ik las snolquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Was lekkeren vanavond gebakken schol
Nee, ik sta voor het raam.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik keek, je hebt gvd gelijk man
staat mijn webcam aan?
Durf ik niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom dan gewoon binnen man, het regent als een gek
Hier regent het niet, net scheen de zon zelfs.quote:
Krioro het zonnetje in huisquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Durf ik niet.
[..]
Hier regent het niet, net scheen de zon zelfs.
De regendans niet kunnenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
Regen
Niet in het zonnige Zuiden wonen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ruim uur lang allemaal sirenes om ons een. Een zelfmoord voor de trein en een ongeluk, twee mensen onder een lift, eentje dood, eentje die er zwaargewond maar aanspreekbaar naast ligt. Godverdomme. Beste uur Eindhoven ooit.
van die lift zat ik net te lezenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ruim uur lang allemaal sirenes om ons een. Een zelfmoord voor de trein en een ongeluk, twee mensen onder een lift, eentje dood, eentje die er zwaargewond maar aanspreekbaar naast ligt. Godverdomme. Beste uur Eindhoven ooit.
Waarom beste?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Limburg he, daar lopen ze een paar jaar achterquote:
sloopwerkzaamheden, liftkabels zijn geknaptquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:25 schreef xcachet het volgende:
Hoe kun je nou weer onder een lift terecht komen dan?
oh zoquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sloopwerkzaamheden, liftkabels zijn geknapt
Ja echt ik vind het zo gruwelijk. Hij weet ook gewoon dat hij naast een dode ligt, iemand die hij waarschijnlijk kent omdat ze samen aan het werk waren. Gadverdamme ik vind het zo erg. En het idee dat wij ondertussen vrolijk les aan het hebben waren en sommigen klaagden over de sirenes. Mehquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
van die lift zat ik net te lezen
wtf
lig je daar onder een lift bekneld te wezen
En dan ook nog iemand voor de trein gesprongen.. Al die ramptoeristen erbij.. man man.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt ik vind het zo gruwelijk. Hij weet ook gewoon dat hij naast een dode ligt, iemand die hij waarschijnlijk kent omdat ze samen aan het werk waren. Gadverdamme ik vind het zo erg. En het idee dat wij ondertussen vrolijk les aan het hebben waren en sommigen klaagden over de sirenes. Meh.
Blij dat het weekend is en ik hier maandag pas weer in de buurt hoef te zijn.
Sorry Nijn. Zo bedoelden we het niet. Ik wist niet dat het sarcasme was. Beetje slechte timingquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
Jezus mensen snap sarcasme ik heb in het verleden lichamen en lichaamsdelen op sporen zien liggen en ben vrienden verloren aan een gruwelijk ongeluk. Does it look like a funny?
Ja lekker even drie (bijna) doden op zo'n klein stukje in zo'n korte tijd. Bleh. Iedereen doet er luchtig over, maar ik kan er sinds de dingen die ik gezien en meegemaakt heb niet meer tegenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan ook nog iemand voor de trein gesprongen.. Al die ramptoeristen erbij.. man man.
Je faalt in sarcasme, maar ik ben blij dat je het niet echt leuk vindt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:28 schreef RockNijntje het volgende:
Jezus mensen snap sarcasme ik heb in het verleden lichamen en lichaamsdelen op sporen zien liggen en ben vrienden verloren aan een gruwelijk ongeluk. Does it look like a funny?
Nee ja zoiets dacht ik wel al. Maakt ook niet uit verderquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorry Nijn. Zo bedoelden we het niet. Ik wist niet dat het sarcasme was. Beetje slechte timing
Maar wij zijn een heel gevoelig clubje mensenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ja zoiets dacht ik wel al. Maakt ook niet uit verder.
Ik kan die shit tegenwoordig gewoon niet meer opkroppen en iedereen doet er luchtig over dus nu val ik jullie er maar mee lastig.
Of jij faalt in het herkennen van menselijkheid.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Je faalt in sarcasme, maar ik ben blij dat je het niet echt leuk vindt.
Dat magquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ja zoiets dacht ik wel al. Maakt ook niet uit verder.
Ik kan die shit tegenwoordig gewoon niet meer opkroppen en iedereen doet er luchtig over dus nu val ik jullie er maar mee lastig.
ik hang al in de gordijnen bij het zien van een druppel bloedquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar wij zijn een heel gevoelig clubje mensen
Hihih ga lekker naar Limburg dan xDquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:33 schreef SideEffect het volgende:
Godkanker wat een hoerenweer, word er helemaal depressief van
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:33 schreef SideEffect het volgende:
Godkanker wat een hoerenweer, word er helemaal depressief van
Let maar op, ben volgende week in Rotterdam en ik weet je werk wonenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe die kogelgaten in de muur kwamen
Gevoeliger dan de gemiddelde ICT-nerd blijkt wel. En dat is een goed ding. Dat het je niet echt iets doet oke, kan ik me nog voorstellen. Maar zij lazen het bericht met een glimlach en maakten er meteen grappen over en vonden het wel even een leuke afleiding. Wat de fuckquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Maar wij zijn een heel gevoelig clubje mensen
fuckquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Let maar op, ben volgende week in Rotterdam en ik weet je werk wonen![]()
Alsof Hubble zo snel bijgesteld kan wordenquote:
Wow ja ik ging vandaag tegoed op mijn kaart zetten, maar er zaten drie knopjes aan beide kanten op dat apparaat, begreep echt niet welke ik moest indrukken ;Pquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ben ik te technisch voor hihihi ;D
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als Hubble zo snel bijgesteld kan worden
Ze zitten ondertussen ook te gamen met het geluid vol open maar dat is dan weer niet irritant.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat mag
Ik zou niet zeuren over sirenesWees blij dat je er zelf niet in ligt denk ik dan altijd..
HAHAHA!quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow ja ik ging vandaag tegoed op mijn kaart zetten, maar er zaten drie knopjes aan beide kanten op dat apparaat, begreep echt niet welke ik moest indrukken ;P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |