Maar ik wil je ass ruiken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag maar aan McNulty, die weet heel goed hoe die eruit ziet.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Was laatst in een BK in Limburg, dat accent
Weten ze het op je werk ook al?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
Damn collega ging net naar huis en gaf me als raad niet te veel te drinken dit weekend![]()
Neuh. Je weet nooit tegenwoordig, er zijn ook mensen die juichen als er vluchtelingen omkomen smh.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of jij faalt in het herkennen van menselijkheid.
whutquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar ik wil je ass ruiken.
Protjes laten in me face
DIE SHIT WIL IK HEBBEN
(hihiih, snap je hem shit <=> ass)
Niks van hunzelf is irritantquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze zitten ondertussen ook te gamen met het geluid vol open maar dat is dan weer niet irritant.
Ik ging tijdens middag pauze alvast een fles vodka halenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weten ze het op je werk ook al?
Terwijl Vlaams wel ok is, waarom doen ze dat niet gewoon na.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Was laatst in een BK in Limburg, dat accent
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar ik wil je ass ruiken.
Protjes laten in me face
DIE SHIT WIL IK HEBBEN
(hihiih, snap je hem shit <=> ass)
Dat is echt ziekquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Neuh. Je weet nooit tegenwoordig, er zijn ook mensen die juichen als er vluchtelingen omkomen smh.
zo'n chick in mijn klas praat zo heerlijk plat rotterdamsquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Rotterdammers hebben een lekkere r
ik vind Vlaams ook niet zo fijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Terwijl Vlaams wel ok is, waarom doen ze dat niet gewoon na.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is geil jongen![]()
Zeker wanneer die billen trillen als het echt een huge scheet is.
doe eens normaal debielquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is geil jongen![]()
Zeker wanneer die billen trillen als het echt een huge scheet is.
Fushia is altijd al gaar geweestquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:40 schreef xcachet het volgende:
Ik vind Fushia2 een beetje raar doen.
Buurvrouw van mijn oma ook, geweldige vrouwquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo'n chick in mijn klas praat zo heerlijk plat rotterdams
[..]
ik vind Vlaams ook niet zo fijn.
Ik ben ook nog net niet verliefdquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Buurvrouw van mijn oma ook, geweldige vrouw
Ja, je heb er geen!quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Vraag maar aan McNulty, die weet heel goed hoe die eruit ziet.
WHAAAAAAT???????????,quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, je heb er geen!
hollandse boerin met kont lol
Is dat iets waar je trots op bent?quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ging tijdens middag pauze alvast een fles vodka halen![]()
Is toch stuurquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat iets waar je trots op bent?
Heb geen tijd om straks naar de supermarkt te gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat iets waar je trots op bent?
Bij mij is het meer dat ik weet hoe het er fysiek uitziet, hoe een springer er uitziet nadat hij springer geworden is, hoe mijn vrienden half in half uit de auto waar een boom middenin stond hingen. Die beelden krijg je dan weer direct voor je en dan weet je ook meteen weer hoe het emotioneel zit. Het mag niet gebeuren, het is zo oneerlijk. De dierbaren en slachtoffers zelf verdienen dit niet. En dan is het ook nog zo dichtbij gebeurd terwijl iedereen een beetje vrolijk wasquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik zou waarschijnlijk even moeten huilen als ik zou horen dat er bijna 3 mensen dood zijn gegaan op een plek niet zo ver bij mij in de buurt...
Ik had vroeger echt lang haar he, en het eerste dat me opviel toen ik het afschoor was hoe relaxed het is geen haar te hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh sorry wch, ben nu wel een beetje jaloers op jou
Leuke info. Ik vroeg of je er trots op bent.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb geen tijd om straks naar de supermarkt te gaan.
Ik werk altijd het hele weekend. En met dit weer is het extra druk op het werkquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ach kop op, het is vrijdag, je bent jong...
Haha dan moet je een muts op doenquote:Op vrijdag 4 september 2015 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt lang haar he, en het eerste dat me opviel toen ik het afschoor was hoe relaxed het is geen haar te hebben
Behalve toen het winter werd... die kou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |