ben je al afgestudeerd in de tandheelkunde?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
TopCentrum is inderdaad leuk
Z'n gangetje
Ja oke het is kut werkquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou hele weekeind afwassen lijkt me aardig kut
ah ok, waarom dan laatste werkdag de 30e?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja oke het is kut werkMaar ontzettend gezellige collega's, verdient goed en doe het nu al bijna 4 jaar
Het wend wel
Dan heb ik nog even lekker een maandje vrij (waarvan 2 weken vakantiequote:Op vrijdag 4 september 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah ok, waarom dan laatste werkdag de 30e?
Ah coolquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even lekker een maandje vrij (waarvan 2 weken vakantie) en 31 oktober vertrek ik naar Barcelona voor stage.
Soms is een 18738 dubbele knoop nodigquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als een van de eersten van de klas nog wel. Deze veters zijn te lang, het incident van vandaag gebeurde met gestrikte veters MET DUBBELE KNOOP. Dat kán toch gewoon niet
wat heeft freek wat wij niet hebben?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:09 schreef RockNijntje het volgende:
Eten, veters strikken met driedubbele knoop, naar Freekboii. Doei veel plezier met jullie levens.
hoe lang ga je stage lopen in barca? half jaartje?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan heb ik nog even lekker een maandje vrij (waarvan 2 weken vakantie) en 31 oktober vertrek ik naar Barcelona voor stage.
jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe lang ga je stage lopen in barca? half jaartje?
Rocknijntje blijkbaarquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat heeft freek wat wij niet hebben?
Nee februari pas, heb helemaal geen zin meerquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je al afgestudeerd in de tandheelkunde?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jezus wat een makkelijk raadsel
zou je mijn tandarts willen zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee februari pas, heb helemaal geen zin meer
Een autoquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Z'n eigen TV programmaquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat heeft freek wat wij niet hebben?
Ja is goed, heb je er geen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je mijn tandarts willen zijn?
Wat hebben wij wat jij niet hebt?quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |