Cake lukt goed in een hetelucht, maar als ik moet kiezen dan kies ik de gewone oven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het enige wat ik jammer vind is dat ik niet een keer zo'n cake in een kop kan maken, dat werkt kennelijk alleen in zo'n stralingsdoosje en niet in een gewone oven.
Ooit ga ik nog wel een cake bakkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Het enige wat ik jammer vind is dat ik niet een keer zo'n cake in een kop kan maken, dat werkt kennelijk alleen in zo'n stralingsdoosje en niet in een gewone oven.
Ja zo iets heb ik ook, Ik kan er ook nog in stomen als ik wilquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb een alles in één oven, kan effe niet op de naam komen![]()
hete luchtoven, gewone oven magnetron en grill in één in elk geval
ow dat weet ik niet of dat kan met dat dingquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo iets heb ik ook, Ik kan er ook nog in stomen als ik wil
Ik kan van alles met mijn oven, ook een cake bakken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cake lukt goed in een hetelucht, maar als ik moet kiezen dan kies ik de gewone oven.
Dat kan ik met een los plastic bakje (2 delig en een deksel), daar kan een laagje water in, spul op het 'gaten-ding' erboven en dat in de magnetron.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo iets heb ik ook, Ik kan er ook nog in stomen als ik wil
Ik gebruik het nooit, maar zou er eieren in kunnen kokenquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ow dat weet ik niet of dat kan met dat ding
Ik dacht al dat je iets anders bedoelde.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan van alles met mijn oven, ook een cake bakken.
Maar ik bedoel die cake in een kopje, iets nieuws dat niet werkt in een gewone oven.
best onzin dusquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gebruik het nooit, maar zou er eieren in kunnen koken
ze bedoeld dittequote:Op vrijdag 4 september 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je iets anders bedoelde.
als je fornuis het niet meer doetquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach je weet nooit wanneer je het nodig hebt
JIj heb ook állesquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want daarvoor heb ik ook al een stoompan
Er staat toch dat je die in de magnetron doet, mij lijkt een 'gewone' cake overigens lekkerder.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ze bedoeld ditte
http://allrecipes.nl/rece(...)cake-in-een-mok.aspx
oh......... ziet er lekker uit, ik moet dat ook een keer gaan doenquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staat toch dat je die in de magnetron doet, mij lijkt een 'gewone' cake overigens lekkerder.
[ afbeelding ]
Deze is van een tijdje terug, zelf gebakken in de 3in1 op de heteluchtstand.
Ja diequote:Op vrijdag 4 september 2015 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ze bedoeld ditte
http://allrecipes.nl/rece(...)cake-in-een-mok.aspx
Of chocoladecake met banaan en cocoquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er staat toch dat je die in de magnetron doet, mij lijkt een 'gewone' cake overigens lekkerder.
[ afbeelding ]
Deze is van een tijdje terug, zelf gebakken in de 3in1 op de heteluchtstand.
Je had neem ik aan ook kaas op de saus?quote:
o jah!quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Of chocoladecake met banaan en coco
Ik heb niet voor niets 3 jaar kookles en voedingsleer gehad.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
Mannen die kunnen koken, wat wil je nog meer
Die heb je toch al?quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:53 schreef FANN het volgende:
Mannen die kunnen koken, wat wil je nog meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |