crip be everywherequote:Op vrijdag 4 september 2015 15:15 schreef xcachet het volgende:
Ik hoor alleen maar meiden die wollah zeggen
Eh okéquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja toch? Niet dan? dat zeg ik; 'Gamma.'
En Brom, de Kapitein staat aan het stuur.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eh oké
Ik ken alleen kapitein Wal Rus
Normaal is ook maar saaiquote:
Wat zei ik ook alweer?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat reageer je trouwens in mijn fobo ;s
In die van mij ook al ;squote:Op vrijdag 4 september 2015 15:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat reageer je trouwens in mijn fobo ;s
Smaakt het in een andere mok dan anders?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
Mijn moeder maakte cappuccino voor me. Doet ze het in de verkeerde mokik vind het in de andere mok lekkerder
Je moet eens koffie bij me komen drinken. Ik zweer het je; in de andere mok is het beterquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Smaakt het in een andere mok dan anders?
Ik heb autisme, ik snap dit allemaal nietquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
'Sexy' niet als compliment zien
Mijn FoBo niet lezen
Niet lezen dat ik een stom gevoel voor humor heb
Mijn humor niet snappen!!
Dat ligt niet aan je autisme hoor, je bent gewoon ook nog eens vrij achterlijkquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb autisme, ik snap dit allemaal niet
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je autisme hoor, je bent gewoon ook nog eens vrij achterlijk
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi gezegd, kreeg traan in mijn oogje
Als ik ooit in de buurt ben, dan ga ik wel een bakkie bij je halenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je moet eens koffie bij me komen drinken. Ik zweer het je; in de andere mok is het beter
smoothquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik ooit in de buurt ben, dan ga ik wel een bakkie bij je halen
Oeh, meen je dat?quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb autisme, ik snap dit allemaal niet
Ik heb de lekkerste koffie van Kerkrade-City, dus dat gaan we doenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik ooit in de buurt ben, dan ga ik wel een bakkie bij je halen
Had je maar de lekkerste billen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb de lekkerste koffie van Kerkrade-City, dus dat gaan we doen
Zeg jij nou wat slechts over mijn billen...?quote:
Als je dat zegt geloof ik je op je woord, Ik ga niet het hele land door reizen voor een slap bakkiequote:Op vrijdag 4 september 2015 15:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb de lekkerste koffie van Kerkrade-City, dus dat gaan we doen
heb ze niet gezienquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zeg jij nou wat slechts over mijn billen...?
Ik heb een koffiezetapparaat in de muur. En dan kan je kiezen tussen een aantal verschillende koffies. En je kunt kiezen tussen de grootte. En de sterkte. En dan klik je op die knop. En dan gaat hij de bonen malen. En dat hoor je. En dan gaat hij de melk op schuimenquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je dat zegt geloof ik je op je woord, Ik ga niet het hele land door reizen voor een slap bakkie
Niet mijn KPD foto's gezien hebbenquote:
Klinkt goed, ik heb nooit een orgasme van een kopje koffie gekregenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb een koffiezetapparaat in de muur. En dan kan je kiezen tussen een aantal verschillende koffies. En je kunt kiezen tussen de grootte. En de sterkte. En dan klik je op die knop. En dan gaat hij de bonen malen. En dat hoor je. En dan gaat hij de melk op schuimen
Het is bijna orgastisch te noemen, Remqo.![]()
![]()
Als ik zou weten hoe ik je een filmpje kon sturen, zou ik het doen
Dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vanaf landgraaf kun je ze al zien heb ik begrepen
moet je wel al die k*t trappen op bij snowworldquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hier is het droog.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:08 schreef xcachet het volgende:
Heerlijk door de stromende regen gefietst.
Jij zit toch binnen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het droog.
maar niet heel lang meer denk ik..
Vreselijke man wat je bent, ik heb me verslikt in m'n koffiequote:Op vrijdag 4 september 2015 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik wil nu ook, zonder regen danquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was met Teun naar de markt vanmiddag, kibbeling eten, maar man... wat een regen
Het is het waardquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik heb nooit een orgasme van een kopje koffie gekregen
hmm, kibbeling. goed ideequote:Op vrijdag 4 september 2015 16:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was met Teun naar de markt vanmiddag, kibbeling eten, maar man... wat een regen
Zwarte kous gespot.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Was lekkeren vanavond gebakken schol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |