Alleen als ik je buuv mag neuqenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat U het een beetje beleefd houdt?
Dank U wel.
#masterracequote:Op vrijdag 4 september 2015 15:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou, en jij komt uit Limburg... HAHA
wat haat jij op lezen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Kan jij wel lezen?
Dank U welquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh boi, je moest eens wetenmaar van mij mag je
wrm heet het ook den bosch dan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:11 schreef Toto69 het volgende:
Hahhaahahhaah...
"Shertogenbosch is hetzelfde als den haag"
"Echt?"
"Ja!"
God...
Een haag en een bos zijn allebei groen, snappie?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm heet het ook den bosch dan?
Des Hertogenbosch. Duitse naamval. 's-Hertogenbosch of Den Bosch.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja lkkrquote:
Vraag het zequote:Op vrijdag 4 september 2015 15:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dm je zo mijn gegevens
Die kop alleen al...quote:
quote:Eenmaal veilig buiten bekroop hem een angstaanjagend gevoel ,,Ik lag al in de ambulance toen ik opeens aan mijn spareribs dacht."
"Mexicano uit brandende frituurpan gered"quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die kop alleen al...
Zoiets zie ik Hermann ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |