Dan maken we toch gewoon relaties en problemen.quote:
Ja, gezelligquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan maken we toch gewoon relaties en problemen.
Wat je daar zoal kan lezen is vaak om te gieren en brullen.quote:
of om te huilenquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat je daar zoal kan lezen is vaak om te gieren en brullen.
Die ene laatst, toen jij over die jongetjes met stropdasjes begon.quote:
hé? weet ik niet meerquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ene laatst, toen jij over die jongetjes met stropdasjes begon.
Dat klinkt als schandknaapjes van het internaatquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ene laatst, toen jij over die jongetjes met stropdasjes begon.
Dat ging over dat verhaal van die meid die tegen haar ouders had gezegd dat ze ontdekt had dat broer homo was en toen brak daar in huis de hel los.quote:
ik heb geen idee wat Mo bedoeld ben ik weer vergeten denk ikquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat klinkt als schandknaapjes van het internaat
Dat is dan de leeftijd. Ik heb daar geen last van.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geen idee wat Mo bedoeld ben ik weer vergeten denk ik
ow........... die jehovagetuige ja nu wee ik het weer!quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ging over dat verhaal van die meid die tegen haar ouders had gezegd dat ze ontdekt had dat broer homo was en toen brak daar in huis de hel los.
Nou moe....quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........... die jehovagetuige ja nu wee ik het weer!
ik weet het al weer k weet het al weerquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dan de leeftijd. Ik heb daar geen last van.
Dan moet ie er ook een overhemd bij aan neem ik aanquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
Die Griek moet tegenwoordig een stropdas om naar zijn werk en die vroeg hoe hij die moest strikken
ik had géén idee
Ja, bij een overal staat het een beetje vreemdquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ie er ook een overhemd bij aan neem ik aan
Ik had altijd een voorgestrikte.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:11 schreef FANN het volgende:
Die Griek moet tegenwoordig een stropdas om naar zijn werk en die vroeg hoe hij die moest strikken
ik had géén idee
da's misschien wel zo handigquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik had altijd een voorgestrikte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |