Prima talent, als Willems er niet is en Blind op het middenveld neergezet wordt kun je het best proberenquote:Op zondag 6 september 2015 18:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Schandalig dat zo'n kneus in het NL elftal mag spelen.
Een van de beste aan NL zijde.quote:Op zondag 6 september 2015 18:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Schandalig dat zo'n kneus in het NL elftal mag spelen.
Wat voor foto?quote:Op zondag 6 september 2015 18:49 schreef Bronson_ het volgende:
Maar ik moet wel altijd weer lachen als ik aan zijn foto denk.
5 minuten vrij staan en om de bal smeken, hem dan krijgen en vol de dekking in draaien.quote:Op zondag 6 september 2015 19:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Absoluut wel maar dat ligt vooral aan het dramatische niveau. Klaassen ook belabberd
Over Klaassen heb je het nu neem ik aan?quote:Op zondag 6 september 2015 19:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
5 minuten vrij staan en om de bal smeken, hem dan krijgen en vol de dekking in draaien.
En dat niet 1x nee, echt keer op keer.
Ja. Echt bedroevend.quote:Op zondag 6 september 2015 19:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Over Klaassen heb je het nu neem ik aan?
Bruma speelt vooralsnog redelijk foutloos. Het zijn vooral de Vrij en Blind/Cillessen die bij de goals in de fout gingen.quote:Op zondag 6 september 2015 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puur genot dit
Lachwekkend dat Bruma uberhaupt opgesteld is.
Lekker rust voor Ajax-spelers na dit seizoen
Alsof hij het hele spelletje niet snapt als de mensen om hem heen iets anders doen dan hij gewend is bij Ajax.quote:
Bruma had zich wel iets beter op kunnen stellen bij de 1-0, verder eensquote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bruma speelt vooralsnog redelijk foutloos. Het zijn vooral de Vrij en Blind/Cillessen die bij de goals in de fout gingen.
Nee, door die blubber speelt hij gewoon slecht. Edit: heb het over Cil.quote:Op zondag 6 september 2015 19:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Absoluut wel maar dat ligt vooral aan het dramatische niveau. Klaassen ook belabberd
Dit elftal is dood . Kan een matig Milanspelertje niets aan veranderenquote:Op zondag 6 september 2015 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ontbreken van Nigelgod de Jonggod is zichtbaar
Het zijn de ajacieden die ervoo zorgen dat we niet naar et ek gaan. Bedankt.quote:Op zondag 6 september 2015 19:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puur genot dit
Lachwekkend dat Bruma uberhaupt opgesteld is.
Lekker rust voor Ajax-spelers na dit seizoen
Huilen.quote:Op zondag 6 september 2015 19:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het zijn de ajacieden die ervoo zorgen dat we niet naar et ek gaan. Bedankt.
Geen dank ouwe reusquote:Op zondag 6 september 2015 19:46 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het zijn de ajacieden die ervoo zorgen dat we niet naar et ek gaan. Bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |