SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
volgend jaar voor 70 naar Unitedquote:Op woensdag 2 september 2015 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft volgens Mike Verweij een bod van 18,500,000 op Klaassen door Napoli afgeslagen![]()
Dat is ook te weinig, die moet voor hoog in de 20 miljoen weg.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft volgens Mike Verweij een bod van 18,500,000 op Klaassen door Napoli afgeslagenRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Eens, maar ik vind het bijzonder dat er al concrete interesse in hem is.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is ook te weinig, die moet voor hoog in de 20 miljoen weg.![]()
Op zich wel slim om hem nu al weg proberen te kopen, ik heb 't idee dat hij nog zoveel beter kan worden. Zit zoveel drive en visie in die gast.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind het bijzonder dat er al concrete interesse in hem is.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Jammer dat we die Deense puist niet meer aan een stel idioten in de Championship hebben weten te slijten vandaag.![]()
Niet iedere club heeft zo'n belabberde scouting als die van Ajax.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind het bijzonder dat er al concrete interesse in hem is.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
18.5m is voor hem ook niet veel als je kijkt waarvoor een Memphis, Wijnaldum en zeker Blind zijn vertrokken. Zeker nu Ajax het geld totaal niet nodig heeft en Klaassen zelf volgens mij ook niet per se die stap hoeft te maken![]()
Ook dat ja, voor een club in nood had dit nog een acceptabel bod kunnen zijn, Ajax kan dit gewoon weglachen.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:03 schreef Sked het volgende:
18.5m is voor hem ook niet veel als je kijkt waarvoor een Memphis, Wijnaldum en zeker Blind zijn vertrokken. Zeker nu Ajax het geld totaal niet nodig heeft en Klaassen zelf volgens mij ook niet per se die stap hoeft te makenRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
En volgend jaar gaat de nieuwe tv-deal van de PL in, dan zou ik hem daar lekker slijten voor een miljoentje of 40quote:Op woensdag 2 september 2015 01:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ook dat ja, voor een club in nood had dit nog een acceptabel bod kunnen zijn, Ajax kan dit gewoon weglachen.![]()
Als Klaassen er even 15 in knalt dit seizoen met nog een assistje of 20 en daarnaast nog shined in de europa league koopt Mancity hem misschien wel voor 70 miljoen als de Bruyne tegenvalt.![]()
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 2 september 2015 01:49 schreef Ramboetan het volgende:
Als Klaassen er even 15 in knalt dit seizoen met nog een assistje of 20 en daarnaast nog shined in de europa league koopt Mancity hem misschien wel voor 70 miljoen als de Bruyne tegenvalt.![]()
![]()
Zeker als hij ook nog een goed EK speelt.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:49 schreef Ramboetan het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 september 2015 02:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
Klaassen mag heel blij zijn als hij ooit een mooie transfer naar een Engelse middenmoter kan maken.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 03:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zelfde niveau als wijnaldum/clasie. Niets mis mee.
Clasie mag de veters van Klaassen nog niet strikkenhardcoholic![]()
Het wordt met de dag erger, ga je nu al Klaassen met wijnaldum/clasie vergelijken?quote:Op woensdag 2 september 2015 03:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zelfde niveau als wijnaldum/clasie. Niets mis mee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zie hier het voordeel van een dikke bankrekening hebben: dit soort bedragen kan je lachend weigeren.
Ik hoop dat dit geen invloed heeft op de intentie van Klaassen om te verlengen.![]()
Kans voor open doel #Overmars want @DavyKlaassen heeft aangegeven zijn contract tot medio 2018 te willen openbreken en verlengen #AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Klaassen wilde zelf ook absoluut niet weg en staat nog steeds open voor contractverlenging. Topperquote:Op woensdag 2 september 2015 08:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zie hier het voordeel van een dikke bankrekening hebben: dit soort bedragen kan je lachend weigeren.
Ik hoop dat dit geen invloed heeft op de intentie van Klaassen om te verlengen.![]()
![]()
Hij zou er zelfs niks voor terug halenquote:Op woensdag 2 september 2015 08:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig maar dat Marc het heeft afgewezen want hij haalt er toch rommel voor terug. Gewoon Schone in de basis hoppakee
![]()
Boilesen sr: 'Hopen dat hij opnieuw de kans krijgt
Daar waar iedereen verwachtte dat Nicolai Boilesen deze transferzomer Ajax zou verlaten, bleek dit niet het geval. Volgens vader en zaakwaarnemer Kenny Boilesen had de linksback Amsterdam echter wel kunnen verlaten, maar de aanbieding was in sportief opzicht niet interessant genoeg.
'Ik heb veel met veel internationale partners gesproken, maar het is op dit moment lastig om een linksback te verkopen', vertelt Boilesen senior aan Ekstrabladet.'Ik wil wel benadrukken dat als we voor het geld waren gegaan, we drie weken geleden een deal hadden kunnen sluiten. Het belangrijkste voor ons is echter dat Nicolai een club vindt die qua voetbal bij hem past.'
De verdediger zal dus in ieder geval tot de winterstop in Amsterdam blijven. Boilesen sr hoopt dat zijn zoon tegen die tijd wél een nieuwe club heeft gevonden. 'We moeten werken aan een transfer in de winter. We zijn niet van plan om te wachten tot hij transfervrij is.'
Bron: http://www.ajaxshowtime.c(...)nieuw-de-kans-krijgtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Schone deed het ook helemaal niet zo slecht als valse rechtsbuiten, het is dat Milik links is en dat nu een mindere optie is.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij zou er zelfs niks voor terug halen. Gewoon Schone in de basis hoppakee
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Moeilijkquote:Op woensdag 2 september 2015 08:44 schreef mokkiemok het volgende:
Boilesen sr: 'Hopen dat hij opnieuw de kans krijgt
[ afbeelding ]
Daar waar iedereen verwachtte dat Nicolai Boilesen deze transferzomer Ajax zou verlaten, bleek dit niet het geval. Volgens vader en zaakwaarnemer Kenny Boilesen had de linksback Amsterdam echter wel kunnen verlaten, maar de aanbieding was in sportief opzicht niet interessant genoeg.
'Ik heb veel met veel internationale partners gesproken, maar het is op dit moment lastig om een linksback te verkopen', vertelt Boilesen senior aan Ekstrabladet.'Ik wil wel benadrukken dat als we voor het geld waren gegaan, we drie weken geleden een deal hadden kunnen sluiten. Het belangrijkste voor ons is echter dat Nicolai een club vindt die qua voetbal bij hem past.'
De verdediger zal dus in ieder geval tot de winterstop in Amsterdam blijven. Boilesen sr hoopt dat zijn zoon tegen die tijd wél een nieuwe club heeft gevonden. 'We moeten werken aan een transfer in de winter. We zijn niet van plan om te wachten tot hij transfervrij is.'
Bron: http://www.ajaxshowtime.c(...)nieuw-de-kans-krijgtals er iets schaars is dan is het wel linksbacks maar als je de hoofdprijs wil verdienen moet er wel wat tegenover staan.
![]()
Hij wil een nieuwe kans, maar wel in de winterstop weg zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeilijkals er iets schaars is dan is het wel linksbacks maar als je de hoofdprijs wil verdienen moet er wel wat tegenover staan.
En daar bovenop is hij momenteel geblesseerd, die hele familie is niet goed wijs.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bijna 20 miljoen voor Klaassen is vrij veel. Zo heel bijzonder is hij nu ook weer niet. Laten we wel wezen. Alleen zou het wel wanbeleid zijn om hem zo kort op de deadline te verkopen en het dan met Deense kneuzen te moeten opvangen. Tevens is het een Italiaanse club dus ga er maar vanuit dat de constructie weer te treurig voor woorden is. Vier miljoen ineens, de rest in termijnen waarvan 50% in een clausule voor gespeelde wedstrijden.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Klaassen is gewoon een hele goeie voetballerquote:Op woensdag 2 september 2015 08:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bijna 20 miljoen voor Klaassen is vrij veel. Zo heel bijzonder is hij nu ook weer niet. Laten we wel wezen. Alleen zou het wel wanbeleid zijn om hem zo kort op de deadline te verkopen en het dan met Deense kneuzen te moeten opvangen. Tevens is het een Italiaanse club dus ga er maar vanuit dat de constructie weer te treurig voor woorden is. Vier miljoen ineens, de rest in termijnen waarvan 50% in een clausule voor gespeelde wedstrijden.![]()
Zeker, als je een contractverlenging met automatische verhoging naar het salarisplafond afwijst terwijl je als een krant hebt gevoetbald hoor je wel in de categorie niet goed wijs thuis.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Hij wil een nieuwe kans, maar wel in de winterstop weg zijn.
En daar bovenop is hij momenteel geblesseerd, die hele familie is niet goed wijs.![]()
dan weet je als speler al bijna zeker dat je niet de eerste keus was bij de aankopen, en dus waarschijnlijk ook gewoon op de bank gaat belanden.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bizar trouwens, al die teams die dan op de slotdag nog eens zaken willen doenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat is niet altijd zo, bij De Gea ging het gewoon om te wachten tot hij zich zo onmogelijk maakt dat ze hem voor een flut bedrag laten gaan, dus wel goed dat ManU hierin niet heeft toegegeven.quote:Op woensdag 2 september 2015 09:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan weet je als speler al bijna zeker dat je niet de eerste keus was bij de aankopen, en dus waarschijnlijk ook gewoon op de bank gaat belanden.![]()
Op zich zijn er op het middenveld wel voldoende opties, maar in mijn ogen is Klaassen daar wel duidelijk één van de betere spelers op het moment. Hoewel ook andere spelers zeker potentie hebben om op zijn positie nog flink te groeien. Als je echter nog enige sportieve ambitie hebt, dan moet je hem nu niet nog plots laten gaan. Zeker niet gezien de financiële situatie van Ajax.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bijna 20 miljoen voor Klaassen is vrij veel. Zo heel bijzonder is hij nu ook weer niet. Laten we wel wezen. Alleen zou het wel wanbeleid zijn om hem zo kort op de deadline te verkopen en het dan met Deense kneuzen te moeten opvangen. Tevens is het een Italiaanse club dus ga er maar vanuit dat de constructie weer te treurig voor woorden is. Vier miljoen ineens, de rest in termijnen waarvan 50% in een clausule voor gespeelde wedstrijden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Inderdaad. Wat verbeeld hij zich wel nietquote:Op woensdag 2 september 2015 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeilijkals er iets schaars is dan is het wel linksbacks maar als je de hoofdprijs wil verdienen moet er wel wat tegenover staan.
Hij mocht al blij zijn dat hij überhaupt een basisplek bij Ajax had.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Tiendalli transfervrij na ontbinden contract bij Swansea CityFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En in Italie binnen een half jaar volledig naar de klote.quote:Op woensdag 2 september 2015 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klaassen is gewoon een hele goeie voetballer![]()
leuk voor NACquote:Op woensdag 2 september 2015 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
Tiendalli transfervrij na ontbinden contract bij Swansea City![]()
Ja, mooie dingenquote:Op woensdag 2 september 2015 08:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen wilde zelf ook absoluut niet weg en staat nog steeds open voor contractverlenging. Topper. Alleen ben ik bang dat zo'n jongen toch aan het denken wordt gezet: hij kan nu al naar de Europese subtop, waarom zou hij langer blijven dan tot 2017? Contractverlenging zou puur uit clubliefde zijn, want zelf heeft hij daar geen enkel belang bij (nouja, een paar ton per jaar extra wellicht).
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 10:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij kan ook best mee met de top van de eredivisie denk ik. Heracles of Roda ofzo.
Even a broken clock is right twice a day.![]()
Ajax moet gewoon nu zo snel mogelijk met Klaassen om de tafel gaan zitten en zijn contract opwaarderen en verlengen. Hij roept nu elke keer dat hij daar voor open staat, dus waarom nog wachten?quote:Op woensdag 2 september 2015 11:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, mooie dingen. Alleen ben ik bang dat zo'n jongen toch aan het denken wordt gezet: hij kan nu al naar de Europese subtop, waarom zou hij langer blijven dan tot 2017? Contractverlenging zou puur uit clubliefde zijn, want zelf heeft hij daar geen enkel belang bij (nouja, een paar ton per jaar extra wellicht).
![]()
er moet eerst een speler vertrekken.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon nu zo snel mogelijk met Klaassen om de tafel gaan zitten en zijn contract opwaarderen en verlengen. Hij roept nu elke keer dat hij daar voor open staat, dus waarom nog wachten?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja dat roepen ze, ja. Maar vervolgens trekken ze wel De Jong aan. Niet dat ik het daar niet mee eens ben, maar daar was dus blijkbaar ook geld voor.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
er moet eerst een speler vertrekken.![]()
dat is een ander potjequote:Op woensdag 2 september 2015 11:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat roepen ze, ja. Maar vervolgens trekken ze wel De Jong aan. Niet dat ik het daar niet mee eens ben, maar daar was dus blijkbaar ook geld voor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:
Die onzin van die kneuzen die het voor het zeggen hebben. Lekker zorgen dat ze elk jaar in de plus eindigen, zodat ze een mooie bonus krijgen.![]()
al hadden ze klaassen al een verlenging aangeboden hadden we nu een bod van 45 miljoen gehadGroot fan van User Wotte![]()
en ook afgeslagenquote:Op woensdag 2 september 2015 11:18 schreef Tjacka het volgende:
al hadden ze klaassen al een verlenging aangeboden hadden we nu een bod van 45 miljoen gehad
Ze hadden het wel kunnen accepteren, maar Klaassen wilt zelf (nog) niet weg, dus dan blijft hij gewoon.![]()
mwa dat ging in het verleden soms wel anders hoorquote:Op woensdag 2 september 2015 11:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze hadden het wel kunnen accepteren, maar Klaassen wilt zelf (nog) niet weg, dus dan blijft hij gewoon.Groot fan van User Wotte![]()
Wat heeft het verleden hier in godsnaam mee te maken? Klaassen zegt dat hij dit jaar sowieso wilt blijven, staat open voor contractverlenging. Boeiend wat andere spelers deden.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa dat ging in het verleden soms wel anders hoor![]()
jij zegt wat klaassen wil is wetquote:Op woensdag 2 september 2015 11:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft het verleden hier in godsnaam mee te maken? Klaassen zegt dat hij dit jaar sowieso wilt blijven, staat open voor contractverlenging. Boeiend wat andere spelers deden.
maar dat is onzinGroot fan van User Wotte![]()
Oh, wat is daar onzin aan dan? Als hij zegt dat hij niet naar Napoli wilt, dan gaat hij niet naar Napoli. Al bieden ze Ajax 100 miljoen.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij zegt wat klaassen wil is wet
maar dat is onzin![]()
Dit herinnert mij aan een transferaanbieding die ik recentelijk kreeg in Fifa.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh, wat is daar onzin aan dan? Als hij zegt dat hij niet naar Napoli wilt, dan gaat hij niet naar Napoli. Al bieden ze Ajax 100 miljoen.
Ik kreeg een megabod van (ik meen) 120/130 miljoen, en ging akkoord. Vervolgens ging de club met de speler praten, en die wees dit af![]()
Ik denk dat Klaassen dit ook had gedaan bij Napoli (is ook geen club voor hem)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als een club een speler weg wil hebben is die speler wegquote:Op woensdag 2 september 2015 11:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh, wat is daar onzin aan dan? Als hij zegt dat hij niet naar Napoli wilt, dan gaat hij niet naar Napoli. Al bieden ze Ajax 100 miljoen.Groot fan van User Wotte![]()
dat is wel zo, maar dat is bij Ajax niet het geval met Klaassen, al heeft alles een prijs natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als een club een speler weg wil hebben is die speler wegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
weet ik ook welquote:Op woensdag 2 september 2015 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is wel zo, maar dat is bij Ajax niet het geval met Klaassen, al heeft alles een prijs natuurlijk.
maar dat voorbeeld van heinekenafca is gewoon onzinGroot fan van User Wotte![]()
Klopt, voor 100 mil (zelfs 50) was Klaassen misschien wel gewoon verkochtquote:Op woensdag 2 september 2015 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik ook wel
maar dat voorbeeld van heinekenafca is gewoon onzinFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inderdaad, bizar dat dat nog niet gebeurd is. Ze doen het beter dan een aantal jaar geleden qua langlopende contracten (je hebt miljoenen verspild met Eriksen en Vertonghen etc), maar zo'n Klaassen verhaal is weer onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajax moet gewoon nu zo snel mogelijk met Klaassen om de tafel gaan zitten en zijn contract opwaarderen en verlengen. Hij roept nu elke keer dat hij daar voor open staat, dus waarom nog wachten?![]()
Ben ik ook met je eens hoor. Het zou ook wel fijn zijn als er eens duidelijkheid kwam waar al die miljoenen op de bank voor dienen. Van de beurs af of Arena kopen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, bizar dat dat nog niet gebeurd is. Ze doen het beter dan een aantal jaar geleden qua langlopende contracten (je hebt miljoenen verspild met Eriksen en Vertonghen etc), maar zo'n Klaassen verhaal is weer onbegrijpelijk.![]()
Een club kan druk uitoefenen op een speler, maar kan hem niet verplichten ergens heen te gaan natuurlijk. Zie Vilhena en Sampdoria, en bij Ajax is dat ook een aantal keer gebeurd met Siggy iig, en vermoedelijk ook met Boilesen.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik ook wel
maar dat voorbeeld van heinekenafca is gewoon onzin![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een club kan druk uitoefenen op een speler, maar kan hem niet verplichten ergens heen te gaan natuurlijk. Zie Vilhena en Sampdoria, en bij Ajax is dat ook een aantal keer gebeurd met Siggy iig, en vermoedelijk ook met Boilesen.![]()
Van de beurs af (wat ik enorme geldverspilling zou vinden, maar dat terzijde), zou het wel logisch maken om er niets over te zeggen; als iedereen dat zou weten zou de aandelenprijs omhoog gaan en de kosten voor Ajax van het opkopen van die aandelen dus ook (lijkt mij, ik ben geen kenner).quote:Op woensdag 2 september 2015 11:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens hoor. Het zou ook wel fijn zijn als er eens duidelijkheid kwam waar al die miljoenen op de bank voor dienen. Van de beurs af of Arena kopen bijvoorbeeld.
Maar ik weet niet of ze ergens voor sparen. Afgelopen jaren werden er steeds een grote verkoop gedaan, waren er CL-inkomsten, en werd er nauwelijks gekocht. Afgelopen jaar is dat allemaal niet het geval, dus ik verwacht een miljoenenverlies. Dat is overigens ook precies de reden waarom ik het beleid vaak verdedigd heb: je hebt nu de mogelijkheid te investeren wanneer het echt nodig is, dat was vier jaar lang niet het geval.![]()
niet helemaal vergelijkbaar natuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2015 11:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een club kan druk uitoefenen op een speler, maar kan hem niet verplichten ergens heen te gaan natuurlijk. Zie Vilhena en Sampdoria, en bij Ajax is dat ook een aantal keer gebeurd met Siggy iig, en vermoedelijk ook met Boilesen.
maar dit is als als denkenGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als een club een speler weg wil hebben is die speler weg
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Dat geld op de bank is voor als je een keer 5 jaar geen kampioen word en geen Europees voetbal speelt. Lijkt me logisch.![]()
Depay is wel een klasse beter dan Klaassen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 01:03 schreef Sked het volgende:
18.5m is voor hem ook niet veel als je kijkt waarvoor een Memphis, Wijnaldum en zeker Blind zijn vertrokken. Zeker nu Ajax het geld totaal niet nodig heeft en Klaassen zelf volgens mij ook niet per se die stap hoeft te maken
Wijnaldum en Blind niet.
Maar alsnog is 18,5 miljoen erg veel voor een speler als Klaassen die het nog nooit waargemaakt heeft. Blind en Wijnaldum waren het geld niet waard, en Klaassen is dat geld ook niet waard.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 14:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Depay is wel een klasse beter dan Klaassen natuurlijk.
Wijnaldum en Blind niet.
Maar alsnog is 18,5 miljoen erg veel voor een speler als Klaassen die het nog nooit waargemaakt heeft. Blind en Wijnaldum waren het geld niet waard, en Klaassen is dat geld ook niet waard.slechte troll
Klaassen is bij lange na geen 18,5 miljoen waard.
En nee anderen die rond dat bedrag weggaan ook niet.
Wanneer heeft Klaassen nou echt iets laten zien? Nee idd, nooit. Anders speelde hij echt al niet meer bij Ajax.![]()
Want.....?quote:
Jij denkt dat Depay slechter is?
Jij denkt dat al die spelers die belachelijke bedragen wel waard zijn?![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 14:56 schreef bianconeri het volgende:
Klaassen is bij lange na geen 18,5 miljoen waard.
En nee anderen die rond dat bedrag weggaan ook niet.
Wanneer heeft Klaassen nou echt iets laten zien? Nee idd, nooit. Anders speelde hij echt al niet meer bij Ajax.
dat zeg ik toch niet. Ik zeg alleen dat de enige reden dat jij dat hier komt zeggen, is dat je wilt forceren.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want.....?
Jij denkt dat Depay slechter is?
Jij denkt dat al die spelers die belachelijke bedragen wel waard zijn?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jawel dat zeg je wel want zogenaamd ben ik een slechte troll.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:58 schreef mokkiemok het volgende:
dat zeg ik toch niet. Ik zeg alleen dat de enige reden dat jij dat hier komt zeggen, is dat je wilt forceren.
Dat betekend dus dat ik hele rare opmerkingen maak, terwijl die opmerking van mij dus gewoon klopt.
Wat wil ik forceren als ik iets zeg wat gewoon klopt![]()
Wat een rare redenatie.![]()
Klaassen is dat geld meer dan waard.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jawel dat zeg je wel want zogenaamd ben ik een slechte troll.
Dat betekend dus dat ik hele rare opmerkingen maak, terwijl die opmerking van mij dus gewoon klopt.
Wat een rare redenatie.
Blind was dat geld ook waard.
Depay was het geld ook waard.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Stevige training in rustige week
Voor de Ajacieden zonder interlandverplichtingen is het een rustige week. Er staan slechts twee trainingen en een oefenwedstrijd tegen FC Volendam op het programma. Ondanks de uittocht van vele internationals, stonden er woensdag nog redelijk wat spelers op het trainingsveld. Frank de Boer had er veertien tot zijn beschikking. Een mooi aantal om een lekkere training af te werken.
Van Jong Ajax waren Ashraf El Mahdioui en Django Warmerdam van de partij. Voor laatstgenoemde was het een speciale dag. De Voorhouter vierde zijn twintigste verjaardag. Ondanks dat feestelijke tintje werd Warmerdam niet ontzien. Hij moest bij de traditionele rondo met El Mahdioui het spits afbijten in het midden.
Diederik Boer was als enige keeper aanwezig. Hij kreeg als het ware 'privé-les' van keeperstrainer Carlo L'Ami. De overige Ajacieden stortten zich na de rondo op een positiespel vijf tegen vijf, met drie neutrale kaatsers.
Het laatste deel van de training stond in het teken van passen en trappen. Als laatste handeling van een oefening over verschillende schijven werd een voorzet vanaf de rechterkant gegeven, die vervolgens door de aanvallers voorbij Boer gewerkt diende te worden. Dat lukte regelmatig, al stoorde het De Boer ook dat sommige inspeelpasses niet zuiver genoeg waren.
Er werd stevig getraind, maar de competitieluwe werkweek biedt ook ruimte voor ontspanning. Nadat de training was afgesloten met het oefenen van corners, besloten diverse Ajacieden nog penalty's af te vuren op Boer.
Ajax speelt donderdag een besloten oefenduel tegen FC Volendam. Daarna wachten drie vrije dagen.
Tekst: Ajax.nl
Foto: Louis van der Vuurst
Concentratie bij Viktor Fischer, Lasse Schöne en Nick Viergever
De jarige Django Warmerdam moest gewoon in het midden
Ook Frank de Boer liet zich van zijn actieve kant zien
Yaya Sanogo aan de bal tijdens het positiespel
Diederik Boer moet het antwoord schuldig blijven op een kopbal van SanogoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frank doet opdrukken met z'n lul uit z'n broek geloof ik. Afijn kan niet plaatsten wat het wel is( a dirty mind...)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het is gewoon niet zo'n goede keeper, maar om dat nou elke keer te benoemen....quote:Op woensdag 2 september 2015 15:25 schreef Ludachrist het volgende:
Hoezo staat Boer op die foto achterstevoren te keepen dan?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik snap ook niks van die foto!quote:Op woensdag 2 september 2015 15:25 schreef Ludachrist het volgende:
Hoezo staat Boer op die foto achterstevoren te keepen dan?
gr gr![]()
edit: nvmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sanogo doet mee aan het positiespel. Daar moest ik bij zijn
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
nee hij klopt nietquote:Op woensdag 2 september 2015 15:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jawel dat zeg je wel want zogenaamd ben ik een slechte troll.
Wat een rare redenatie.Groot fan van User Wotte![]()
Sanogo is zo goed dat hij na het passeren van Boer de bal terug over Boer heeft gespeeld, onder zijn benen is doorgekropen om de bal vervolgens weer over hem heen te koppen. Dat deed hij allemaal zo snel dat arme Diederik helemaal de weg kwijt was. Zoals je op deze foto duidelijk ziet.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:25 schreef Ludachrist het volgende:
Hoezo staat Boer op die foto achterstevoren te keepen dan?![]()
Geen speler is miljoen waard, dat terzijde.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:01 schreef mokkiemok het volgende:
Klaassen is dat geld meer dan waard.
Blind was dat geld ook waard.
Depay was het geld ook waard.
Klaassen is dat geld absoluut niet waard, heeft het nog lang niet laten zien op niveau.
Blind? Wat heeft die ooit laten zien dan?
Depay is wel een goede speler natuurlijk, maar ik blijf erbij dat geen mens vele vele miljoenen waard is.![]()
Terug in inrichting, bianconeri?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen speler is miljoen waard, dat terzijde.
Klaassen is dat geld absoluut niet waard, heeft het nog lang niet laten zien op niveau.
Depay is wel een goede speler natuurlijk, maar ik blijf erbij dat geen mens vele vele miljoenen waard is.![]()
hij denkt dat we zijn foto's vergeten zijnquote:Op woensdag 2 september 2015 18:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terug in inrichting, bianconeri?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Gaan we weerquote:Op woensdag 2 september 2015 19:11 schreef Olep het volgende:
'Het probleem is dat Johan Cruijff de baas is. Maar hij is er nooit'![]()
Wel terecht, het is echt een zooitje bestuurlijk gezien bij Ajax. Alleen maar roddel en achterklap als je zo de commentaren hoort.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sanogo het idee geven dat hij er iets van kan. Puur medelijden.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:25 schreef Ludachrist het volgende:
Hoezo staat Boer op die foto achterstevoren te keepen dan?![]()
Viel hij toen even keihard door de mand. En maar ontkennen.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij denkt dat we zijn foto's vergeten zijn![]()
Dat d66 vriendenclubje?quote:Op woensdag 2 september 2015 22:38 schreef KingRoland het volgende:
Kijkt er iemand op dit moment naar Nederland 2? over de raad van commissarissenRED ONS HENNIEGOD![]()
Het heeft wel waarde. Misschien niet voor jou, maar het heeft waarde.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Geen speler is miljoen waard, dat terzijde.
Foto's? Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij denkt dat we zijn foto's vergeten zijn![]()
Ik heb het ook gemist, maar het schijnt dat het beeld dat de grootste trollen doorgaans in het echt de grootste losers zijn maar weer eens werd bevestigd.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Siggy is weer thuis vanavond![]()
Bedankt maat, voor alle mooie momenten
Dat kan ik beamen in het geval van Bianconeriquote:Op woensdag 2 september 2015 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist, maar het schijnt dat het beeld dat de grootste trollen doorgaans in het echt de grootste losers zijn maar weer eens werd bevestigd.
Verder is het natuurlijk één grote tyfuszooi binnen Ajax.![]()
quote:Op woensdag 2 september 2015 22:06 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Viel hij toen even keihard door de mand. En maar ontkennen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We hebben in ieder geval smakelijk om hem kunnen lachenquote:Op donderdag 3 september 2015 08:36 schreef mokkiemok het volgende:
Siggy is weer thuis vanavond![]()
Bedankt maat, voor alle mooie momenten![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zo'n filmpje kan je van iedereen maken. Deze GOD is heel belangrijk geweest voor Ajax en indirect het hele Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval smakelijk om hem kunnen lachen
GOD is een afkorting van Gehandicapt Of Debiel?quote:Op donderdag 3 september 2015 08:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan je van iedereen maken. Deze GOD is heel belangrijk geweest voor Ajax en indirect het hele Nederlandse voetbal.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik hoop dat je het zelf heel grappig vindt. Pff, die gast is weg, laat hem lekker. Nu hebben we een nog grotere debiel aangetrokken als spits. En alleen maar omdat Marcie en Dennis een verleden bij Arsenal hebben en ze die club dus blijkbaar wilden helpen ofzo. Compleet achterlijk beleid.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kan je van iedereen maken. Deze GOD is heel belangrijk geweest voor Ajax en indirect het hele Nederlandse voetbal.![]()
Siggy was inderdaad stukke beter dan Sanogo, al kreeg Siggy vaker de voorkeur waardoor je er meer last van had.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het zelf heel grappig vindt. Pff, die gast is weg, laat hem lekker. Nu hebben we een nog grotere debiel aangetrokken als spits. En alleen maar omdat Marcie en Dennis een verleden bij Arsenal hebben en ze die club dus blijkbaar wilden helpen ofzo. Compleet achterlijk beleid.
Maar het seizoen is nog lang, Sanogo zal vast nog wel speelminuten krijgen. En Milik had het in mijn ogen ook al wel wat meer en vaker mogen laten zien inmiddels.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Milik is gewoon niet de juiste spits voor Ajax. Volgens de analytici is het de schuld van Ajax dat Milik zo weinig in het spel wordt betrokken. Maar misschien is het ook wel een beetje de schuld van Milik zelf.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Siggy was inderdaad stukke beter dan Sanogo, al kreeg Siggy vaker de voorkeur waardoor je er meer last van had.
Maar het seizoen is nog lang, Sanogo zal vast nog wel speelminuten krijgen. En Milik had het in mijn ogen ook al wel wat meer en vaker mogen laten zien inmiddels.Groot fan van User Wotte![]()
Zet El Ghazi of Fischer maar in de spits als Milik rust moet krijgen of niet kan spelen. Maar kom op zeg, Sanogo. Ik speel niet op het allerhoogste niveau van het amateurvoetbal, maar ik geloof niet dat ik veel beroerder voetbal dan fucking Sanogo.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Siggy was inderdaad stukke beter dan Sanogo, al kreeg Siggy vaker de voorkeur waardoor je er meer last van had.
Maar het seizoen is nog lang, Sanogo zal vast nog wel speelminuten krijgen. En Milik had het in mijn ogen ook al wel wat meer en vaker mogen laten zien inmiddels.![]()
Ik speel al twee jaar geen voetbal, maar ik durf rustig te zeggen dat ik een beter aanname en balbehandeling bezit dan deze boomkikker.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zet El Ghazi of Fischer maar in de spits als Milik rust moet krijgen of niet kan spelen. Maar kom op zeg, Sanogo. Ik speel niet op het allerhoogste niveau van het amateurvoetbal, maar ik geloof niet dat ik veel beroerder voetbal dan fucking Sanogo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarom, dat zag ik al in die eerste wedstrijd die hij speelde tegen het tweede van Wolfsburg. Als een leek als ik dat kan zien, hoe kunnen die idioten hem dan in vredesnaam aantrekken. Ik kan maar één reden bedenken. Een vriendendienstje richting Arsenal...quote:Op donderdag 3 september 2015 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik speel al twee jaar geen voetbal, maar ik durf rustig te zeggen dat ik een beter aanname en balbehandeling bezit dan deze boomkikker.![]()
![]()
ik denk dat je vooral bezit over een flink staaltje zelfoverschattingquote:Op donderdag 3 september 2015 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik speel al twee jaar geen voetbal, maar ik durf rustig te zeggen dat ik een beter aanname en balbehandeling bezit dan deze boomkikker.![]()
Jij hebt last van het Boilesen syndroom, ernstige mate van zelfoverschatting.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2015 09:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt last van het Boilesen syndroom, ernstige mate van zelfoverschatting.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 09:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt last van het Boilesen syndroom, ernstige mate van zelfoverschatting.![]()
![]()
Heineken ouwe Ajax baas.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
http://www.uefa.com/uefae(...)143/squad/index.html
Boilesen iongeschreven voor Europa League.
Savastano, van de Beek, Cerny en Muric ook...![]()
Tsja iemand moet eruitquote:Op donderdag 3 september 2015 12:08 schreef FritzWepper het volgende:
Boilesen ongeschreven voor Europa League.
Savastano, van de Beek, Cerny en Muric ook...![]()
Ben blij dat je er ingeschreven van gemaakt hebt. Mijn brein was bijna op niveau meltdown, ik kon niet begrijpen wat je er mee bedoelde. haha.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:08 schreef FritzWepper het volgende:
Boilesen iongeschreven voor Europa League.
Savastano, van de Beek, Cerny en Muric ook...
Is gewoon opvulling hoop ikFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Viergever meest ervaren man bij ajax dus? 41 wedstrijden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 3 september 2015 12:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ben blij dat je er ingeschreven van gemaakt hebt. Mijn brein was bijna op niveau meltdown, ik kon niet begrijpen wat je er mee bedoelde. haha.
Is gewoon opvulling hoop ikDikke-vingers-op-mobiel-faal dat. El Hamdaoui werd destijds ook ingeschreven, volgens de Boer voor het geval hij eruit zou vliegen en zijn opvolger El Hamdaoui wél wilde gebruiken. Dit zal ook wel zoiets zijn.quote:![]()
Wou het net plaatsen ja. Wel opvallend dat Duarte dan niet is ingeschrevenquote:Op donderdag 3 september 2015 12:16 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
[..]
Dikke-vingers-op-mobiel-faal dat. El Hamdaoui werd destijds ook ingeschreven, volgens de Boer voor het geval hij eruit zou vliegen en zijn opvolger El Hamdaoui wél wilde gebruiken. Dit zal ook wel zoiets zijn.![]()
Ik vind deze Europa league poule veel leuker dan die CL poules. In dit toernooi is Ajax gewoon een bazenteam
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
niet dusquote:Op donderdag 3 september 2015 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik vind deze Europa league poule veel leuker dan die CL poules. In dit toernooi is Ajax gewoon een bazenteam![]()
Een poule met Ludogorets, Chernomorets en AIK Solna was veel lastiger geweestquote:Charlie: How's it going in there?
Inderdaad. Je moet een beetje tegenstanders hebben die denken dat ze kunnen voetballen. Die tikt Ajax helemaal gek.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een poule met Ludogorets, Chernomorets en AIK Solna was veel lastiger geweest![]()
Ik vind die poule qua namen ook een beetje Retro Champions League klinken. Alleen nog Rosenborg moeten hebben ipv Molde.![]()
Oefenduel met 2-1 van Volendam gewonnen, twee goals van Schöne die er door Sanogo in gekeken werden.
Sanogoal![]()
![]()
quote:Kleine zege in besloten oefenduel
Ajax heeft donderdagochtend in plaats van een training een besloten oefenduel afgewerkt. Op de Toekomst won Ajax dankzij twee rake vrije trappen van Lasse Schöne met 2-1 van FC Volendam.
In de week dat Frank de Boer veel spelers moet missen vanwege interlands, kon hij de niet-internationals wedstrijdritme laten opdoen. FC Volendam kwam op bezoek op de Toekomst en toonde zich een waardige tegenstander.
Net als 10 augustus toen werd geoefend tegen Umm Salal (6-1) stond er een sterk team van Ajax op het veld. Alleen Django Warmerdam stond als niet a-selectiespeler in de basis.
Bij de eerste de beste aanval kreeg Ajax een vrije trap die Lasse Schöne pardoes het doel inschoot. Yaya Sanogo belemmerde het uitzicht van doelman Hobie Verhulst en zijn medespelers afdoende, waarna de bal tegen het net ging. Hoewel Volendam-trainer Robert Molenaar zijn team had opgedragen niet naar het scorebord te kijken (wat letterlijk genomen niet zo moeilijk was, want op het trainingsveld hing er géén), zat de snelle goal het andere oranje niet lekker. Maar Ajax drukte niet echt door. Wel scoorde Lasse Schöne nogmaals wonderschoon uit een vrije trap, 2-0.
In de tweede helft wisselde De Boer Sinkgraven voor Aschraf El Mahdioui. Kort na rust had Ajax de voorsprong moeten uitbouwen naar 3-0. Na een mooie aanval via Amin Younes en Viktor Fischer schoot de Deen in kansrijke positie naast. Volendam was ondertussen de schroom kwijt en kwam tot een aantal aardige kansen. Daarvan benutten de gasten er één: Kevin van Kippersluis schoot zes minuten voor tijd fraai raak, 2-1.
De eerstvolgende competitiewedstrijd van Ajax staat op 12 september op het programma. Tegenstander is dan FC Twente in Enschede.
Ajax - FC Volendam 2-1 (2-0)
Scoreverloop: 3. Schöne 1-0, 23. Schöne 2-0, 84. Van Kippersluis 2-1
Opstelling Ajax: Boer; Van Rhijn, Van der Hoorn (62. Veltman), Heitinga (a), Viergever; Warmerdam, Schöne, Sinkgraven (46. El Mahdioui); Younes, Sanogo, Fischer![]()
Dat is wel het minimale wat ik er van verwacht met een middenveld van Warmerdam, Schone en El Mahdiouiquote:Op donderdag 3 september 2015 15:12 schreef Gruisman het volgende:
Zo die hebben we ook even helemaal kleurenblind getikt zo te zien![]()
![]()
je vergelijkt mij met een geestelijk gehandicapte ?quote:Op donderdag 3 september 2015 15:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mokkiemok was jij maandag bij Vi samen met Johnny?
je bent 12?
[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 03-09-2015 15:57:34 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Iets wat ik me al een tijdje afvraag: waarom wordt El Ghazi niet geselecteerd voor Oranje? Ik heb net weer een uur naar een stuntelende Narsingh gekeken en Promes is ook vrij beperkt. Mis ik iets?![]()
Promes en Robben zijn beter dan Ghazi. Kan best wel begrijpen dat die er niet bij zit.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:12 schreef Gambetta het volgende:
Iets wat ik me al een tijdje afvraag: waarom wordt El Ghazi niet geselecteerd voor Oranje? Ik heb net weer een uur naar een stuntelende Narsingh gekeken en Promes is ook vrij beperkt. Mis ik iets?![]()
Was duidelijk 1 van de betere.quote:
De Vrij
Indi
Narsingh
Van der Wiel
Bruma
zijn echt een schande voor het NL voetbal.![]()
Ik zie Promes eigenlijk nooit aan het werk dus dat neem ik dan maar van je aan, maar Narsingh.. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die daar een toevoeging voor Oranje in ziet, ook PSV'ers niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:21 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Promes en Robben zijn beter dan Ghazi. Kan best wel begrijpen dat die er niet bij zit.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Pedroso op 03-09-2015 23:28:53 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
vd Wiel is wel echt bizar matig gebleven zeg. Had wel echt verwacht dat die wat volwassener zou spelenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Was duidelijk 1 van de betere.
De Vrij
Indi
Narsingh
Van der Wiel
Bruma
El Ghazi is 'geblesseerd' nu, maar hij had er natuurlijk gewoon bij moeten zitten al in eerste instantiequote:Op donderdag 3 september 2015 23:12 schreef Gambetta het volgende:
Iets wat ik me al een tijdje afvraag: waarom wordt El Ghazi niet geselecteerd voor Oranje? Ik heb net weer een uur naar een stuntelende Narsingh gekeken en Promes is ook vrij beperkt. Mis ik iets?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Waarom heb ik toch zo'n gevoel dat dit met Tete en Riedewald voor Van der Wiel en BMI niet zo was misgegaan?![]()
Jammer dat je zulke dingen nooit te weten zal komen, maar tegen zo'n matige tegenstander moet jw het met dit materiaal gewoon kunnen winnen lijkt me. Alleen vd Wiel vindt ik een aparte keuze. Ik denk dat als van Rhijn nog basis bij Ajax had gestaan, hij vanavond gespeeld zou hebben. De naam is soms belangrijker dan de prestatie.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef FritzWepper het volgende:
Waarom heb ik toch zo'n gevoel dat dit met Tete en Riedewald voor Van der Wiel en BMI niet zo was misgegaan?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef FritzWepper het volgende:
Waarom heb ik toch zo'n gevoel dat dit met Tete en Riedewald voor Van der Wiel en BMI niet zo was misgegaan?
Ik twijfel dan toch altijd of jullie nou een grapje maken of gewoon compleet achterlijk zijn![]()
![]()
Hoezo worden er überhaupt mensen geselecteerd die niet voor Ajax spelenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:27 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Ik zie Promes eigenlijk nooit aan het werk dus dat neem ik dan maar van je aan, maar Narsingh.. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die daar een toevoeging voor Oranje in ziet, ook PSV'ers niet.![]()
![]()
Blind en cillissen vergeten.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
De Vrij
Indi
Narsingh
Van der Wiel
Bruma
Vond hem zeker niet slechter dan veel anderen. Draaide af en toe bv lekker weg waardoor hij het spel kon versbellen. Al zou ik hem zelf nooit op 6 zetten, daar heeft ie veel te veel aanvallende kwaliteiten voor.quote:
Sowieso vond ik Danny Blind een hoop rare keuzes maken. Ten eerste al het feit dat hij van der Wiel en BMI, zonder enig wedstrijdritme, opstelde. En dan Hunterlaar wisselenVoor Bruma nog wel
Breng dan Riedewald, die is ten minste linksbenig en kan voetballen. Vond het middenveld te aanvallend, zeker met zo'n onzekere verdediging... groot risico mijns inziens. Fouten die een beginnend coach maakt.
![]()
Je boekt progressie. Al 1 (oud)ajacied in je rijtje!quote:Op donderdag 3 september 2015 23:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
De Vrij
Indi
Narsingh
Van der Wiel
Bruma
Op basis van 4 doelpunten tegen Dordrecht e.d.? Het niveau waarop jongens als memphis, robben en in mindere mate ook lens en promes acteren is wat anders dan de guppievijver die wij de eredivisie noemen he. Als el ghazi zo goed is dan had hij Ajax tegen rapid wel wat eer mogen helpen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
El Ghazi is 'geblesseerd' nu, maar hij had er natuurlijk gewoon bij moeten zitten al in eerste instantie![]()
Nee want riedewald met 10 potjes tegen NAC, NEC en Excelsior in de benen had ons gered. Zet die bril eens af man.quote:Op vrijdag 4 september 2015 04:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vond hem zeker niet slechter dan veel anderen. Draaide af en toe bv lekker weg waardoor hij het spel kon versbellen. Al zou ik hem zelf nooit op 6 zetten, daar heeft ie veel te veel aanvallende kwaliteiten voor.
Sowieso vond ik Danny Blind een hoop rare keuzes maken. Ten eerste al het feit dat hij van der Wiel en BMI, zonder enig wedstrijdritme, opstelde. En dan Hunterlaar wisselenVoor Bruma nog wel
Breng dan Riedewald, die is ten minste linksbenig en kan voetballen. Vond het middenveld te aanvallend, zeker met zo'n onzekere verdediging... groot risico mijns inziens. Fouten die een beginnend coach maakt.
![]()
Van Van der Wiel wordt ook verondersteld dat hij in een sterke competitie speelt, maar daar zie ik toch weinig van terug.quote:Op vrijdag 4 september 2015 07:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Op basis van 4 doelpunten tegen Dordrecht e.d.? Het niveau waarop jongens als memphis, robben en in mindere mate ook lens en promes acteren is wat anders dan de guppievijver die wij de eredivisie noemen he. Als el ghazi zo goed is dan had hij Ajax tegen rapid wel wat eer mogen helpen.![]()
Blij dat hij niet opgesteld is, heeft hij ook niets fout gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2015 07:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee want riedewald met 10 potjes tegen NAC, NEC en Excelsior in de benen had ons gered. Zet die bril eens af man.![]()
De keuze van Blind voor het type vd Wiel vond ik nog wel logisch. Want als Tete daar speelt, die helemaal niet op komt, staat Robben er constant alleen voor. Maar dan had ik bijvoorbeeld toch Janmaat geselecteerd. Ook niet mijn favoriet, maar die heeft wel wedstrijdritme. Van der Wiel heeft alleen maar op de tribune gezeten in Parijs dit seizoen. Compleet debiel om het ten eerste op te roepen en ten tweede te laten spelen. Verder speelt Blind al het hele seizoen in het centrum bij ManU. Laat hem gewoon daar staan dan. Dat BMI speelde is ook compleet debiel.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef FritzWepper het volgende:
Waarom heb ik toch zo'n gevoel dat dit met Tete en Riedewald voor Van der Wiel en BMI niet zo was misgegaan?
Dus om te concluderen dat het met die jongens beter zou zijn gegaan is wat voorbarig. Ik vraag me ook af hoe die jongens zich houden in de hel in Turkije als ze zondag spelen.![]()
Niet vaak dat ik een wedstrijd af zet, terwijl ik verder geen hol te doen heb. Maar dit was er zo 1.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Okequote:Op vrijdag 4 september 2015 08:18 schreef mokkiemok het volgende:
Niet vaak dat ik een wedstrijd af zet, terwijl ik verder geen hol te doen heb. Maar dit was er zo 1.![]()
De grootste boosdoener is toch wel Martin-Indi in mijn ogen. Wat een verschrikkelijk domme overtreding, zonder ook maar een enkele aanleiding.
Dat Robben geblesseerd raakt is natuurlijk verschrikkelijk, maar zelfs zonder Robben moet je dit IJsland gewoon oprollen.
De wissels zijn mij ook een raadsel overigens, Huntelaar eruit? Want je wilt niet scoren? Nou vooruit Depay in de "spits", het is maar tegen IJsland.....
Met 4 verdedigers blijven spelen, zelfs als je alles of niets moet gaan spelen. Werkelijk waar alles ging fout en verkeerd.
Klaassen nog een van de betere maar zelfs die haalde bij lange na zijn niveau niet. Sneijder was de enige met de wil om te winnen leek het wel.
Dit Nederlands elftal heeft helemaal niks te zoeken op het komende EK, Ik houd mijn hart vast als we via de play-offs het EK halen. En dan in een Poule komen met "echte" tegenstanders. Ik zie dit Nederlands elftal geen schijn van kans maken tegen een Frankrijk, Duitsland, België of eigenlijk elk land.
Zo, en nu weer over Ajax.
[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 04-09-2015 08:59:13 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klaassen begon kut met veel ballen inleveren. Alleen daarna herpakte hij zich goed en speelde een goede wedstrijd.
Cillessen erg jammer dat hij zelfde deze penalty niet tegen kon houden.Speelde van de rest prima.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
dat zegt helemaal niks, als ze het halen kunnen ze nog ver komen ook, kijk naar het laatste WK, alleen Duitsland hoorde echt in de finale, NL en Argentinië waren gewoon droevige elftallen met 1 speler die het verschil maakt, de andere halve finalist ben ik al vergeten, kan je nagaanquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:51 schreef mokkiemok het volgende:
De grootste boosdoener is toch wel Martin-Indi in mijn ogen. Wat een verschrikkelijk domme overtreding, zonder ook maar een enkele aanleiding.
Dat Robben geblesseerd raakt is natuurlijk verschrikkelijk, maar zelfs zonder Robben moet je dit IJsland gewoon oprollen.
De wissels zijn mij ook een raadsel overigens, Huntelaar eruit? Want je wilt niet scoren? Nou vooruit Depay in de "spits", het is maar tegen IJsland.....
Met 4 verdedigers blijven spelen, zelfs als je alles of niets moet gaan spelen. Werkelijk waar alles ging fout en verkeerd.
Klaassen nog een van de betere maar zelfs die haalde bij lange na zijn niveau niet. Sneijder was de enige met de wil om te winnen leek het wel.
Dit Nederlands elftal heeft helemaal niks te zoeken op het komende EK, Ik houd mijn hart vast als we via de play-offs het EK halen. En dan in een Poule komen met "echte" tegenstanders. Ik zie dit Nederlands elftal geen schijn van kans maken tegen een Frankrijk, Duitsland, België of eigenlijk elk land.![]()
Dat we bij het Wk zo ver waren gekomen was ook een hele hoop geluk, en ene verschrikkelijk goede Bondscoach.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zegt helemaal niks, als ze het halen kunnen ze nog ver komen ook, kijk naar het laatste WK, alleen Duitsland hoorde echt in de finale, NL en Argentinië waren gewoon droevige elftallen met 1 speler die het verschil maakt, de andere halve finalist ben ik al vergeten, kan je nagaan
Dat ga je geen tweede keer lukken, zeker niet met Danny Blind.
Verder zie ik ons zonder Robben zondag geen schijn van kans maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe kun je die andere halve finale nou vergeten?quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zegt helemaal niks, als ze het halen kunnen ze nog ver komen ook, kijk naar het laatste WK, alleen Duitsland hoorde echt in de finale, NL en Argentinië waren gewoon droevige elftallen met 1 speler die het verschil maakt, de andere halve finalist ben ik al vergeten, kan je nagaan
Verder vond ik Klaassen echt ontzettend zwak spelen. Maar goed, zet gewoon De Jong of Anita daar neer en Klaassen met Sneijder aanvallend.![]()
Ik vond Klaassen best aardig, zeker in een team wat het gewoon niet had. Wijnaldum daarentegen... amper gezien, en als hij in beeld kwam vaak negatief. Narsingh kwam nog geen tuinkabouter voorbij, en Depay verzoop in de spits. Eigenlijk had Narsingh er gewoon weer gelijk uit gemoeten na de kaart van BMI, maarja, dat durfde Blindje niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:59 schreef over_hedge het volgende:
Klaassen begon kut met veel ballen inleveren. Alleen daarna herpakte hij zich goed en speelde een goede wedstrijd.
Cillessen erg jammer dat hij zelfde deze penalty niet tegen kon houden.Speelde van de rest prima.
![]()
hij had gewoon met 3 verdedigers moeten spelen, de tegenstander speelde 4-4-2, maar dat durfde hij dus niet, ten onder gegaan aan lafheidquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond Klaassen best aardig, zeker in een team wat het gewoon niet had. Wijnaldum daarentegen... amper gezien, en als hij in beeld kwam vaak negatief. Narsingh kwam nog geen tuinkabouter voorbij, en Depay verzoop in de spits. Eigenlijk had Narsingh er gewoon weer gelijk uit gemoeten na de kaart van BMI, maarja, dat durfde Blindje niet.![]()
dat was de enige echte goede wedstrijd van het Nederlands elftal ( op de openingswedstrijd na misschien).quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je die andere halve finale nou vergeten?
Verder vond ik Klaassen echt ontzettend zwak spelen. Maar goed, zet gewoon De Jong of Anita daar neer en Klaassen met Sneijder aanvallend.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij had Van der Wiel er uit moeten knallen toen. Die speelde vooral omdat hij met zijn drang naar voren voor dreiging kon zorgen. Dan kon Robben de bal mee geven aan vd Wiel of binnendoor. Maar Robben was er uit dus kon vd Wiel er uit. Had je gewoon met drie verdedigers gaan spelen en drie spitsen kunnen houden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vond Klaassen best aardig, zeker in een team wat het gewoon niet had. Wijnaldum daarentegen... amper gezien, en als hij in beeld kwam vaak negatief. Narsingh kwam nog geen tuinkabouter voorbij, en Depay verzoop in de spits. Eigenlijk had Narsingh er gewoon weer gelijk uit gemoeten na de kaart van BMI, maarja, dat durfde Blindje niet.![]()
zeker het laatste kwartier bijvoorbeeld, in het ergste geval verlies je dan met 2 of 3-0, nou en .quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had gewoon met 3 verdedigers moeten spelen, de tegenstander speelde 4-4-2, maar dat durfde hij dus niet, ten onder gegaan aan lafheidFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waar heb je het over man?quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat was de enige echte goede wedstrijd van het Nederlands elftal ( op de openingswedstrijd na misschien).![]()
mmm. Ik las het verkeerd zie ik nu, doelde op het duel met Brazilië, nvm.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Had ook gekund ja, er was sowieso een hoop mogelijk wat beter was dan deze oplossing. Je was nu zo makkelijk klem te zetten dat er gewoon niks meer werd gecreeerd. Spits er uit, Depay op plek waar hij z'n creativiteit niet kwijt kan, en Narsingh er in die gewoon echt niks goed heeft gedaan volgens mij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij had Van der Wiel er uit moeten knallen toen. Die speelde vooral omdat hij met zijn drang naar voren voor dreiging kon zorgen. Dan kon Robben de bal mee geven aan vd Wiel of binnendoor. Maar Robben was er uit dus kon vd Wiel er uit. Had je gewoon met drie verdedigers gaan spelen en drie spitsen kunnen houden.![]()
Dit ja, rare wissels zeg. Angstig een extra verdediger inbrengen, Narsingh inbrengen die alleen een beetje kan counteren en tenslotte ook nog Promes, terwijl er geen centrumspits op het veld stond en je De Jong en Van Persie nog achter de hand had.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had gewoon met 3 verdedigers moeten spelen, de tegenstander speelde 4-4-2, maar dat durfde hij dus niet, ten onder gegaan aan lafheid![]()
Dat laatste vooral. Vol counterspelers brengen terwijl er 0 ruimte is. Breng dan de Jong, geen wereldspits, maar dan staat er in elk geval een voorhoede die op elkaar is ingespeeld en heeft aangetoond in balans te zijn en te kunnen scoren op belangrijke momenten.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit ja, rare wissels zeg. Angstig een extra verdediger inbrengen, Narsingh inbrengen die alleen een beetje kan counteren en tenslotte ook nog Promes, terwijl er geen centrumspits op het veld stond en je De Jong en Van Persie nog achter de hand had.![]()
Dan heb je iig een spits met 'neusje voor goals' (quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Vol counterspelers brengen terwijl er 0 ruimte is. Breng dan de Jong, geen wereldspits, maar dan staat er in elk geval een voorhoede die op elkaar is ingespeeld en heeft aangetoond in balans te zijn en te kunnen scoren op belangrijke momenten.). Nu ga je counteren zonder een spits in de 16 te hebben... Depay stond helemaal klem daar, Narsingh heeft de actie gewoon niet, en vanaf het middenveld konden ze ook niet doorkomen, op een zondagsschotje zo af en toe na.
![]()
Ik had sowieso het idee dat hij op de counter wilde gaan spelen. Maar ja, zo'n IJsland gaat echt niet vol op de aanval, dus dat sloeg helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit ja, rare wissels zeg. Angstig een extra verdediger inbrengen, Narsingh inbrengen die alleen een beetje kan counteren en tenslotte ook nog Promes, terwijl er geen centrumspits op het veld stond en je De Jong en Van Persie nog achter de hand had.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wij waren de ploeg die móest scoren, zeker na de tegentreffer. Kan je leuk een verdedigende ploeg neerzetten en hopen op de counter, maar dat faalt jammerlijk, zo is wel gebleken.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had sowieso het idee dat hij op de counter wilde gaan spelen. Maar ja, zo'n IJsland gaat echt niet vol op de aanval, dus dat sloeg helemaal nergens op.![]()
Ajax contracteert Matthijs de Ligt
Ajax heeft Matthijs de Ligt (Leiderdorp, 12 augustus 1999) gecontracteerd. De A-junior speelt sinds zijn negende in de jeugdopleiding van Ajax. De jonge verdediger tekende een contract dat is ingegaan op 12 augustus en loopt tot en met 30 juni 2018.
Het betreft het eerste contract voor de Ligt. ,,Ik ben hartstikke trots. Ik heb lang in de Ajax jeugd gespeeld. Nu teken ik op mijn zestiende een contract en echt, er is echt niets mooier dan dat.''
De Ligt heeft een goed voetbalseizoen achter de rug, waarin hij de stap van de B1 naar de A1 maakte. Bovendien viel hij in 2015 tot twee keer toe in de prijzen. In april van dit jaar werd de Ligt uitgeroepen tot beste speler van de ABN AMRO Future Cup. Tijdens de Copa Amsterdam kreeg hij de eretitel 'Beste speler van het toernooi' toebedeeld. De tweebenige verdediger kwam dit seizoen eveneens uit voor Oranje U17.
Wim Jonk:,,Matthijs is wat ik noem een moderne centrale verdediger. Hij is groot en sterk en is bovendien ook een complete speler. Hij is tweebenig, heeft een prima passing en kan het overzicht behouden. Hij heeft van nature een goede uitstraling, een echt winnaarstype met een goede focus. Het is aan hem om zich nu verder door te omwikkelen zodat hij een heuse leider wordt die zijn positieve instelling ook aan zijn medespelers kan overdragen.”
Tekst en foto: Ajax.nl
Bron: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)Matthijs-de-Ligt.htmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jazeker! Een geweldig talent. Ik ben benieuwd hoe hij het dit jaar doet in de A1 als net 16-jarige.quote:![]()
dan was het geen rood geweestquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:54 schreef FritzWepper het volgende:
Blind had Matthijs de Ligt moeten opstellen ipv BMI.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik volg jullie niet echt dus ik snap de shirtsponsor niet, is dit een bericht uit 1996?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
ABN sponsort de jeugd, Ziggo het eerste elftalquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef MPC60 het volgende:
Ik volg jullie niet echt dus ik snap de shirtsponsor niet, is dit een bericht uit 1996?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bedankt voor de opheldering, vind dit er wel beter uit zien dan ziggo.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:56 schreef BeamofLight het volgende:
Die TT
Klaassen was niet zo goed gisteren. Door de mand vallen enzo.Ja joh.
![]()
De Ligt is het grootste verdedigende talent uit de opleiding. Goede zaken dat hij nu ook een contract heeft.![]()
De Ligt. Speelde fantastisch op de Copa Amsterdam. Hopelijk kan hij zich door ontwikkelen, dat weet je natuurlijk nooit.
![]()
Hij speelt daarom ook niet héquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Van Van der Wiel wordt ook verondersteld dat hij in een sterke competitie speelt, maar daar zie ik toch weinig van terug.![]()
![]()
Milik even met een schitterende pass belangrijk voor Polen
Hoezo belangrijk, Polen verloor van Duitsland hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Milik even met een schitterende pass belangrijk voor PolenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Betrokken bij de 2-1 en dus de aansluiting, op dat moment vrij belangrijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo belangrijk, Polen verloor van Duitsland hoor
http://www.mundodeportivo(...)pedro-del-barca.html
Korte samenvatting: Schöne zou als opvolger worden gezien voor Pedro![]()
Zitten ze daar aan de wijn voordat ze artikelen schrijven?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:38 schreef Tagliano het volgende:
Korte samenvatting: Schöne zou als opvolger worden gezien voor Pedro
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vermoed het ja, ze hebben het ook over een waarde van 7 a 10 miljoen euro als ik het goed begrijpquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zitten ze daar aan de wijn voordat ze artikelen schrijven?
Schöne was een tijdje terug toch wel de beste speler van Ajax
Maja zo'n bron moet je natuurlijk niet serieus nemen![]()
Niet al te serieus nemen idd, wel vrij vermakelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Schöne was een tijdje terug toch wel de beste speler van Ajax
Maja zo'n bron moet je natuurlijk niet serieus nemen
Februari dit jaar was de marktwaarde van Schöne volgens transfermarkt 7 miljoen. Nu 5.5 miljoen. Ik heb alleen het idee dat die website niet echt meegaat in de prijsontwikkelingen van de laatste tijd.
![]()
Was verder wel heel erg slecht hoor . Liep veel maar kon gewoon niet meekomenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Milik even met een schitterende pass belangrijk voor PolenRED ONS HENNIEGOD![]()
Als het tegen NAC e.d. net voldoende is dan kun je eigenlijk wel nagaan dat Duitsland een stapje te hoog is. Is ook geen schande natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was verder wel heel erg slecht hoor . Liep veel maar kon gewoon niet meekomen![]()
De vorige keer scoorde hij toch echt tegen Duitsland.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als het tegen NAC e.d. net voldoende is dan kun je eigenlijk wel nagaan dat Duitsland een stapje te hoog is. Is ook geen schande natuurlijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoesen ook tegen Barca. Milik is geen topper natuurlijk, maar vind 'em voor dit Ajax prima bruikbaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vorige keer scoorde hij toch echt tegen Duitsland.![]()
Ja, en als je scoort ben je goedquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vorige keer scoorde hij toch echt tegen Duitsland.. Beetje scorebord journalistiek.
![]()
Als je tegen een club of land kunt scoren, dan is het kennelijk niet 'een stapje te hoog'.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, en als je scoort ben je goed. Beetje scorebord journalistiek.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nick en ik zijn het niet eens met deze stelling. (Nick zal zo toelichten waarom niet)quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je tegen een club of land kunt scoren, dan is het kennelijk niet 'een stapje te hoog'.![]()
En je zou toch denken dat het niet zo moeilijk is?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nick en ik zijn het niet eens met deze stelling. (Nick zal zo toelichten waarom niet)
Je kunt best een slechte pot spelen, ondanks het feit dat je een goede bal geeft of wellicht een goal maakt. Zo, veel korter kon die uitleg niet.![]()
Het ging niet om een slechte pot spelen, het ging om niet mee kunnen. In mijn ogen is een spits die niet mee kan gewoon kansloos en komt die überhaupt niet in een kansrijke positie, tenzij het natuurlijk een penalty betreft of wellicht nog een corner. Maar ook voor het laatste geldt eigenlijk wel dat als je niet meekomt, je daar kansloos bent.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En je zou toch denken dat het niet zo moeilijk is?
Je kunt best een slechte pot spelen, ondanks het feit dat je een goede bal geeft of wellicht een goal maakt. Zo, veel korter kon die uitleg niet.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
En nota bene het enige weekend in een half jaar dat ik echt nog helemaal niets gepland had. Had ik eens lekker languit op de bank een weekend voetbal kunnen kijken, moet je het doen met dat geklooi van Blindquote:![]()
![]()
Een dag lekker languit op de bank voetbal kijken zit er sowieso niet meer in hier sinds ik (weer) samenwoon. Al heeft huidige vriendin, die verder totaal niets met voetbal had, toch aanhankelijk altijd behoorlijk enthousiast meegekeken naar Ajax, ze is zelfs nog weleens mee naar de Arena geweest. Tot het wekelijks oogaids werd, toen is ze afgehaakt. Voel me weleens schuldig als we een hele zondagmiddag thuis blijven hangen voor 90 min. ergernis.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Zocalo het volgende:
[..]
En nota bene het enige weekend in een half jaar dat ik echt nog helemaal niets gepland had. Had ik eens lekker languit op de bank een weekend voetbal kunnen kijken, moet je het doen met dat geklooi van Blind
Ze vroeg me wel of ze een van de EL-wedstrijden mee mocht.![]()
Dumpenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:53 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Een dag lekker languit op de bank voetbal kijken zit er sowieso niet meer in hier sinds ik (weer) samenwoon.![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:53 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Een dag lekker languit op de bank voetbal kijken zit er sowieso niet meer in hier sinds ik (weer) samenwoon. Al heeft huidige vriendin, die verder totaal niets met voetbal had, toch aanhankelijk altijd behoorlijk enthousiast meegekeken naar Ajax, ze is zelfs nog weleens mee naar de Arena geweest. Tot het wekelijks oogaids werd, toen is ze afgehaakt. Voel me weleens schuldig als we een hele zondagmiddag thuis blijven hangen voor 90 min. ergernis.
Ze vroeg me wel of ze een van de EL-wedstrijden mee mocht.![]()
![]()
Maar je hebt haar toch niet alleen voor de seks Fritzquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Lekker aan je eigen pikkie trekken om op zondag zes uur voetbal te kunnen kijken![]()
Mijn nieuwe meisje is ook voor Ajax, gaat zelfs mee naar wedstrijden en wil alles zien![]()
![]()
Niets leuker inderdaad dan meiden die echt enthousiast zijn voor Ajax
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar je hebt haar toch niet alleen voor de seks Fritz![]()
Mijn nieuwe meisje is ook voor Ajax, gaat zelfs mee naar wedstrijden en wil alles zien
Maar voor een Vlaamse uit een tennisfamilie toont ze nog behoorlijk veel interesse in (het Nederlands) voetbal.Mijn moeder is al haar hele leven bloedjefanatiek. Hoe slecht ze ook spelen, ze blijft altijd dodelijk positief over het team. Geeft altijd hilarische taferelen, want mijn pa zit alleen maar te zeiken tijdens een wedstrijd. Op de tegenstander, de scheidsrechter, de commentator en ook Ajax. En wat is die man creatief in zijn beledigingen. Als we niet samen kijken stuurt hij me ze per Whatsapp tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 6 september 2015 00:15 schreef Seam het volgende:
Niets leuker inderdaad dan meiden die echt enthousiast zijn voor AjaxTijdens de rust besluit hij altijd dat hij het niet meer aan kan zien en gaat de hond uitlaten, mijn moeder roept dan altijd: "ga maar weer weg nep-Ajacied!!". Zo'n 10-15 min. in de tweede helft komt 'ie toch maar weer kijken
Iedere wedstrijd gaat dat zo.
![]()
Haha heerlijkquote:Op zondag 6 september 2015 01:34 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Maar voor een Vlaamse uit een tennisfamilie toont ze nog behoorlijk veel interesse in (het Nederlands) voetbal.
[..]
Mijn moeder is al haar hele leven bloedjefanatiek. Hoe slecht ze ook spelen, ze blijft altijd dodelijk positief over het team. Geeft altijd hilarische taferelen, want mijn pa zit alleen maar te zeiken tijdens een wedstrijd. Op de tegenstander, de scheidsrechter, de commentator en ook Ajax. En wat is die man creatief in zijn beledigingen. Als we niet samen kijken stuurt hij me ze per Whatsapp tijdens de wedstrijdTijdens de rust besluit hij altijd dat hij het niet meer aan kan zien en gaat de hond uitlaten, mijn moeder roept dan altijd: "ga maar weer weg nep-Ajacied!!". Zo'n 10-15 min. in de tweede helft komt 'ie toch maar weer kijken
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Je moeder is AFCALitmanen?quote:Op zondag 6 september 2015 01:34 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Maar voor een Vlaamse uit een tennisfamilie toont ze nog behoorlijk veel interesse in (het Nederlands) voetbal.
[..]
Mijn moeder is al haar hele leven bloedjefanatiek. Hoe slecht ze ook spelen, ze blijft altijd dodelijk positief over het team. Geeft altijd hilarische taferelen, want mijn pa zit alleen maar te zeiken tijdens een wedstrijd. Op de tegenstander, de scheidsrechter, de commentator en ook Ajax. En wat is die man creatief in zijn beledigingen. Als we niet samen kijken stuurt hij me ze per Whatsapp tijdens de wedstrijdTijdens de rust besluit hij altijd dat hij het niet meer aan kan zien en gaat de hond uitlaten, mijn moeder roept dan altijd: "ga maar weer weg nep-Ajacied!!". Zo'n 10-15 min. in de tweede helft komt 'ie toch maar weer kijken
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 06-09-2015 om 10:42:14BREAKING: Dolf #Collee nieuwe algemeen directeur van #Ajax http://t.co/mqiYbh3G29 reageer retweet
Tja, zeg het maar. Ik ben iig blij dat het geen oud-voetballer is. Hopelijk kan hij de interne problemen oplossen, want dat is sowieso al gênant, temeer daar het nu al erg lang duurt. Voetballers en ego's...
Die reacties onder zo'n telegraaf-artikel trouwens, wat een puur genot is dat altijd. De hoeveelheid bijval die die belachelijke comments ook krijgen![]()
![]()
Ken hem verder niet zo goed maar hoop dat ie de eenheid weer een beetje kan herstellen want nu is het een puinhoop in alle lagen binnen Ajax.quote:Op zondag 6 september 2015 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, zeg het maar. Ik ben iig blij dat het geen oud-voetballer is. Hopelijk kan hij de interne problemen oplossen, want dat is sowieso al gênant, temeer daar het nu al erg lang duurt. Voetballers en ego's...
Die reacties onder zo'n telegraaf-artikel trouwens, wat een puur genot is dat altijd. De hoeveelheid bijval die die belachelijke comments ook krijgen
Cruijff zal wel weer ergens kritiek op hebben omdat zijn wil niet voor de volle 100% wordt uitgevoerd en dan zullen de zure oude mannetjes Jaap de Groot en Johan Derksen en cs de nieuwe directeur wel weer afbranden. What's new.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ken de man niet maar het zijn, als ik het goed begrijp, toch problemen op voetbalgebied die opgelost moeten worden dus ik weet niet in hoeverre dit verstandig is. Misschien dat hij wel in staat is om de kleuters heren met elkaar te laten praten. Wel leuke reacties onder dat nieuwsartikel. Lijkt dit topic wel als er een nieuwe speler (mogelijk) aangetrokken wordtquote:Op zondag 6 september 2015 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die reacties onder zo'n telegraaf-artikel trouwens, wat een puur genot is dat altijd. De hoeveelheid bijval die die belachelijke comments ook krijgen![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 06-09-2015 om 16:39:47#Ajax bevestigt directeurschap #Collee ... Van der Sar baas technisch hart en #Overmars directeur spelersbeleid reageer retweet
![]()
Dus officieel gezien moet Van der Sar de problemen met het technisch hart gaan oplossen denk ik. Ben benieuwd of hem dat gaat lukkenquote:Op zondag 6 september 2015 16:43 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 06-09-2015 om 16:39:47#Ajax bevestigt directeurschap #Collee ... Van der Sar baas technisch hart en #Overmars directeur spelersbeleid reageer retweet
Zelfde niveau als 'transfernieuws' van Nederlandse websites.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:38 schreef Tagliano het volgende:
Korte samenvatting: Schöne zou als opvolger worden gezien voor Pedro
Deathlift or Die.![]()
Op zich logisch, omdat hij de enige was die nog niet in een van de twee kampen zat (althans, niet in het openbaar)quote:Op zondag 6 september 2015 16:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus officieel gezien moet Van der Sar de problemen met het technisch hart gaan oplossen denk ik. Ben benieuwd of hem dat gaat lukken![]()
Zit ook wel wat in, al vraag ik me af of hij de kwaliteit heeft. Zullen we maar moeten afwachtenquote:Op zondag 6 september 2015 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op zich logisch, omdat hij de enige was die nog niet in een van de twee kampen zat (althans, niet in het openbaar)
YESquote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef Tagliano het volgende:
En Riedewald in de basis vanavond aldus Simon Zwartkruis. Vooral omdat alle niet-ajacieden dan gaan huilen
![]()
![]()
Nou ben benieuwd hoe Overmars dat gaat aanpakkenquote:Op zondag 6 september 2015 16:43 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Niks mis mee alleen zeker niet zijn sterkste positie, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef Tagliano het volgende:
En Riedewald in de basis vanavond aldus Simon Zwartkruis
Het opstellen van Van der Wiel, Van Persie en Narsingh is dan wel weer bespottelijk te noemenBruma kan je hier ook nog onder scharen, al valt dat nog wel enigszins te begrijpen
![]()
Wat is daarquote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef Tagliano het volgende:
En Riedewald in de basis vanavond aldus Simon Zwartkruisaan?
Schandalig dat zo'n kneus in het NL elftal mag spelen.![]()
Jullie zogenaamd goede keeper Cillessen @ NL elftal![]()
Mss gaan jullie ook nog eens inzien dat het een zeer matige keeper is.![]()
Prima talent, als Willems er niet is en Blind op het middenveld neergezet wordt kun je het best proberenquote:Op zondag 6 september 2015 18:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Schandalig dat zo'n kneus in het NL elftal mag spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Een van de beste aan NL zijde.quote:Op zondag 6 september 2015 18:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Schandalig dat zo'n kneus in het NL elftal mag spelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat voor foto?quote:Op zondag 6 september 2015 18:49 schreef Bronson_ het volgende:
Maar ik moet wel altijd weer lachen als ik aan zijn foto denk.![]()
5 minuten vrij staan en om de bal smeken, hem dan krijgen en vol de dekking in draaien.quote:Op zondag 6 september 2015 19:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Absoluut wel maar dat ligt vooral aan het dramatische niveau. Klaassen ook belabberd
En dat niet 1x nee, echt keer op keer.![]()
Over Klaassen heb je het nu neem ik aan?quote:Op zondag 6 september 2015 19:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
5 minuten vrij staan en om de bal smeken, hem dan krijgen en vol de dekking in draaien.
En dat niet 1x nee, echt keer op keer.![]()
Puur genot dit
Lachwekkend dat Bruma uberhaupt opgesteld is.
Lekker rust voor Ajax-spelers na dit seizoen![]()
![]()
Ja. Echt bedroevend.quote:Op zondag 6 september 2015 19:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Over Klaassen heb je het nu neem ik aan?![]()
Bruma speelt vooralsnog redelijk foutloos. Het zijn vooral de Vrij en Blind/Cillessen die bij de goals in de fout gingen.quote:Op zondag 6 september 2015 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puur genot dit
Alsof hij het hele spelletje niet snapt als de mensen om hem heen iets anders doen dan hij gewend is bij Ajax.quote:![]()
Bruma had zich wel iets beter op kunnen stellen bij de 1-0, verder eensquote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bruma speelt vooralsnog redelijk foutloos. Het zijn vooral de Vrij en Blind/Cillessen die bij de goals in de fout gingen.
Nee, door die blubber speelt hij gewoon slecht. Edit: heb het over Cil.quote:Op zondag 6 september 2015 19:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Absoluut wel maar dat ligt vooral aan het dramatische niveau. Klaassen ook belabberd![]()
Dit elftal is dood . Kan een matig Milanspelertje niets aan veranderenquote:Op zondag 6 september 2015 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ontbreken van Nigelgod de Jonggod is zichtbaarRED ONS HENNIEGOD![]()
Het zijn de ajacieden die ervoo zorgen dat we niet naar et ek gaan. Bedankt.quote:Op zondag 6 september 2015 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puur genot dit
Huilen.quote:Op zondag 6 september 2015 19:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het zijn de ajacieden die ervoo zorgen dat we niet naar et ek gaan. Bedankt.![]()
Geen dank ouwe reusquote:Op zondag 6 september 2015 19:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het zijn de ajacieden die ervoo zorgen dat we niet naar et ek gaan. Bedankt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hiddink is geen Ajacied tochquote:Op zondag 6 september 2015 19:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het zijn de ajacieden die ervoo zorgen dat we niet naar et ek gaan. Bedankt.![]()
Graag gedaan, hoef je niet naar al die pauperspelers van Ajax te kijken in de zomerquote:
Narsingh speelde wel top jaquote:Op zondag 6 september 2015 19:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het zijn de ajacieden die ervoo zorgen dat we niet naar et ek gaan. Bedankt.
Ik ben inmiddels overleden![]()
Trollen sinds 2005quote:Dirk-Kuijt
quote:Op zondag 6 september 2015 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Graag gedaan, hoef je niet naar al die pauperspelers van Ajax te kijken in de zomerhapquote:![]()
Bij de 3rde goal liet ie Yilmaz wel erg vrij kappen maar deed het verder redelijk jaquote:Op zondag 6 september 2015 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat was Klaassen slecht zeg. Riedewald daarentegen deed het nog alleraardigst in zo'n beroerd team.RED ONS HENNIEGOD![]()
Omdat Tete en Riedewald twee toekomstig Barca spelers zijn. Dit zijn twee hele grote talenten. Die zijn de eredivisie al ontgroeid.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef FritzWepper het volgende:
Beetje het niveau Ramos en Dani Alves.![]()
Heb je goed gezien met die stront in je ogen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Tete en Riedewald twee toekomstig Barca spelers zijn. Dit zijn twee hele grote talenten. Die zijn de eredivisie al ontgroeid.
Litmanenquote:Op zondag 6 september 2015 20:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je goed gezien met die stront in je ogen.![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Tete en Riedewald twee toekomstig Barca spelers zijn. Dit zijn twee hele grote talenten. Die zijn de eredivisie al ontgroeid.
Ach het is toch om te janken. Ze hadden het op de jeugd moeten gooien geen Robben, Van Persiequote:en Sneijder meer maar met een jong elftal knallend richting dat EK.
Owja en die Memvis eens heel heel heel snel met beide beentjes op de grond zetten wat een waardeloos ventje is dat in het veld zeg.![]()
Robben is natuurlijk niks mis mee, Sneijder twijfel ik aan maar in zo'n poule überhaupt moeite hebben is wel een schande jaquote:Op zondag 6 september 2015 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het is toch om te janken. Ze hadden het op de jeugd moeten gooien geen Robben, Van Persieen Sneijder meer maar met een jong elftal knallend richting dat EK.
![]()
Idd, jeugd boven ervaring! Onbegrijpelijk dat de nieuwe Ronaldo (El Ghazi) er niet bij zit.quote:Op zondag 6 september 2015 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het is toch om te janken. Ze hadden het op de jeugd moeten gooien geen Robben, Van Persieen Sneijder meer maar met een jong elftal knallend richting dat EK.
![]()
Die had het anders veel beter gedaan dan die kneus die er nu stond, wat is die verschrikkelijk slecht zegquote:Op zondag 6 september 2015 20:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd, jeugd boven ervaring! Onbegrijpelijk dat de nieuwe Ronaldo (El Ghazi) er niet bij zit.![]()
Daarom! Als Blind El Ghazi niet selecteert voor de volgende wedstrijd mag hij wat mij betreft direct ontslagen worden.quote:Op zondag 6 september 2015 20:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die had het anders veel beter gedaan dan die kneus die er nu stond, wat is die verschrikkelijk slecht zeg
DE nieuwe Ronaldo! Hoe kun je die passeren?![]()
Ach Robben gaat ook aftakelen die gaat echt geen jaren meer mee en ik denk dat het verval bij hem heel snel in zal zetten omdat hij het vooral moet hebben van zijn snelheid zodra dat begint weg te vallen is het al snel einde verhaal en hobbelt hij als een soort Kuijt over het veld.quote:Op zondag 6 september 2015 20:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Robben is natuurlijk niks mis mee, Sneijder twijfel ik aan maar in zo'n poule überhaupt moeite hebben is wel een schande ja![]()
Als het wonder zich voltrekt en we gaan alsnog naar het EK kan hij nog steeds van waarde zijn denk ik, twee jaar daarna lijkt mij ook geen zekerheidje. Al die blessures zullen hem ook wel geen goed hebben gedaanquote:Op zondag 6 september 2015 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach Robben gaat ook aftakelen die gaat echt geen jaren meer mee en ik denk dat het verval bij hem heel snel in zal zetten omdat hij het vooral moet hebben van zijn snelheid zodra dat begint weg te vallen is het al snel einde verhaal en hobbelt hij als een soort Kuijt over het veld.![]()
Zelden zo'n schijtluis gezien op een voetbalveldquote:Op zondag 6 september 2015 20:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die had het anders veel beter gedaan dan die kneus die er nu stond, wat is die verschrikkelijk slecht zeg![]()
![]()
Fijn dat je een beetje tot inkeer bent gekomen.quote:Op zondag 6 september 2015 20:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daarom! Als Blind El Ghazi niet selecteert voor de volgende wedstrijd mag hij wat mij betreft direct ontslagen worden.
DE nieuwe Ronaldo! Hoe kun je die passeren?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Laat hem daarom maar lekker voor Bayern spelen en zich daar op focussen. Laat Depay, Promes en Ghazi het maar uitvechten wie er op de flanken moet.quote:Op zondag 6 september 2015 20:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als het wonder zich voltrekt en we gaan alsnog naar het EK kan hij nog steeds van waarde zijn denk ik, twee jaar daarna lijkt mij ook geen zekerheidje. Al die blessures zullen hem ook wel geen goed hebben gedaan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: