quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:56 schreef BeamofLight het volgende:
Die TT
Klaassen was niet zo goed gisteren. Door de mand vallen enzo.
Hij speelt daarom ook niet héquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Van Van der Wiel wordt ook verondersteld dat hij in een sterke competitie speelt, maar daar zie ik toch weinig van terug.
Hoezo belangrijk, Polen verloor van Duitsland hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Milik even met een schitterende pass belangrijk voor Polen
Betrokken bij de 2-1 en dus de aansluiting, op dat moment vrij belangrijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 00:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo belangrijk, Polen verloor van Duitsland hoor
Zitten ze daar aan de wijn voordat ze artikelen schrijven?quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:38 schreef Tagliano het volgende:
http://www.mundodeportivo(...)pedro-del-barca.html
Korte samenvatting: Schöne zou als opvolger worden gezien voor Pedro![]()
Ik vermoed het ja, ze hebben het ook over een waarde van 7 a 10 miljoen euro als ik het goed begrijpquote:Op zaterdag 5 september 2015 11:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zitten ze daar aan de wijn voordat ze artikelen schrijven?
Niet al te serieus nemen idd, wel vrij vermakelijkquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:04 schreef Rickertman96 het volgende:
Schöne was een tijdje terug toch wel de beste speler van Ajax
Maja zo'n bron moet je natuurlijk niet serieus nemen
Was verder wel heel erg slecht hoor . Liep veel maar kon gewoon niet meekomenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Milik even met een schitterende pass belangrijk voor Polen
Als het tegen NAC e.d. net voldoende is dan kun je eigenlijk wel nagaan dat Duitsland een stapje te hoog is. Is ook geen schande natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was verder wel heel erg slecht hoor . Liep veel maar kon gewoon niet meekomen
De vorige keer scoorde hij toch echt tegen Duitsland.quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als het tegen NAC e.d. net voldoende is dan kun je eigenlijk wel nagaan dat Duitsland een stapje te hoog is. Is ook geen schande natuurlijk.
Hoesen ook tegen Barca. Milik is geen topper natuurlijk, maar vind 'em voor dit Ajax prima bruikbaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vorige keer scoorde hij toch echt tegen Duitsland.
Ja, en als je scoort ben je goedquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
De vorige keer scoorde hij toch echt tegen Duitsland.
Als je tegen een club of land kunt scoren, dan is het kennelijk niet 'een stapje te hoog'.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, en als je scoort ben je goed. Beetje scorebord journalistiek.
Nick en ik zijn het niet eens met deze stelling. (Nick zal zo toelichten waarom niet)quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je tegen een club of land kunt scoren, dan is het kennelijk niet 'een stapje te hoog'.
En je zou toch denken dat het niet zo moeilijk is?quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nick en ik zijn het niet eens met deze stelling. (Nick zal zo toelichten waarom niet)
Het ging niet om een slechte pot spelen, het ging om niet mee kunnen. In mijn ogen is een spits die niet mee kan gewoon kansloos en komt die überhaupt niet in een kansrijke positie, tenzij het natuurlijk een penalty betreft of wellicht nog een corner. Maar ook voor het laatste geldt eigenlijk wel dat als je niet meekomt, je daar kansloos bent.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En je zou toch denken dat het niet zo moeilijk is?
Je kunt best een slechte pot spelen, ondanks het feit dat je een goede bal geeft of wellicht een goal maakt. Zo, veel korter kon die uitleg niet.
En nota bene het enige weekend in een half jaar dat ik echt nog helemaal niets gepland had. Had ik eens lekker languit op de bank een weekend voetbal kunnen kijken, moet je het doen met dat geklooi van Blindquote:
Een dag lekker languit op de bank voetbal kijken zit er sowieso niet meer in hier sinds ik (weer) samenwoon. Al heeft huidige vriendin, die verder totaal niets met voetbal had, toch aanhankelijk altijd behoorlijk enthousiast meegekeken naar Ajax, ze is zelfs nog weleens mee naar de Arena geweest. Tot het wekelijks oogaids werd, toen is ze afgehaakt. Voel me weleens schuldig als we een hele zondagmiddag thuis blijven hangen voor 90 min. ergernis.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:43 schreef Zocalo het volgende:
[..]
En nota bene het enige weekend in een half jaar dat ik echt nog helemaal niets gepland had. Had ik eens lekker languit op de bank een weekend voetbal kunnen kijken, moet je het doen met dat geklooi van Blind
Dumpenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:53 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Een dag lekker languit op de bank voetbal kijken zit er sowieso niet meer in hier sinds ik (weer) samenwoon.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:53 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Een dag lekker languit op de bank voetbal kijken zit er sowieso niet meer in hier sinds ik (weer) samenwoon. Al heeft huidige vriendin, die verder totaal niets met voetbal had, toch aanhankelijk altijd behoorlijk enthousiast meegekeken naar Ajax, ze is zelfs nog weleens mee naar de Arena geweest. Tot het wekelijks oogaids werd, toen is ze afgehaakt. Voel me weleens schuldig als we een hele zondagmiddag thuis blijven hangen voor 90 min. ergernis.
Ze vroeg me wel of ze een van de EL-wedstrijden mee mocht.
Maar je hebt haar toch niet alleen voor de seks Fritzquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Lekker aan je eigen pikkie trekken om op zondag zes uur voetbal te kunnen kijken
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 5 september 2015 23:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar je hebt haar toch niet alleen voor de seks Fritz![]()
Mijn nieuwe meisje is ook voor Ajax, gaat zelfs mee naar wedstrijden en wil alles zien
Mijn moeder is al haar hele leven bloedjefanatiek. Hoe slecht ze ook spelen, ze blijft altijd dodelijk positief over het team. Geeft altijd hilarische taferelen, want mijn pa zit alleen maar te zeiken tijdens een wedstrijd. Op de tegenstander, de scheidsrechter, de commentator en ook Ajax. En wat is die man creatief in zijn beledigingen. Als we niet samen kijken stuurt hij me ze per Whatsapp tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 6 september 2015 00:15 schreef Seam het volgende:
Niets leuker inderdaad dan meiden die echt enthousiast zijn voor Ajax
Haha heerlijkquote:Op zondag 6 september 2015 01:34 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Maar voor een Vlaamse uit een tennisfamilie toont ze nog behoorlijk veel interesse in (het Nederlands) voetbal.
[..]
Mijn moeder is al haar hele leven bloedjefanatiek. Hoe slecht ze ook spelen, ze blijft altijd dodelijk positief over het team. Geeft altijd hilarische taferelen, want mijn pa zit alleen maar te zeiken tijdens een wedstrijd. Op de tegenstander, de scheidsrechter, de commentator en ook Ajax. En wat is die man creatief in zijn beledigingen. Als we niet samen kijken stuurt hij me ze per Whatsapp tijdens de wedstrijdTijdens de rust besluit hij altijd dat hij het niet meer aan kan zien en gaat de hond uitlaten, mijn moeder roept dan altijd: "ga maar weer weg nep-Ajacied!!". Zo'n 10-15 min. in de tweede helft komt 'ie toch maar weer kijken
Iedere wedstrijd gaat dat zo.
Je moeder is AFCALitmanen?quote:Op zondag 6 september 2015 01:34 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Maar voor een Vlaamse uit een tennisfamilie toont ze nog behoorlijk veel interesse in (het Nederlands) voetbal.
[..]
Mijn moeder is al haar hele leven bloedjefanatiek. Hoe slecht ze ook spelen, ze blijft altijd dodelijk positief over het team. Geeft altijd hilarische taferelen, want mijn pa zit alleen maar te zeiken tijdens een wedstrijd. Op de tegenstander, de scheidsrechter, de commentator en ook Ajax. En wat is die man creatief in zijn beledigingen. Als we niet samen kijken stuurt hij me ze per Whatsapp tijdens de wedstrijdTijdens de rust besluit hij altijd dat hij het niet meer aan kan zien en gaat de hond uitlaten, mijn moeder roept dan altijd: "ga maar weer weg nep-Ajacied!!". Zo'n 10-15 min. in de tweede helft komt 'ie toch maar weer kijken
Iedere wedstrijd gaat dat zo.
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 06-09-2015 om 10:42:14BREAKING: Dolf #Collee nieuwe algemeen directeur van #Ajax http://t.co/mqiYbh3G29 reageer retweet
Ken hem verder niet zo goed maar hoop dat ie de eenheid weer een beetje kan herstellen want nu is het een puinhoop in alle lagen binnen Ajax.quote:Op zondag 6 september 2015 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, zeg het maar. Ik ben iig blij dat het geen oud-voetballer is. Hopelijk kan hij de interne problemen oplossen, want dat is sowieso al gęnant, temeer daar het nu al erg lang duurt. Voetballers en ego's...
Die reacties onder zo'n telegraaf-artikel trouwens, wat een puur genot is dat altijd. De hoeveelheid bijval die die belachelijke comments ook krijgen
Ik ken de man niet maar het zijn, als ik het goed begrijp, toch problemen op voetbalgebied die opgelost moeten worden dus ik weet niet in hoeverre dit verstandig is. Misschien dat hij wel in staat is om de kleuters heren met elkaar te laten praten. Wel leuke reacties onder dat nieuwsartikel. Lijkt dit topic wel als er een nieuwe speler (mogelijk) aangetrokken wordtquote:Op zondag 6 september 2015 11:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tja, zeg het maar. Ik ben iig blij dat het geen oud-voetballer is. Hopelijk kan hij de interne problemen oplossen, want dat is sowieso al gęnant, temeer daar het nu al erg lang duurt. Voetballers en ego's...
Die reacties onder zo'n telegraaf-artikel trouwens, wat een puur genot is dat altijd. De hoeveelheid bijval die die belachelijke comments ook krijgen
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 06-09-2015 om 16:39:47#Ajax bevestigt directeurschap #Collee ... Van der Sar baas technisch hart en #Overmars directeur spelersbeleid reageer retweet
Dus officieel gezien moet Van der Sar de problemen met het technisch hart gaan oplossen denk ik. Ben benieuwd of hem dat gaat lukkenquote:Op zondag 6 september 2015 16:43 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 06-09-2015 om 16:39:47#Ajax bevestigt directeurschap #Collee ... Van der Sar baas technisch hart en #Overmars directeur spelersbeleid reageer retweet
Zelfde niveau als 'transfernieuws' van Nederlandse websites.quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:38 schreef Tagliano het volgende:
http://www.mundodeportivo(...)pedro-del-barca.html
Korte samenvatting: Schöne zou als opvolger worden gezien voor Pedro![]()
Op zich logisch, omdat hij de enige was die nog niet in een van de twee kampen zat (althans, niet in het openbaar)quote:Op zondag 6 september 2015 16:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus officieel gezien moet Van der Sar de problemen met het technisch hart gaan oplossen denk ik. Ben benieuwd of hem dat gaat lukken
Zit ook wel wat in, al vraag ik me af of hij de kwaliteit heeft. Zullen we maar moeten afwachtenquote:Op zondag 6 september 2015 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op zich logisch, omdat hij de enige was die nog niet in een van de twee kampen zat (althans, niet in het openbaar)
YESquote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef Tagliano het volgende:
En Riedewald in de basis vanavond aldus Simon Zwartkruis
Nou ben benieuwd hoe Overmars dat gaat aanpakkenquote:Op zondag 6 september 2015 16:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Niks mis mee alleen zeker niet zijn sterkste positie, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef Tagliano het volgende:
Wat is daarquote:Op zondag 6 september 2015 17:01 schreef Tagliano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |