Maar ik wil je ass ruiken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag maar aan McNulty, die weet heel goed hoe die eruit ziet.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Was laatst in een BK in Limburg, dat accent
Weten ze het op je werk ook al?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
Damn collega ging net naar huis en gaf me als raad niet te veel te drinken dit weekend![]()
Neuh. Je weet nooit tegenwoordig, er zijn ook mensen die juichen als er vluchtelingen omkomen smh.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of jij faalt in het herkennen van menselijkheid.
whutquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar ik wil je ass ruiken.
Protjes laten in me face
DIE SHIT WIL IK HEBBEN
(hihiih, snap je hem shit <=> ass)
Niks van hunzelf is irritantquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zitten ondertussen ook te gamen met het geluid vol open maar dat is dan weer niet irritant.
Ik ging tijdens middag pauze alvast een fles vodka halenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weten ze het op je werk ook al?
Terwijl Vlaams wel ok is, waarom doen ze dat niet gewoon na.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Was laatst in een BK in Limburg, dat accent
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar ik wil je ass ruiken.
Protjes laten in me face
DIE SHIT WIL IK HEBBEN
(hihiih, snap je hem shit <=> ass)
Dat is echt ziekquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh. Je weet nooit tegenwoordig, er zijn ook mensen die juichen als er vluchtelingen omkomen smh.
zo'n chick in mijn klas praat zo heerlijk plat rotterdamsquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rotterdammers hebben een lekkere r
ik vind Vlaams ook niet zo fijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl Vlaams wel ok is, waarom doen ze dat niet gewoon na.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is geil jongen![]()
Zeker wanneer die billen trillen als het echt een huge scheet is.
doe eens normaal debielquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is geil jongen![]()
Zeker wanneer die billen trillen als het echt een huge scheet is.
Fushia is altijd al gaar geweestquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:40 schreef xcachet het volgende:
Ik vind Fushia2 een beetje raar doen.
Buurvrouw van mijn oma ook, geweldige vrouwquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo'n chick in mijn klas praat zo heerlijk plat rotterdams
[..]
ik vind Vlaams ook niet zo fijn.
Ik ben ook nog net niet verliefdquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Buurvrouw van mijn oma ook, geweldige vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |