SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arnold Frans Rubens of Rubbens (Antwerpen, 1687 – aldaar, 1719)andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Wil je zeggen dat ik een Rubens-vrouw ben?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Arnold Frans Rubens of Rubbens (Antwerpen, 1687 – aldaar, 1719)
vanwege veel chocolaatjes etenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ik een Rubens-vrouw ben?
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
Ja hoor dacht ik wel... Hut gaat de TT weer veranderen
dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat in de nieuwe "Museum-krant" zag ik vanmiddag.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ze heeft maat 38 en past haar trouwjurk nogquote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vanwege veel chocolaatjes eten
Ze rent zich de kolerequote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
deerik andriesse keramiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat in de nieuwe "Museum-krant".
nooit van gehoord, de bloemen vind ik wel mooi
Ik pas nog in mijn trouwjurk van 25 jaar geledenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
morgen 9:00 sportenquote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
deNiet mijn kopje theeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat in de nieuwe "Museum-krant" zag ik vanmiddag.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Weer hetzelfdequote:Op donderdag 3 september 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze heeft maat 38 en past haar trouwjurk nog
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik pas nog in mijn trouwjurk van 25 jaar geleden
lekker slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
[..]
Ik had niet eens een trouwjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nergens voor nodigquote:
[..]
Jeetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Voor de foto een bosje gerbera's uit de vaas getrokkenquote:
dat Soury naar Friesland gaat (kijken)quote:Op donderdag 3 september 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap er geen jota van
Jajaquote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef FANN het volgende:
Ik ga een wijntje inschenken voor de verandering
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
dat Soury naar Friesland gaat (kijken)
ow...quote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef sacha het volgende:
[..]
dat Soury naar Friesland gaat (kijken)
Ik vind 'm wel tof.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:26 schreef FANN het volgende:
Ja hoor dacht ik wel... Hut gaat de TT weer veranderen
Medemblik, meer, Frieslandquote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... op de TV ofzo?
Ik volg het niet meer geloof ik
Geen idee waar je het over hebt eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nederland thuis verloren van IJsland. LoL.
En nu een beetje lopen mopperen en naar anderen wijzen.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het kwartje is gevallenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Over het IJsselmeer naar Friesland kijken?
Ja, oke ik vin het allemaal best
quote:
Fucking helquote:
Is dat geld al terug?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu een beetje lopen mopperen en naar anderen wijzen.
Dat scheeltquote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik was ook nog aan het zappen tijdens dat ''gesprek''
Echt dit worden 7 slechte jarenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Van zijn stoel gevallen?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat scheelt
En waar is Hut gebleven?
de boom in denk ikquote:
Dat verklaard het allemaalquote:Op donderdag 3 september 2015 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik was ook nog aan het zappen tijdens dat ''gesprek''
Kan ookquote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit met zn headset op te fappen achter zn beeldscherm
Je lult jezelf weer uit een uitzichtloze situatie wat je nooit wintquote:
Tja, 17 cmquote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een draadloze hoofdtelefoon, ik heb er eentje voor mijn verjaardag gevraagd enquote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt op bed, hij was al redelijk laatquote:
Ik heb Hut zijn piemel niet gemetenquote:
Hoe belangrijk is dat eik?quote:
Ik heb er eentje met Bluetooth, maar die werkt niet op mn TV, en dat wil ik juist.. Ik zit te zoeken naar een adapter of zo voor de tv...quote:Op donderdag 3 september 2015 22:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een draadloze hoofdtelefoon, ik heb er eentje voor mijn verjaardag gevraagd en
ik ga hem krijgen ook, maar hij gaat weer eerst de beste uitzoeken![]()
Ik had er eentje van Sony gevonden voor 65 euro, maar die was volgens hem niet goed genoeg![]()
technische shit enzo
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me dan af of hij met een rolmaat achter zijn pc zit
Voor mannen die hem meten blijkbaar heel belangrijkquote:
Overbodig om te vermelden dat ik daar automatisch een beeld bij krijgquote:
Ja maar welke maat neem je dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mannen die hem meten blijkbaar heel belangrijk
Ik ben benieuwd wie dan z'n rolmaat is...quote:Op donderdag 3 september 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Overbodig om te vermelden dat ik daar automatisch een beeld bij krijg
zolang je dat beeld maar niet doorgeeftquote:Op donderdag 3 september 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Overbodig om te vermelden dat ik daar automatisch een beeld bij krijg
Ik had er een maar ik vind het kut om met zo'n ding op te zitten. Zeker voor de TV ik heb liever oortjes in.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met Bluetooth, maar die werkt niet op mn TV, en dat wil ik juist.. Ik zit te zoeken naar een adapter of zo voor de tv...
ik wil er gewoon eentje omdat ik dan bijvoorbeeld de radio kan luisteren of You toepjesquote:Op donderdag 3 september 2015 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met Bluetooth, maar die werkt niet op mn TV, en dat wil ik juist.. Ik zit te zoeken naar een adapter of zo voor de tv...
Ik zou niet weten hoe mannen dat doen, meet jij hem nooit?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:52 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ja maar welke maat neem je dan?
Zijn holmaat!quote:Op donderdag 3 september 2015 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie dan z'n rolmaat is...
Ik hoor altijd mannen daar over. Ja een beetje iets is wel ok maar een grote piemel schrikt mij afquote:Op donderdag 3 september 2015 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mannen die hem meten blijkbaar heel belangrijk
Ik doe mijn best, maar kan niets belovenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
zolang je dat beeld maar niet doorgeeft
Nee, mijn muts zegt wel regelmatig. oeh nu even rustig.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe mannen dat doen, meet jij hem nooit?
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nee, mijn muts zegt wel regelmatig. oeh nu even rustig.
quote:Op donderdag 3 september 2015 22:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Het schijnt ook iets met hun auto te maken te hebbenquote:Op donderdag 3 september 2015 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor altijd mannen daar over. Ja een beetje iets is wel ok maar een grote piemel schrikt mij af
Dan zit je in ieder geval boven de 5 cmquote:Op donderdag 3 september 2015 22:55 schreef schvvmert het volgende:
[..]
welke vooroordelen?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Allerlei vooroordelen van 40+'ers worden hier toch wel bevestigd...
Dan heb ik liever die autoquote:Op donderdag 3 september 2015 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt ook iets met hun auto te maken te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |