Bij mij is het meer dat ik weet hoe het er fysiek uitziet, hoe een springer er uitziet nadat hij springer geworden is, hoe mijn vrienden half in half uit de auto waar een boom middenin stond hingen. Die beelden krijg je dan weer direct voor je en dan weet je ook meteen weer hoe het emotioneel zit. Het mag niet gebeuren, het is zo oneerlijk. De dierbaren en slachtoffers zelf verdienen dit niet. En dan is het ook nog zo dichtbij gebeurd terwijl iedereen een beetje vrolijk wasquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik zou waarschijnlijk even moeten huilen als ik zou horen dat er bijna 3 mensen dood zijn gegaan op een plek niet zo ver bij mij in de buurt...
Ik had vroeger echt lang haar he, en het eerste dat me opviel toen ik het afschoor was hoe relaxed het is geen haar te hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh sorry wch, ben nu wel een beetje jaloers op jou
Leuke info. Ik vroeg of je er trots op bent.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb geen tijd om straks naar de supermarkt te gaan.
Ik werk altijd het hele weekend. En met dit weer is het extra druk op het werkquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach kop op, het is vrijdag, je bent jong...
Haha dan moet je een muts op doenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt lang haar he, en het eerste dat me opviel toen ik het afschoor was hoe relaxed het is geen haar te hebben
Behalve toen het winter werd... die kou
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik werk altijd het hele weekend. En met dit weer is het extra druk op het werk
Ja precies. Alsof je eerst zelf iets gerelateerds meegemaakt moet hebben voor je snapt wat het is, doet en inhoudt. Ik had het liever niet geweten, daar niet vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:00 schreef SideEffect het volgende:
Wow wat heftig Nijn! Dat je dat hebt meegemaakt is echt kut voor je.
Snap precies wat je bedoelt, als ik zoiets hoor dan denk ik gelijk van hoe zouden de familieleden zich moet voelen enzo, omdat ik het zelf ook van dichtbij heb meegemaakt.
weet ik, heb een hele mooiequote:Op vrijdag 4 september 2015 17:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha dan moet je een muts op doen
Ik sinds een paar weken opnieuw haarquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt lang haar he, en het eerste dat me opviel toen ik het afschoor was hoe relaxed het is geen haar te hebben
Behalve toen het winter werd... die kou
Afwasquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat voor soort werk doe je (globaal)
hey nielsquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
Nu eens mijn knie onderzoeken, vanmorgen zat m'n veter namelijk niet vast in de roltrap maar aan de trapper van m'n fiets. Met alle gevolgen van dien
. HET WAREN GODVERDOMME NOG WEL ANDERE SCHOENEN. Jarenlang draag ik al veterschoenen, zonder problemen. En ineens, deze week, twee veterincidenten
.
Klacht: veterincidenten
Anti-klacht: veterschoenen
Subklacht: veterschoenen die zich na jaren ineens tegen mij keren
Heb jij je strikdiploma niet gehaald Nijntje?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
Nu eens mijn knie onderzoeken, vanmorgen zat m'n veter namelijk niet vast in de roltrap maar aan de trapper van m'n fiets. Met alle gevolgen van dien
. HET WAREN GODVERDOMME NOG WEL ANDERE SCHOENEN. Jarenlang draag ik al veterschoenen, zonder problemen. En ineens, deze week, twee veterincidenten
.
Klacht: veterincidenten
Anti-klacht: veterschoenen
Subklacht: veterschoenen die zich na jaren ineens tegen mij keren
als je mijn liefde ooit wil benutten zal dat toch eens moeten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest. Erg he
Niels is te trots om zijn fouten en/of incidenten toe te geven en zou zichzelf en de dingen in zijn leven dan ook nooit emogiffen.quote:
ok nielsquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niels is te trots om zijn fouten en/of incidenten toe te geven en zou zichzelf en de dingen in zijn leven dan ook nooit emogiffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |