foto'squote:Op vrijdag 4 september 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Doen ze in Spanje ook... Ooit hadden we met de studenten gevoetbald tegen de dorpelingen en 's avonds was er feest in het dorp met speciaal voor ons heerlijk vers lamsvlees en veel wijn
Ik merk er niks van, ben er net en ga zo weerquote:
wat heb je voor schotel?quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
* Mo_ moet eigenlijk nog eten, denk dat ik me maar een schotel in de magnetron flikker.
Gewoon een kant en klaar geval bami met saté.quote:
ow... klinkt goedquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon een kant en klaar geval bami met saté.
Voor zo laat zou ik ook niet meer uitgebreid iets maken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon een kant en klaar geval bami met saté.
Piet heeft kennelijk gewoon een pizzabodem in elkaar gekneed... Wat ie er naast de saus verder nog allemaal op heeft gedaan zou ik niet weten..quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor zo laat zou ik ook niet meer uitgebreid iets maken.
Ja maar dit is Mo, die heeft geen eigen culinair topic. Mo heeft een magnetronquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Piet heeft kennelijk gewoon een pizzabodem in elkaar gekneed... Wat ie er naast de saus verder nog allemaal op heeft gedaan zou ik niet weten..
Ik heb ook een magnetron en jij vast ook welquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar dit is Mo, die heeft geen eigen culinair topic. Mo heeft een magnetron
Ik heb meer pizza's in mijn leven gekneed dan jij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar dit is Mo, die heeft geen eigen culinair topic. Mo heeft een magnetron
Doe nog eens een gokjequote:Op vrijdag 4 september 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook een magnetron en jij vast ook wel
ik heb een alles in één oven, kan effe niet op de naam komenquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook een magnetron en jij vast ook wel
3 in 1, magnetron/grill/hetelucht, zo een heb ik ook en mijn lasagne zit nu op de heteluchtstand.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb een alles in één oven, kan effe niet op de naam komen![]()
hete luchtoven, gewone oven magnetron en grill in één in elk geval
Het enige wat ik jammer vind is dat ik niet een keer zo'n cake in een kop kan maken, dat werkt kennelijk alleen in zo'n stralingsdoosje en niet in een gewone oven.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb een alles in één oven, kan effe niet op de naam komen![]()
hete luchtoven, gewone oven magnetron en grill in één in elk geval
ah.... jij weetquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
3 in 1, magnetron/grill/hetelucht, zo een heb ik ook en mijn lasagne zit nu op de heteluchtstand.
Wel gehad in de tuin, maar toen moest ik iets planten en heb ik een klein omheininkje gemaakt van de bakstenen waar ik mijn vuurplaats daarvoor van had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |