SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arnold Frans Rubens of Rubbens (Antwerpen, 1687 – aldaar, 1719)andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Wil je zeggen dat ik een Rubens-vrouw ben?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Arnold Frans Rubens of Rubbens (Antwerpen, 1687 – aldaar, 1719)
vanwege veel chocolaatjes etenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik een Rubens-vrouw ben?
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
Ja hoor dacht ik wel... Hut gaat de TT weer veranderen
dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat in de nieuwe "Museum-krant" zag ik vanmiddag.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ze heeft maat 38 en past haar trouwjurk nogquote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vanwege veel chocolaatjes eten
Ze rent zich de kolerequote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
deerik andriesse keramiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat in de nieuwe "Museum-krant".
nooit van gehoord, de bloemen vind ik wel mooi
Ik pas nog in mijn trouwjurk van 25 jaar geledenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
morgen 9:00 sportenquote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
deNiet mijn kopje theeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat in de nieuwe "Museum-krant" zag ik vanmiddag.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Weer hetzelfdequote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze heeft maat 38 en past haar trouwjurk nog
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik pas nog in mijn trouwjurk van 25 jaar geleden
lekker slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
[..]
Ik had niet eens een trouwjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nergens voor nodigquote:
[..]
Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Voor de foto een bosje gerbera's uit de vaas getrokkenquote:
dat Soury naar Friesland gaat (kijken)quote:Op donderdag 3 september 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap er geen jota van
Jajaquote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
Ik ga een wijntje inschenken voor de verandering
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
dat Soury naar Friesland gaat (kijken)
ow...quote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
dat Soury naar Friesland gaat (kijken)
Ik vind 'm wel tof.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
Medemblik, meer, Frieslandquote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... op de TV ofzo?
Ik volg het niet meer geloof ik
Geen idee waar je het over hebt eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nederland thuis verloren van IJsland. LoL.
En nu een beetje lopen mopperen en naar anderen wijzen.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het kwartje is gevallenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Over het IJsselmeer naar Friesland kijken?
Ja, oke ik vin het allemaal best
quote:
Fucking helquote:
Is dat geld al terug?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu een beetje lopen mopperen en naar anderen wijzen.
Dat scheeltquote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik was ook nog aan het zappen tijdens dat ''gesprek''
Echt dit worden 7 slechte jarenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Van zijn stoel gevallen?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat scheelt
En waar is Hut gebleven?
de boom in denk ikquote:
Dat verklaard het allemaalquote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik was ook nog aan het zappen tijdens dat ''gesprek''
Kan ookquote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit met zn headset op te fappen achter zn beeldscherm
Je lult jezelf weer uit een uitzichtloze situatie wat je nooit wintquote:
Tja, 17 cmquote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een draadloze hoofdtelefoon, ik heb er eentje voor mijn verjaardag gevraagd enquote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt op bed, hij was al redelijk laatquote:
Ik heb Hut zijn piemel niet gemetenquote:
Hoe belangrijk is dat eik?quote:
Ik heb er eentje met Bluetooth, maar die werkt niet op mn TV, en dat wil ik juist.. Ik zit te zoeken naar een adapter of zo voor de tv...quote:Op donderdag 3 september 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een draadloze hoofdtelefoon, ik heb er eentje voor mijn verjaardag gevraagd en
ik ga hem krijgen ook, maar hij gaat weer eerst de beste uitzoeken![]()
Ik had er eentje van Sony gevonden voor 65 euro, maar die was volgens hem niet goed genoeg![]()
technische shit enzo
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me dan af of hij met een rolmaat achter zijn pc zit
Voor mannen die hem meten blijkbaar heel belangrijkquote:
Overbodig om te vermelden dat ik daar automatisch een beeld bij krijgquote:
Ja maar welke maat neem je dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mannen die hem meten blijkbaar heel belangrijk
Ik ben benieuwd wie dan z'n rolmaat is...quote:Op donderdag 3 september 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Overbodig om te vermelden dat ik daar automatisch een beeld bij krijg
zolang je dat beeld maar niet doorgeeftquote:Op donderdag 3 september 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Overbodig om te vermelden dat ik daar automatisch een beeld bij krijg
Ik had er een maar ik vind het kut om met zo'n ding op te zitten. Zeker voor de TV ik heb liever oortjes in.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met Bluetooth, maar die werkt niet op mn TV, en dat wil ik juist.. Ik zit te zoeken naar een adapter of zo voor de tv...
ik wil er gewoon eentje omdat ik dan bijvoorbeeld de radio kan luisteren of You toepjesquote:Op donderdag 3 september 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met Bluetooth, maar die werkt niet op mn TV, en dat wil ik juist.. Ik zit te zoeken naar een adapter of zo voor de tv...
Ik zou niet weten hoe mannen dat doen, meet jij hem nooit?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja maar welke maat neem je dan?
Zijn holmaat!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie dan z'n rolmaat is...
Ik hoor altijd mannen daar over. Ja een beetje iets is wel ok maar een grote piemel schrikt mij afquote:Op donderdag 3 september 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mannen die hem meten blijkbaar heel belangrijk
Ik doe mijn best, maar kan niets belovenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
zolang je dat beeld maar niet doorgeeft
Nee, mijn muts zegt wel regelmatig. oeh nu even rustig.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe mannen dat doen, meet jij hem nooit?
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee, mijn muts zegt wel regelmatig. oeh nu even rustig.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het schijnt ook iets met hun auto te maken te hebbenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor altijd mannen daar over. Ja een beetje iets is wel ok maar een grote piemel schrikt mij af
Dan zit je in ieder geval boven de 5 cmquote:Op donderdag 3 september 2015 22:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
welke vooroordelen?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Allerlei vooroordelen van 40+'ers worden hier toch wel bevestigd...
Dan heb ik liever die autoquote:Op donderdag 3 september 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt ook iets met hun auto te maken te hebben
óók onder het randjequote:Op donderdag 3 september 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moet je ook regelmatig wassen hè
Waarom ?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die moet je ook regelmatig wassen hè
Slim.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
Welnee. Wasstraat en blijven roken.quote:
Shoot ik heb nog kaas in de auto liggenquote:
Heerlijk toch.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Een auto gaat niet stinken hoorquote:
Die vooroordelen hierover dus...quote:Op donderdag 3 september 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Een auto gaat niet stinken hoorja van binnen wel als je erin rookt, in deze ''nieuwe'' auto
rokee we nietis al een héle vooruitgang kan ik zeggen
ik snap hem nietquote:Op donderdag 3 september 2015 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vooroordelen hierover dus...
Wasstraat is ook wassenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee. Wasstraat en blijven roken.
Graag gedaanquote:Op donderdag 3 september 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
Shoot ik heb nog kaas in de auto liggen
Mijn auto stinkt niet van binnenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Een auto gaat niet stinken hoorja van binnen wel als je erin rookt, in deze ''nieuwe'' auto
roken we nietis al een héle vooruitgang kan ik zeggen
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat blijkt, het gaat al een tijdje niet mer over auto's...
Niet?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat blijkt, het gaat al een tijdje niet meer over auto's...
Wacht maar tot je een tijdje gerookt hebtquote:Op donderdag 3 september 2015 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn auto stinkt niet van binnen
Feessiequote:Op donderdag 3 september 2015 23:08 schreef Soury het volgende:
Mijn auto word 20. Ik ga taart en kaarsjes kopen
Ja taart voor mijn garage.quote:
Nou ja er spoelen er wel meer aan.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:13 schreef FANN het volgende:
Ik hoop dat die mensen die zo harteloos reageren in dat topic van dat aangespoelde jongetje
nooit zelf hoven te vluchten voor een oorlog, sommige reactie zijn echt
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 3 september 2015 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja er spoelen er wel meer aan.
en dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
Nog even wachten .. Tis bijna middernacht
dan gaat er vast iets veranderen... iets met een koets of zo ?quote:
glazen muiltjequote:Op donderdag 3 september 2015 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
dan gaat er vast iets veranderen... iets met een koets of zo ?
Ik ook niet echt hoor... Gaat soms te snel..quote:Op donderdag 3 september 2015 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......... da's waar, ik hou dat niet meer bij
Ik had ooit op de middelbare school mijn gympies in het gras getekendquote:
Want het was zo mooi?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had ooit op de middelbare school mijn gympies in het gras getekend
toen kreeg ik een 10![]()
Het was mooi weer en we moesten een tekening maken van de omgeving en iedereen
had boompjes en bloemetjes getekend![]()
De ''juf'' vroeg of ze de tekening mocht houden, heb ik ja gezegd, nog steeds spijt van
Nee voor het weekend voor bij mijn bloesjequote:
oh, da's dan wel weer geilquote:Op donderdag 3 september 2015 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee voor het weekend voor bij mijn bloesje
Dus je kunt ook gewoon tekening ipv kopierenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:37 schreef FANN het volgende:
Om eerlijk te zijn, ja hij was ook mooi
Die verfspetters is dat hip?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee voor het weekend voor bij mijn bloesje
Ja, ja.... in het Griekse dorp heeft de helft van de bewoners een tekening hangenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je kunt ook gewoon tekening ipv kopieren
Ja leukquote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
Heb ik nog een foto van van die muurschildering, mot ik effe zoeken als iemand interesse
heeft, anders ga ik niet zoeken ook
Ik heb interesse, zoeken kreng.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
Heb ik nog een foto van van die muurschildering, mot ik effe zoeken als iemand interesse
UIt de vriezer?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:45 schreef schvvmert het volgende:
Ben Pizza aan het bakken nu. nog 7 minuten.
Waren 2 van dit soort dingen, was een ''wapen van'' ofzoies, maar geen idee meer waarvanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat een keer in het gras om het met mijn schetsboek om dat kerkje te tekenen en toen kwam
er een vent langs en die vroeg f ik dat wilde doen, moest ik mee de kerk in en dat wapen
was gegraveerd in al die stoelen, dus ik zeg mja....... is goed in het engels dan heh?![]()
dus toen wees hij de plek aan waar het moest komen, was naast een deur, dus ik zwoegen en zweten met dat kutkwassie en toen was het af en toen zei hij dat het aan de andere kant van de deur ook moest![]()
Heb ik gedaan, ook een foto van maar kan ik zo snel niet vinden, het is nog steeds intact heb ik gehoorddus ik denk dat ze het af en toe bijhouden, da's dan wel weer leuk
![]()
gevondenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het er zo ook goed uit zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een nagellakkwassie heh?![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
gevonden
Knap hoor... Maar dat lijkt meer de plaatselijke bar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een nagellakkwassie heh?
neh... was achter de kerk en daar werden feesten enzo gevier, bijvoorbeeld met Pasenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Knap hoor... Maar dat lijkt meer de plaatselijke bar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk vind ik dat leuk.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
Dat heb je gauw in zulke dorpjes... Hoeveel schapen/geiten gingen er op het vuur?quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit was een huwelijksfeestérg gezellig
Dit was de ''schijn''heilige die het huwelijk had ingezegend, die rookte en zoop als de teringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh héél wat denk ikquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je gauw in zulke dorpjes... Hoeveel schapen/geiten gingen er op het vuur?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit was de ''schijn''heilige die het huwelijk had ingezegend, die rookte en zoop als de tering
Ja, wat had je dan gedacht? We zijn allemaal menselijk...... Dus het zal ook wel niet bij roken en drinken gebleven zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
gevonden
Leuk vakantiehuisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een nagellakkwassie heh?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Doen ze in Spanje ook... Ooit hadden we met de studenten gevoetbald tegen de dorpelingen en 's avonds was er feest in het dorp met speciaal voor ons heerlijk vers lamsvlees en veel wijnquote:
Nee.... ik kwam daar een keertje om te bellen, want die vent was toen nog de enige die telefoonquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, wat had je dan gedacht? We zijn allemaal menselijk...... Dus het zal ook wel niet bij roken en drinken gebleven zijn.
foto'squote:Op vrijdag 4 september 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen ze in Spanje ook... Ooit hadden we met de studenten gevoetbald tegen de dorpelingen en 's avonds was er feest in het dorp met speciaal voor ons heerlijk vers lamsvlees en veel wijn
Ik merk er niks van, ben er net en ga zo weerquote:
wat heb je voor schotel?quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
* Mo_ moet eigenlijk nog eten, denk dat ik me maar een schotel in de magnetron flikker.
Gewoon een kant en klaar geval bami met saté.quote:
ow... klinkt goedquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon een kant en klaar geval bami met saté.
Voor zo laat zou ik ook niet meer uitgebreid iets maken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon een kant en klaar geval bami met saté.
Piet heeft kennelijk gewoon een pizzabodem in elkaar gekneed... Wat ie er naast de saus verder nog allemaal op heeft gedaan zou ik niet weten..quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor zo laat zou ik ook niet meer uitgebreid iets maken.
Ja maar dit is Mo, die heeft geen eigen culinair topic. Mo heeft een magnetronquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet heeft kennelijk gewoon een pizzabodem in elkaar gekneed... Wat ie er naast de saus verder nog allemaal op heeft gedaan zou ik niet weten..
Ik heb ook een magnetron en jij vast ook welquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar dit is Mo, die heeft geen eigen culinair topic. Mo heeft een magnetron
Ik heb meer pizza's in mijn leven gekneed dan jij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar dit is Mo, die heeft geen eigen culinair topic. Mo heeft een magnetron
Doe nog eens een gokjequote:Op vrijdag 4 september 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook een magnetron en jij vast ook wel
ik heb een alles in één oven, kan effe niet op de naam komenquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook een magnetron en jij vast ook wel
3 in 1, magnetron/grill/hetelucht, zo een heb ik ook en mijn lasagne zit nu op de heteluchtstand.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb een alles in één oven, kan effe niet op de naam komen![]()
hete luchtoven, gewone oven magnetron en grill in één in elk geval
Het enige wat ik jammer vind is dat ik niet een keer zo'n cake in een kop kan maken, dat werkt kennelijk alleen in zo'n stralingsdoosje en niet in een gewone oven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... jij weetquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
3 in 1, magnetron/grill/hetelucht, zo een heb ik ook en mijn lasagne zit nu op de heteluchtstand.
Wel gehad in de tuin, maar toen moest ik iets planten en heb ik een klein omheininkje gemaakt van de bakstenen waar ik mijn vuurplaats daarvoor van had.quote:
Cake lukt goed in een hetelucht, maar als ik moet kiezen dan kies ik de gewone oven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het enige wat ik jammer vind is dat ik niet een keer zo'n cake in een kop kan maken, dat werkt kennelijk alleen in zo'n stralingsdoosje en niet in een gewone oven.
Ooit ga ik nog wel een cake bakkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het enige wat ik jammer vind is dat ik niet een keer zo'n cake in een kop kan maken, dat werkt kennelijk alleen in zo'n stralingsdoosje en niet in een gewone oven.
Ja zo iets heb ik ook, Ik kan er ook nog in stomen als ik wilquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow dat weet ik niet of dat kan met dat dingquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo iets heb ik ook, Ik kan er ook nog in stomen als ik wil
Ik kan van alles met mijn oven, ook een cake bakken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cake lukt goed in een hetelucht, maar als ik moet kiezen dan kies ik de gewone oven.
Dat kan ik met een los plastic bakje (2 delig en een deksel), daar kan een laagje water in, spul op het 'gaten-ding' erboven en dat in de magnetron.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo iets heb ik ook, Ik kan er ook nog in stomen als ik wil
Ik gebruik het nooit, maar zou er eieren in kunnen kokenquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ow dat weet ik niet of dat kan met dat ding
Ik dacht al dat je iets anders bedoelde.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan van alles met mijn oven, ook een cake bakken.
Maar ik bedoel die cake in een kopje, iets nieuws dat niet werkt in een gewone oven.
best onzin dusquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gebruik het nooit, maar zou er eieren in kunnen koken
ze bedoeld dittequote:Op vrijdag 4 september 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je iets anders bedoelde.
als je fornuis het niet meer doetquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach je weet nooit wanneer je het nodig hebt
JIj heb ook állesquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want daarvoor heb ik ook al een stoompan
Er staat toch dat je die in de magnetron doet, mij lijkt een 'gewone' cake overigens lekkerder.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ze bedoeld ditte
http://allrecipes.nl/rece(...)cake-in-een-mok.aspx
oh......... ziet er lekker uit, ik moet dat ook een keer gaan doenquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staat toch dat je die in de magnetron doet, mij lijkt een 'gewone' cake overigens lekkerder.
[ afbeelding ]
Deze is van een tijdje terug, zelf gebakken in de 3in1 op de heteluchtstand.
Ja diequote:Op vrijdag 4 september 2015 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ze bedoeld ditte
http://allrecipes.nl/rece(...)cake-in-een-mok.aspx
Of chocoladecake met banaan en cocoquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staat toch dat je die in de magnetron doet, mij lijkt een 'gewone' cake overigens lekkerder.
[ afbeelding ]
Deze is van een tijdje terug, zelf gebakken in de 3in1 op de heteluchtstand.
Je had neem ik aan ook kaas op de saus?quote:
o jah!quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Of chocoladecake met banaan en coco
Ik heb niet voor niets 3 jaar kookles en voedingsleer gehad.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
Mannen die kunnen koken, wat wil je nog meer
Die heb je toch al?quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
Mannen die kunnen koken, wat wil je nog meer
quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets 3 jaar kookles en voedingsleer gehad.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Veel jongeren kunnen helemaal niet meer fatsoenlijk koken, vroeger kreeg je dat gewoon van thuis mee.
Soms werd er ook kookles op school gegeven, en er was nog zoiets als een huishoudschool, zal ook wel gekookt worden daar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Veel jongeren kunnen helemaal niet meer fatsoenlijk koken, vroeger kreeg je dat gewoon van thuis mee.
Mijn ex was ook een drama, alles was smakeloos, ik ben iemand van de kruiden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen tegenwoordig niet of nauwelijks koken...
Morgen weer wat op de markt halen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex was ook een drama, alles was smakeloos, ik ben iemand van de kruiden.
Nah... ik kan het wel hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn dochter vroeg altijd of ik kon koken....quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kan het ook niet?quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter vroeg altijd of ik kon koken....
Die doe ik pas erop 5 minuten voor ie klaar is.quote:
Geen mens die hier 'last' van 'ons' kan hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar en van mij mag het zo blijven
Ik flikker die uien er gelijk af.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die doe ik pas erop 5 minuten voor ie klaar is.
Nee. nu niet, we hebben het alleen maar over etenquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen mens die hier 'last' van 'ons' kan hebben.
Dan maken we toch gewoon relaties en problemen.quote:
Ja, gezelligquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan maken we toch gewoon relaties en problemen.
Wat je daar zoal kan lezen is vaak om te gieren en brullen.quote:
of om te huilenquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat je daar zoal kan lezen is vaak om te gieren en brullen.
Die ene laatst, toen jij over die jongetjes met stropdasjes begon.quote:
hé? weet ik niet meerquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ene laatst, toen jij over die jongetjes met stropdasjes begon.
Dat klinkt als schandknaapjes van het internaatquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ene laatst, toen jij over die jongetjes met stropdasjes begon.
Dat ging over dat verhaal van die meid die tegen haar ouders had gezegd dat ze ontdekt had dat broer homo was en toen brak daar in huis de hel los.quote:
ik heb geen idee wat Mo bedoeld ben ik weer vergeten denk ikquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat klinkt als schandknaapjes van het internaat
Dat is dan de leeftijd. Ik heb daar geen last van.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat Mo bedoeld ben ik weer vergeten denk ik
ow........... die jehovagetuige ja nu wee ik het weer!quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ging over dat verhaal van die meid die tegen haar ouders had gezegd dat ze ontdekt had dat broer homo was en toen brak daar in huis de hel los.
Nou moe....quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........... die jehovagetuige ja nu wee ik het weer!
ik weet het al weer k weet het al weerquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dan de leeftijd. Ik heb daar geen last van.
Dan moet ie er ook een overhemd bij aan neem ik aanquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
Die Griek moet tegenwoordig een stropdas om naar zijn werk en die vroeg hoe hij die moest strikken
ik had géén idee
Ja, bij een overal staat het een beetje vreemdquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ie er ook een overhemd bij aan neem ik aan
Ik had altijd een voorgestrikte.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
Die Griek moet tegenwoordig een stropdas om naar zijn werk en die vroeg hoe hij die moest strikken
ik had géén idee
da's misschien wel zo handigquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik had altijd een voorgestrikte.
Dat zit helemaal niet lekker zo om je strot.quote:
is ook zo... hij heeft er een bloedhekel aan , maar ja... kledingvoorschriften enzoquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zit helemaal niet lekker zo om je strot.
Ik dacht dat ie 's nachts werkte waarom moet ie dan een stropdas??quote:
dag nacht en avonddiensten en het moet nou eenmaal, nks aan te doenquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie 's nachts werkte waarom moet ie dan een stropdas??
ja, is ook gelukt, zijn collega heeft het gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
1x strikken en dan kan die toch steeds om?
Ik deed een heel jaar met 1 strik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, is ook gelukt, zijn collega heeft het gedaan
Maar die baard mag wel?quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dag nacht en avonddiensten en het moet nou eenmaal, nks aan te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
Ik weet alleen niet hoe je zo'n pokkeding moet wassen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik deed een heel jaar met 1 strik.
Laten stomen of weggooien en een nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nooit? en als ie nou morst straks met zijn tomatensoep uit zijn thermoskan?
Waarom nodig zolang die niet in de Tzaziki hangt?quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
Ik weet alleen niet hoe je zo'n pokkeding moet wassen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarom nodig zolang die niet in de Tzaziki hangt?
Wanneer kan ik een topic van je verwachten over het wassen van stropdassen?quote:
géén idee, ik zie het welquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wanneer kan ik een topic van je verwachten over het wassen van stropdassen?
In de KLB?quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wanneer kan ik een topic van je verwachten over het wassen van stropdassen?
In de wasmaschine.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
doe jij effe in LIF. hoe was ik een stropdas
ja ik gooi dat ding wel in de wasmachine als het zover isquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik gooi dat ding wel in de wasmachine als het zover is![]()
als ie er verpest uitkomt, jammer dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |