Dat zit helemaal niet lekker zo om je strot.quote:
is ook zo... hij heeft er een bloedhekel aan , maar ja... kledingvoorschriften enzoquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zit helemaal niet lekker zo om je strot.
Ik dacht dat ie 's nachts werkte waarom moet ie dan een stropdas??quote:
dag nacht en avonddiensten en het moet nou eenmaal, nks aan te doenquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie 's nachts werkte waarom moet ie dan een stropdas??
ja, is ook gelukt, zijn collega heeft het gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:23 schreef schvvmert het volgende:
[..]
1x strikken en dan kan die toch steeds om?
Ik deed een heel jaar met 1 strik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, is ook gelukt, zijn collega heeft het gedaan
Maar die baard mag wel?quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dag nacht en avonddiensten en het moet nou eenmaal, nks aan te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
Ik weet alleen niet hoe je zo'n pokkeding moet wassen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:24 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik deed een heel jaar met 1 strik.
Laten stomen of weggooien en een nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nooit? en als ie nou morst straks met zijn tomatensoep uit zijn thermoskan?
Waarom nodig zolang die niet in de Tzaziki hangt?quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:24 schreef FANN het volgende:
Ik weet alleen niet hoe je zo'n pokkeding moet wassen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:26 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Waarom nodig zolang die niet in de Tzaziki hangt?
Wanneer kan ik een topic van je verwachten over het wassen van stropdassen?quote:
géén idee, ik zie het welquote:Op vrijdag 4 september 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wanneer kan ik een topic van je verwachten over het wassen van stropdassen?
In de KLB?quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wanneer kan ik een topic van je verwachten over het wassen van stropdassen?
In de wasmaschine.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
doe jij effe in LIF. hoe was ik een stropdas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |