ok grgr misschien zie ik je nogquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:45 schreef xcachet het volgende:
Ik doe mijn mobiel uit. Zodat ik in de trein straks nog muziek kan luisteren.
Helaas voor jou doe ik dat niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hou je ingevallen alcoholkop toch, mongooltje
waar ben jij nu danquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga net als toto klagen
KUTNS VEEL TE KLEINE TREINEN
IK MOET STAAN VERDOMME JAquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
KUTNS klinkt als kittens grgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Leef de leven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IK MOET STAAN VERDOMME JA
hahaquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
koop een autoquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er niet minstens ééntje staat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Hahahazitten me 2 jostis voor me
"Tilburg dat ligt toch in limburg??" "nee.. limburg is toch in het noorden?" "nee bij zeeland toch?"
quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
"Tilburg dat ligt toch in limburg??" "nee.. limburg is toch in het noorden?" "nee bij zeeland toch?"
Heeft een daarvan dikke tieten en is ze blond?quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Nopequote:Op vrijdag 4 september 2015 14:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er niet minstens ééntje staat?
Dacht dat domme mensen alleen uit Limburg kwamen maar dan zouden ze wel weten dat Tilburg niet in hun land ligt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:56 schreef Toto69 het volgende:
blond kloptquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Matip het volgende:
[..]
Heeft een daarvan dikke tieten en is ze blond?
Ik dacht even dat je met Frass in de trein zatquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nopeman man man. Zitten ook gewoon keihard en nonstop te lullen in de stiltecoupe
Frass is niet zo domquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je met Frass in de trein zat
Ik en toto wonen mijlenver van elkaar afquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je met Frass in de trein zat
Kale gek :squote:
wat haat jij op tilburgquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat domme mensen alleen uit Limburg kwamen maar dan zouden ze wel weten dat Tilburg niet in hun land ligt.
Beter springen ze... Nee laat maar. Die grap laat ik aan wch overquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kale gek :s
Nog een mooie van jut en jul.
Er is iemand voor de trein gesprongen tussen tilburg en breda, "jaah maar nu komen we niet op ons feesiee!! Tis toch zomurr? waarom springt ie niet in de winturr? stomme zelfmoordpleger!!"...
haha je bent kaal en lelijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat U het een beetje beleefd houdt?
Dank U wel.
Dat doe ik niet. Kan jij wel lezen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat haat jij op tilburg
Alleen als ik je buuv mag neuqenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat U het een beetje beleefd houdt?
Dank U wel.
#masterracequote:Op vrijdag 4 september 2015 15:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou, en jij komt uit Limburg... HAHA
wat haat jij op lezen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Kan jij wel lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |