quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werk altijd het hele weekend. En met dit weer is het extra druk op het werk
Ja precies. Alsof je eerst zelf iets gerelateerds meegemaakt moet hebben voor je snapt wat het is, doet en inhoudt. Ik had het liever niet geweten, daar niet vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:00 schreef SideEffect het volgende:
Wow wat heftig Nijn! Dat je dat hebt meegemaakt is echt kut voor je.
Snap precies wat je bedoelt, als ik zoiets hoor dan denk ik gelijk van hoe zouden de familieleden zich moet voelen enzo, omdat ik het zelf ook van dichtbij heb meegemaakt.
weet ik, heb een hele mooiequote:Op vrijdag 4 september 2015 17:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha dan moet je een muts op doen
Ik sinds een paar weken opnieuw haarquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt lang haar he, en het eerste dat me opviel toen ik het afschoor was hoe relaxed het is geen haar te hebben
Behalve toen het winter werd... die kou
Afwasquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat voor soort werk doe je (globaal)
hey nielsquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
Nu eens mijn knie onderzoeken, vanmorgen zat m'n veter namelijk niet vast in de roltrap maar aan de trapper van m'n fiets. Met alle gevolgen van dien
. HET WAREN GODVERDOMME NOG WEL ANDERE SCHOENEN. Jarenlang draag ik al veterschoenen, zonder problemen. En ineens, deze week, twee veterincidenten
.
Klacht: veterincidenten
Anti-klacht: veterschoenen
Subklacht: veterschoenen die zich na jaren ineens tegen mij keren
Heb jij je strikdiploma niet gehaald Nijntje?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
Nu eens mijn knie onderzoeken, vanmorgen zat m'n veter namelijk niet vast in de roltrap maar aan de trapper van m'n fiets. Met alle gevolgen van dien
. HET WAREN GODVERDOMME NOG WEL ANDERE SCHOENEN. Jarenlang draag ik al veterschoenen, zonder problemen. En ineens, deze week, twee veterincidenten
.
Klacht: veterincidenten
Anti-klacht: veterschoenen
Subklacht: veterschoenen die zich na jaren ineens tegen mij keren
als je mijn liefde ooit wil benutten zal dat toch eens moeten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest. Erg he
Niels is te trots om zijn fouten en/of incidenten toe te geven en zou zichzelf en de dingen in zijn leven dan ook nooit emogiffen.quote:
ok nielsquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niels is te trots om zijn fouten en/of incidenten toe te geven en zou zichzelf en de dingen in zijn leven dan ook nooit emogiffen.
omwquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je mijn liefde ooit wil benutten zal dat toch eens moeten.
hoezo?quote:
Topquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel leuk, leuk centrum leuke opleiding zover
hoe bevalt jouw leven
Als een van de eersten van de klas nog welquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb jij je strikdiploma niet gehaald Nijntje?
Dat begrijp ik. Jij hebt er meteen een fysiek beeld bij omdat je het zelf al eens gezien had. Je weet wat het inhoudt en je weet nu beter wat de nabestaanden moeten doormaken, omdat je het zelf al eens doorgemaakt moest hebben. En wanneer zoiets gebeurt, maak jij meteen, bewust of onbewust, de associatie naar je vrienden die omgekomen waren bij een ongeval. Waardoor een ongeval je nu extra moet raken. En nu is het ook nog eens dicht bij je in de buurt gebeurd, en je werd omgeven door mensen die er maar lacherig over deden. Dan kan ik me voorstellen dat je het eerder kinderachtig vond van je klasgenoten, omdat die niet meteen die associatie maken, die jij maakt. Je klasgenoten deden er maar heel licht over, terwijl jij meteen weer moest denken aan dat ongeluk of andere mensen die zelfmoord hadden gepleegd door voor een trein te springen. Jij hebt er meer 'ervaring' mee als het ware. Maar misschien deden je klasgenoten zo kinderachtig omdat je niet wisten hoe ze zicht moesten uiten..?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mij is het meer dat ik weet hoe het er fysiek uitziet, hoe een springer er uitziet nadat hij springer geworden is, hoe mijn vrienden half in half uit de auto waar een boom middenin stond hingen. Die beelden krijg je dan weer direct voor je en dan weet je ook meteen weer hoe het emotioneel zit. Het mag niet gebeuren, het is zo oneerlijk. De dierbaren en slachtoffers zelf verdienen dit niet. En dan is het ook nog zo dichtbij gebeurd terwijl iedereen een beetje vrolijk was.
En dat alles bij elkaar is wat me misselijk maakt voor ongeveer 2 à 3 uur. Vroeger vond ik het erg, maar deed het verder niet veel met me. Nu is het ronduit gruwelijk, omdat ik nu weet wat het inhoudt. Weten wat mensen moeten doormaken is het probleem.
Maar vanavond heb ik gelukkig afleiding en zakt dit allemaal snel. Het is ook niet alsof ik niet kan functioneren nu. Het zet je alleen nogal aan het denken, mij wel in ieder geval. Huilen? Nee, ik ken de slachtoffers niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |