijdag 4 september 2015 15:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou, en jij komt uit Limburg... HAHA
wat haat jij op lezen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Kan jij wel lezen?
Dank U welquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh boi, je moest eens wetenmaar van mij mag je
wrm heet het ook den bosch dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:11 schreef Toto69 het volgende:
Hahhaahahhaah...
"Shertogenbosch is hetzelfde als den haag"
"Echt?"
"Ja!"
God...
Een haag en een bos zijn allebei groen, snappie?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm heet het ook den bosch dan?
Des Hertogenbosch. Duitse naamval. 's-Hertogenbosch of Den Bosch.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja lkkrquote:
Vraag het zequote:Op vrijdag 4 september 2015 15:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dm je zo mijn gegevens
Die kop alleen al...quote:
quote:Eenmaal veilig buiten bekroop hem een angstaanjagend gevoel ,,Ik lag al in de ambulance toen ik opeens aan mijn spareribs dacht."
"Mexicano uit brandende frituurpan gered"quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die kop alleen al...
Zoiets zie ik Hermann ook doen
crip be everywherequote:Op vrijdag 4 september 2015 15:15 schreef xcachet het volgende:
Ik hoor alleen maar meiden die wollah zeggen
Eh okéquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja toch? Niet dan? dat zeg ik; 'Gamma.'
En Brom, de Kapitein staat aan het stuur.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eh oké
Ik ken alleen kapitein Wal Rus
Normaal is ook maar saaiquote:
Wat zei ik ook alweer?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat reageer je trouwens in mijn fobo ;s
In die van mij ook al ;squote:Op vrijdag 4 september 2015 15:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat reageer je trouwens in mijn fobo ;s
Smaakt het in een andere mok dan anders?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mijn moeder maakte cappuccino voor me. Doet ze het in de verkeerde mokik vind het in de andere mok lekkerder
Je moet eens koffie bij me komen drinken. Ik zweer het je; in de andere mok is het beterquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Smaakt het in een andere mok dan anders?
Ik heb autisme, ik snap dit allemaal nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
'Sexy' niet als compliment zien
Mijn FoBo niet lezen
Niet lezen dat ik een stom gevoel voor humor heb
Mijn humor niet snappen!!
Dat ligt niet aan je autisme hoor, je bent gewoon ook nog eens vrij achterlijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb autisme, ik snap dit allemaal niet
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je autisme hoor, je bent gewoon ook nog eens vrij achterlijk
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi gezegd, kreeg traan in mijn oogje
Als ik ooit in de buurt ben, dan ga ik wel een bakkie bij je halenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je moet eens koffie bij me komen drinken. Ik zweer het je; in de andere mok is het beter
smoothquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik ooit in de buurt ben, dan ga ik wel een bakkie bij je halen
Oeh, meen je dat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb autisme, ik snap dit allemaal niet
Ik heb de lekkerste koffie van Kerkrade-City, dus dat gaan we doenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik ooit in de buurt ben, dan ga ik wel een bakkie bij je halen
Had je maar de lekkerste billen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb de lekkerste koffie van Kerkrade-City, dus dat gaan we doen
Zeg jij nou wat slechts over mijn billen...?quote:
Als je dat zegt geloof ik je op je woord, Ik ga niet het hele land door reizen voor een slap bakkiequote:Op vrijdag 4 september 2015 15:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb de lekkerste koffie van Kerkrade-City, dus dat gaan we doen
heb ze niet gezienquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zeg jij nou wat slechts over mijn billen...?
Ik heb een koffiezetapparaat in de muur. En dan kan je kiezen tussen een aantal verschillende koffies. En je kunt kiezen tussen de grootte. En de sterkte. En dan klik je op die knop. En dan gaat hij de bonen malen. En dat hoor je. En dan gaat hij de melk op schuimenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je dat zegt geloof ik je op je woord, Ik ga niet het hele land door reizen voor een slap bakkie
Niet mijn KPD foto's gezien hebbenquote:
Klinkt goed, ik heb nooit een orgasme van een kopje koffie gekregenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb een koffiezetapparaat in de muur. En dan kan je kiezen tussen een aantal verschillende koffies. En je kunt kiezen tussen de grootte. En de sterkte. En dan klik je op die knop. En dan gaat hij de bonen malen. En dat hoor je. En dan gaat hij de melk op schuimen
Het is bijna orgastisch te noemen, Remqo.![]()
![]()
Als ik zou weten hoe ik je een filmpje kon sturen, zou ik het doen
Dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vanaf landgraaf kun je ze al zien heb ik begrepen
moet je wel al die k*t trappen op bij snowworldquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier is het droog.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:08 schreef xcachet het volgende:
Heerlijk door de stromende regen gefietst.
Jij zit toch binnen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het droog.
maar niet heel lang meer denk ik..
Vreselijke man wat je bent, ik heb me verslikt in m'n koffiequote:Op vrijdag 4 september 2015 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wil nu ook, zonder regen danquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was met Teun naar de markt vanmiddag, kibbeling eten, maar man... wat een regen
Het is het waardquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik heb nooit een orgasme van een kopje koffie gekregen
hmm, kibbeling. goed ideequote:Op vrijdag 4 september 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was met Teun naar de markt vanmiddag, kibbeling eten, maar man... wat een regen
Zwarte kous gespot.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Was lekkeren vanavond gebakken schol
ik las snolquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Was lekkeren vanavond gebakken schol
Nee, ik sta voor het raam.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik keek, je hebt gvd gelijk man
staat mijn webcam aan?
Durf ik niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom dan gewoon binnen man, het regent als een gek
Hier regent het niet, net scheen de zon zelfs.quote:
Krioro het zonnetje in huisquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Hier regent het niet, net scheen de zon zelfs.
De regendans niet kunnenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
Regen
Niet in het zonnige Zuiden wonen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ruim uur lang allemaal sirenes om ons een. Een zelfmoord voor de trein en een ongeluk, twee mensen onder een lift, eentje dood, eentje die er zwaargewond maar aanspreekbaar naast ligt. Godverdomme. Beste uur Eindhoven ooit.
van die lift zat ik net te lezenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ruim uur lang allemaal sirenes om ons een. Een zelfmoord voor de trein en een ongeluk, twee mensen onder een lift, eentje dood, eentje die er zwaargewond maar aanspreekbaar naast ligt. Godverdomme. Beste uur Eindhoven ooit.
Waarom beste?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Limburg he, daar lopen ze een paar jaar achterquote:
sloopwerkzaamheden, liftkabels zijn geknaptquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:25 schreef xcachet het volgende:
Hoe kun je nou weer onder een lift terecht komen dan?
oh zoquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sloopwerkzaamheden, liftkabels zijn geknapt
Ja echt ik vind het zo gruwelijk. Hij weet ook gewoon dat hij naast een dode ligt, iemand die hij waarschijnlijk kent omdat ze samen aan het werk waren. Gadverdamme ik vind het zo erg. En het idee dat wij ondertussen vrolijk les aan het hebben waren en sommigen klaagden over de sirenes. Mehquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
van die lift zat ik net te lezen
wtf
lig je daar onder een lift bekneld te wezen
En dan ook nog iemand voor de trein gesprongen.. Al die ramptoeristen erbij.. man man.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt ik vind het zo gruwelijk. Hij weet ook gewoon dat hij naast een dode ligt, iemand die hij waarschijnlijk kent omdat ze samen aan het werk waren. Gadverdamme ik vind het zo erg. En het idee dat wij ondertussen vrolijk les aan het hebben waren en sommigen klaagden over de sirenes. Meh.
Blij dat het weekend is en ik hier maandag pas weer in de buurt hoef te zijn.
Sorry Nijn. Zo bedoelden we het niet. Ik wist niet dat het sarcasme was. Beetje slechte timingquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
Jezus mensen snap sarcasme ik heb in het verleden lichamen en lichaamsdelen op sporen zien liggen en ben vrienden verloren aan een gruwelijk ongeluk. Does it look like a funny?
Ja lekker even drie (bijna) doden op zo'n klein stukje in zo'n korte tijd. Bleh. Iedereen doet er luchtig over, maar ik kan er sinds de dingen die ik gezien en meegemaakt heb niet meer tegenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan ook nog iemand voor de trein gesprongen.. Al die ramptoeristen erbij.. man man.
Je faalt in sarcasme, maar ik ben blij dat je het niet echt leuk vindt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
Jezus mensen snap sarcasme ik heb in het verleden lichamen en lichaamsdelen op sporen zien liggen en ben vrienden verloren aan een gruwelijk ongeluk. Does it look like a funny?
Nee ja zoiets dacht ik wel al. Maakt ook niet uit verderquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry Nijn. Zo bedoelden we het niet. Ik wist niet dat het sarcasme was. Beetje slechte timing
Maar wij zijn een heel gevoelig clubje mensenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ja zoiets dacht ik wel al. Maakt ook niet uit verder.
Ik kan die shit tegenwoordig gewoon niet meer opkroppen en iedereen doet er luchtig over dus nu val ik jullie er maar mee lastig.
Of jij faalt in het herkennen van menselijkheid.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Je faalt in sarcasme, maar ik ben blij dat je het niet echt leuk vindt.
Dat magquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ja zoiets dacht ik wel al. Maakt ook niet uit verder.
Ik kan die shit tegenwoordig gewoon niet meer opkroppen en iedereen doet er luchtig over dus nu val ik jullie er maar mee lastig.
ik hang al in de gordijnen bij het zien van een druppel bloedquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar wij zijn een heel gevoelig clubje mensen
Hihih ga lekker naar Limburg dan xDquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:33 schreef SideEffect het volgende:
Godkanker wat een hoerenweer, word er helemaal depressief van
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:33 schreef SideEffect het volgende:
Godkanker wat een hoerenweer, word er helemaal depressief van
Let maar op, ben volgende week in Rotterdam en ik weet je werk wonenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe die kogelgaten in de muur kwamen
Gevoeliger dan de gemiddelde ICT-nerd blijkt wel. En dat is een goed ding. Dat het je niet echt iets doet oke, kan ik me nog voorstellen. Maar zij lazen het bericht met een glimlach en maakten er meteen grappen over en vonden het wel even een leuke afleiding. Wat de fuckquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar wij zijn een heel gevoelig clubje mensen
fuckquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Let maar op, ben volgende week in Rotterdam en ik weet je werk wonen![]()
Alsof Hubble zo snel bijgesteld kan wordenquote:
Wow ja ik ging vandaag tegoed op mijn kaart zetten, maar er zaten drie knopjes aan beide kanten op dat apparaat, begreep echt niet welke ik moest indrukken ;Pquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ben ik te technisch voor hihihi ;D
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als Hubble zo snel bijgesteld kan worden
Ze zitten ondertussen ook te gamen met het geluid vol open maar dat is dan weer niet irritant.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat mag
Ik zou niet zeuren over sirenesWees blij dat je er zelf niet in ligt denk ik dan altijd..
HAHAHA!quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow ja ik ging vandaag tegoed op mijn kaart zetten, maar er zaten drie knopjes aan beide kanten op dat apparaat, begreep echt niet welke ik moest indrukken ;P
Maar ik wil je ass ruiken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag maar aan McNulty, die weet heel goed hoe die eruit ziet.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Was laatst in een BK in Limburg, dat accent
Weten ze het op je werk ook al?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
Damn collega ging net naar huis en gaf me als raad niet te veel te drinken dit weekend![]()
Neuh. Je weet nooit tegenwoordig, er zijn ook mensen die juichen als er vluchtelingen omkomen smh.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of jij faalt in het herkennen van menselijkheid.
whutquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar ik wil je ass ruiken.
Protjes laten in me face
DIE SHIT WIL IK HEBBEN
(hihiih, snap je hem shit <=> ass)
Niks van hunzelf is irritantquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zitten ondertussen ook te gamen met het geluid vol open maar dat is dan weer niet irritant.
Ik ging tijdens middag pauze alvast een fles vodka halenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weten ze het op je werk ook al?
Terwijl Vlaams wel ok is, waarom doen ze dat niet gewoon na.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Was laatst in een BK in Limburg, dat accent
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar ik wil je ass ruiken.
Protjes laten in me face
DIE SHIT WIL IK HEBBEN
(hihiih, snap je hem shit <=> ass)
Dat is echt ziekquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh. Je weet nooit tegenwoordig, er zijn ook mensen die juichen als er vluchtelingen omkomen smh.
zo'n chick in mijn klas praat zo heerlijk plat rotterdamsquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rotterdammers hebben een lekkere r
ik vind Vlaams ook niet zo fijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl Vlaams wel ok is, waarom doen ze dat niet gewoon na.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is geil jongen![]()
Zeker wanneer die billen trillen als het echt een huge scheet is.
doe eens normaal debielquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is geil jongen![]()
Zeker wanneer die billen trillen als het echt een huge scheet is.
Fushia is altijd al gaar geweestquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:40 schreef xcachet het volgende:
Ik vind Fushia2 een beetje raar doen.
Buurvrouw van mijn oma ook, geweldige vrouwquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo'n chick in mijn klas praat zo heerlijk plat rotterdams
[..]
ik vind Vlaams ook niet zo fijn.
Ik ben ook nog net niet verliefdquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Buurvrouw van mijn oma ook, geweldige vrouw
Ja, je heb er geen!quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag maar aan McNulty, die weet heel goed hoe die eruit ziet.
WHAAAAAAT???????????,quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, je heb er geen!
hollandse boerin met kont lol
Is dat iets waar je trots op bent?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ging tijdens middag pauze alvast een fles vodka halen![]()
Is toch stuurquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat iets waar je trots op bent?
Heb geen tijd om straks naar de supermarkt te gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat iets waar je trots op bent?
Bij mij is het meer dat ik weet hoe het er fysiek uitziet, hoe een springer er uitziet nadat hij springer geworden is, hoe mijn vrienden half in half uit de auto waar een boom middenin stond hingen. Die beelden krijg je dan weer direct voor je en dan weet je ook meteen weer hoe het emotioneel zit. Het mag niet gebeuren, het is zo oneerlijk. De dierbaren en slachtoffers zelf verdienen dit niet. En dan is het ook nog zo dichtbij gebeurd terwijl iedereen een beetje vrolijk wasquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik zou waarschijnlijk even moeten huilen als ik zou horen dat er bijna 3 mensen dood zijn gegaan op een plek niet zo ver bij mij in de buurt...
Ik had vroeger echt lang haar he, en het eerste dat me opviel toen ik het afschoor was hoe relaxed het is geen haar te hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh sorry wch, ben nu wel een beetje jaloers op jou
Leuke info. Ik vroeg of je er trots op bent.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb geen tijd om straks naar de supermarkt te gaan.
Ik werk altijd het hele weekend. En met dit weer is het extra druk op het werkquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach kop op, het is vrijdag, je bent jong...
Haha dan moet je een muts op doenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt lang haar he, en het eerste dat me opviel toen ik het afschoor was hoe relaxed het is geen haar te hebben
Behalve toen het winter werd... die kou
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werk altijd het hele weekend. En met dit weer is het extra druk op het werk
Ja precies. Alsof je eerst zelf iets gerelateerds meegemaakt moet hebben voor je snapt wat het is, doet en inhoudt. Ik had het liever niet geweten, daar niet vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:00 schreef SideEffect het volgende:
Wow wat heftig Nijn! Dat je dat hebt meegemaakt is echt kut voor je.
Snap precies wat je bedoelt, als ik zoiets hoor dan denk ik gelijk van hoe zouden de familieleden zich moet voelen enzo, omdat ik het zelf ook van dichtbij heb meegemaakt.
weet ik, heb een hele mooiequote:Op vrijdag 4 september 2015 17:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha dan moet je een muts op doen
Ik sinds een paar weken opnieuw haarquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt lang haar he, en het eerste dat me opviel toen ik het afschoor was hoe relaxed het is geen haar te hebben
Behalve toen het winter werd... die kou
Afwasquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat voor soort werk doe je (globaal)
hey nielsquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
Nu eens mijn knie onderzoeken, vanmorgen zat m'n veter namelijk niet vast in de roltrap maar aan de trapper van m'n fiets. Met alle gevolgen van dien
. HET WAREN GODVERDOMME NOG WEL ANDERE SCHOENEN. Jarenlang draag ik al veterschoenen, zonder problemen. En ineens, deze week, twee veterincidenten
.
Klacht: veterincidenten
Anti-klacht: veterschoenen
Subklacht: veterschoenen die zich na jaren ineens tegen mij keren
Heb jij je strikdiploma niet gehaald Nijntje?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
Nu eens mijn knie onderzoeken, vanmorgen zat m'n veter namelijk niet vast in de roltrap maar aan de trapper van m'n fiets. Met alle gevolgen van dien
. HET WAREN GODVERDOMME NOG WEL ANDERE SCHOENEN. Jarenlang draag ik al veterschoenen, zonder problemen. En ineens, deze week, twee veterincidenten
.
Klacht: veterincidenten
Anti-klacht: veterschoenen
Subklacht: veterschoenen die zich na jaren ineens tegen mij keren
als je mijn liefde ooit wil benutten zal dat toch eens moeten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest. Erg he
Niels is te trots om zijn fouten en/of incidenten toe te geven en zou zichzelf en de dingen in zijn leven dan ook nooit emogiffen.quote:
ok nielsquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niels is te trots om zijn fouten en/of incidenten toe te geven en zou zichzelf en de dingen in zijn leven dan ook nooit emogiffen.
omwquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je mijn liefde ooit wil benutten zal dat toch eens moeten.
hoezo?quote:
Topquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel leuk, leuk centrum leuke opleiding zover
hoe bevalt jouw leven
Als een van de eersten van de klas nog welquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb jij je strikdiploma niet gehaald Nijntje?
Dat begrijp ik. Jij hebt er meteen een fysiek beeld bij omdat je het zelf al eens gezien had. Je weet wat het inhoudt en je weet nu beter wat de nabestaanden moeten doormaken, omdat je het zelf al eens doorgemaakt moest hebben. En wanneer zoiets gebeurt, maak jij meteen, bewust of onbewust, de associatie naar je vrienden die omgekomen waren bij een ongeval. Waardoor een ongeval je nu extra moet raken. En nu is het ook nog eens dicht bij je in de buurt gebeurd, en je werd omgeven door mensen die er maar lacherig over deden. Dan kan ik me voorstellen dat je het eerder kinderachtig vond van je klasgenoten, omdat die niet meteen die associatie maken, die jij maakt. Je klasgenoten deden er maar heel licht over, terwijl jij meteen weer moest denken aan dat ongeluk of andere mensen die zelfmoord hadden gepleegd door voor een trein te springen. Jij hebt er meer 'ervaring' mee als het ware. Maar misschien deden je klasgenoten zo kinderachtig omdat je niet wisten hoe ze zicht moesten uiten..?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij is het meer dat ik weet hoe het er fysiek uitziet, hoe een springer er uitziet nadat hij springer geworden is, hoe mijn vrienden half in half uit de auto waar een boom middenin stond hingen. Die beelden krijg je dan weer direct voor je en dan weet je ook meteen weer hoe het emotioneel zit. Het mag niet gebeuren, het is zo oneerlijk. De dierbaren en slachtoffers zelf verdienen dit niet. En dan is het ook nog zo dichtbij gebeurd terwijl iedereen een beetje vrolijk was.
En dat alles bij elkaar is wat me misselijk maakt voor ongeveer 2 à 3 uur. Vroeger vond ik het erg, maar deed het verder niet veel met me. Nu is het ronduit gruwelijk, omdat ik nu weet wat het inhoudt. Weten wat mensen moeten doormaken is het probleem.
Maar vanavond heb ik gelukkig afleiding en zakt dit allemaal snel. Het is ook niet alsof ik niet kan functioneren nu. Het zet je alleen nogal aan het denken, mij wel in ieder geval. Huilen? Nee, ik ken de slachtoffers niet.
ben je al afgestudeerd in de tandheelkunde?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
TopCentrum is inderdaad leuk
Z'n gangetje
Ja oke het is kut werkquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou hele weekeind afwassen lijkt me aardig kut
ah ok, waarom dan laatste werkdag de 30e?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke het is kut werkMaar ontzettend gezellige collega's, verdient goed en doe het nu al bijna 4 jaar
Het wend wel
Dan heb ik nog even lekker een maandje vrij (waarvan 2 weken vakantiequote:Op vrijdag 4 september 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah ok, waarom dan laatste werkdag de 30e?
Ah coolquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even lekker een maandje vrij (waarvan 2 weken vakantie) en 31 oktober vertrek ik naar Barcelona voor stage.
Soms is een 18738 dubbele knoop nodigquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als een van de eersten van de klas nog wel. Deze veters zijn te lang, het incident van vandaag gebeurde met gestrikte veters MET DUBBELE KNOOP. Dat kán toch gewoon niet
wat heeft freek wat wij niet hebben?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Eten, veters strikken met driedubbele knoop, naar Freekboii. Doei veel plezier met jullie levens.
hoe lang ga je stage lopen in barca? half jaartje?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even lekker een maandje vrij (waarvan 2 weken vakantie) en 31 oktober vertrek ik naar Barcelona voor stage.
jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe lang ga je stage lopen in barca? half jaartje?
Rocknijntje blijkbaarquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat heeft freek wat wij niet hebben?
Nee februari pas, heb helemaal geen zin meerquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je al afgestudeerd in de tandheelkunde?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jezus wat een makkelijk raadsel
zou je mijn tandarts willen zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee februari pas, heb helemaal geen zin meer
Een autoquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Z'n eigen TV programmaquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat heeft freek wat wij niet hebben?
Ja is goed, heb je er geen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je mijn tandarts willen zijn?
Wat hebben wij wat jij niet hebt?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
jawel maar verschilt steeds,eerst een met pensioen toen een net afgestuurd tutje en nu weer zo'n nieuwe die volgens mij nog met d'r opleiding bezig is zo jongquote:
Jeugdpuistjes?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat hebben wij wat jij niet hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |