quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets 3 jaar kookles en voedingsleer gehad.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Veel jongeren kunnen helemaal niet meer fatsoenlijk koken, vroeger kreeg je dat gewoon van thuis mee.
Soms werd er ook kookles op school gegeven, en er was nog zoiets als een huishoudschool, zal ook wel gekookt worden daar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Veel jongeren kunnen helemaal niet meer fatsoenlijk koken, vroeger kreeg je dat gewoon van thuis mee.
Mijn ex was ook een drama, alles was smakeloos, ik ben iemand van de kruiden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen tegenwoordig niet of nauwelijks koken...
Morgen weer wat op de markt halen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex was ook een drama, alles was smakeloos, ik ben iemand van de kruiden.
Nah... ik kan het wel hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn dochter vroeg altijd of ik kon koken....quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kan het ook niet?quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter vroeg altijd of ik kon koken....
Die doe ik pas erop 5 minuten voor ie klaar is.quote:
Geen mens die hier 'last' van 'ons' kan hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar en van mij mag het zo blijven
Ik flikker die uien er gelijk af.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die doe ik pas erop 5 minuten voor ie klaar is.
Nee. nu niet, we hebben het alleen maar over etenquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen mens die hier 'last' van 'ons' kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |