Ja leukquote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
Heb ik nog een foto van van die muurschildering, mot ik effe zoeken als iemand interesse
heeft, anders ga ik niet zoeken ook
Ik heb interesse, zoeken kreng.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
Heb ik nog een foto van van die muurschildering, mot ik effe zoeken als iemand interesse
UIt de vriezer?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:45 schreef schvvmert het volgende:
Ben Pizza aan het bakken nu. nog 7 minuten.
Waren 2 van dit soort dingen, was een ''wapen van'' ofzoies, maar geen idee meer waarvanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat een keer in het gras om het met mijn schetsboek om dat kerkje te tekenen en toen kwam
er een vent langs en die vroeg f ik dat wilde doen, moest ik mee de kerk in en dat wapen
was gegraveerd in al die stoelen, dus ik zeg mja....... is goed in het engels dan heh?![]()
dus toen wees hij de plek aan waar het moest komen, was naast een deur, dus ik zwoegen en zweten met dat kutkwassie en toen was het af en toen zei hij dat het aan de andere kant van de deur ook moest![]()
Heb ik gedaan, ook een foto van maar kan ik zo snel niet vinden, het is nog steeds intact heb ik gehoorddus ik denk dat ze het af en toe bijhouden, da's dan wel weer leuk
![]()
gevondenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het er zo ook goed uit zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een nagellakkwassie heh?![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
gevonden
Knap hoor... Maar dat lijkt meer de plaatselijke bar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een nagellakkwassie heh?
neh... was achter de kerk en daar werden feesten enzo gevier, bijvoorbeeld met Pasenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Knap hoor... Maar dat lijkt meer de plaatselijke bar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk vind ik dat leuk.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef FANN het volgende:
Dat heb je gauw in zulke dorpjes... Hoeveel schapen/geiten gingen er op het vuur?quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit was een huwelijksfeestérg gezellig
Dit was de ''schijn''heilige die het huwelijk had ingezegend, die rookte en zoop als de teringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh héél wat denk ikquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb je gauw in zulke dorpjes... Hoeveel schapen/geiten gingen er op het vuur?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dit was de ''schijn''heilige die het huwelijk had ingezegend, die rookte en zoop als de tering
Ja, wat had je dan gedacht? We zijn allemaal menselijk...... Dus het zal ook wel niet bij roken en drinken gebleven zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
gevonden
Leuk vakantiehuisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een nagellakkwassie heh?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Doen ze in Spanje ook... Ooit hadden we met de studenten gevoetbald tegen de dorpelingen en 's avonds was er feest in het dorp met speciaal voor ons heerlijk vers lamsvlees en veel wijnquote:
Nee.... ik kwam daar een keertje om te bellen, want die vent was toen nog de enige die telefoonquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, wat had je dan gedacht? We zijn allemaal menselijk...... Dus het zal ook wel niet bij roken en drinken gebleven zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |