abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155804330
Wat was Klaassen slecht zeg :')
pi_155804462
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:12 schreef Gambetta het volgende:
Iets wat ik me al een tijdje afvraag: waarom wordt El Ghazi niet geselecteerd voor Oranje? Ik heb net weer een uur naar een stuntelende Narsingh gekeken en Promes is ook vrij beperkt. Mis ik iets?
Promes en Robben zijn beter dan Ghazi. Kan best wel begrijpen dat die er niet bij zit.
pi_155804490
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:17 schreef Alxander het volgende:
Was duidelijk 1 van de betere.

De Vrij :')
Indi :')
Narsingh :')
Van der Wiel :')
Bruma :')

zijn echt een schande voor het NL voetbal.
pi_155804723
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:21 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Promes en Robben zijn beter dan Ghazi. Kan best wel begrijpen dat die er niet bij zit.
Ik zie Promes eigenlijk nooit aan het werk dus dat neem ik dan maar van je aan, maar Narsingh.. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die daar een toevoeging voor Oranje in ziet, ook PSV'ers niet.
pi_155804754

[ Bericht 100% gewijzigd door Pedroso op 03-09-2015 23:28:53 ]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_155804981
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:21 schreef Syntix het volgende:

[..]

vd Wiel is wel echt bizar matig gebleven zeg. Had wel echt verwacht dat die wat volwassener zou spelen
pi_155805138
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:12 schreef Gambetta het volgende:
Iets wat ik me al een tijdje afvraag: waarom wordt El Ghazi niet geselecteerd voor Oranje? Ik heb net weer een uur naar een stuntelende Narsingh gekeken en Promes is ook vrij beperkt. Mis ik iets?
El Ghazi is 'geblesseerd' nu, maar hij had er natuurlijk gewoon bij moeten zitten al in eerste instantie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 3 september 2015 @ 23:41:26 #158
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155805190
Waarom heb ik toch zo'n gevoel dat dit met Tete en Riedewald voor Van der Wiel en BMI niet zo was misgegaan?
pi_155805544
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef FritzWepper het volgende:
Waarom heb ik toch zo'n gevoel dat dit met Tete en Riedewald voor Van der Wiel en BMI niet zo was misgegaan?
Jammer dat je zulke dingen nooit te weten zal komen, maar tegen zo'n matige tegenstander moet jw het met dit materiaal gewoon kunnen winnen lijkt me. Alleen vd Wiel vindt ik een aparte keuze. Ik denk dat als van Rhijn nog basis bij Ajax had gestaan, hij vanavond gespeeld zou hebben. De naam is soms belangrijker dan de prestatie.
Wie niet dom is moet slim zijn!
  vrijdag 4 september 2015 @ 03:31:56 #160
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155807803
quote:
_O-

Ik twijfel dan toch altijd of jullie nou een grapje maken of gewoon compleet achterlijk zijn :D
  vrijdag 4 september 2015 @ 03:33:07 #161
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155807806
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:27 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Ik zie Promes eigenlijk nooit aan het werk dus dat neem ik dan maar van je aan, maar Narsingh.. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die daar een toevoeging voor Oranje in ziet, ook PSV'ers niet.
Hoezo worden er überhaupt mensen geselecteerd die niet voor Ajax spelen :?
  vrijdag 4 september 2015 @ 03:34:17 #162
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155807809
quote:

[..]

Blind en cillissen vergeten.
pi_155807850
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:17 schreef Alxander het volgende:
Vond hem zeker niet slechter dan veel anderen. Draaide af en toe bv lekker weg waardoor hij het spel kon versbellen. Al zou ik hem zelf nooit op 6 zetten, daar heeft ie veel te veel aanvallende kwaliteiten voor.

Sowieso vond ik Danny Blind een hoop rare keuzes maken. Ten eerste al het feit dat hij van der Wiel en BMI, zonder enig wedstrijdritme, opstelde. En dan Hunterlaar wisselen :') Voor Bruma nog wel :') Breng dan Riedewald, die is ten minste linksbenig en kan voetballen. Vond het middenveld te aanvallend, zeker met zo'n onzekere verdediging... groot risico mijns inziens. Fouten die een beginnend coach maakt.
pi_155808256
quote:

[..]

Je boekt progressie. Al 1 (oud)ajacied in je rijtje!
pi_155808284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

El Ghazi is 'geblesseerd' nu, maar hij had er natuurlijk gewoon bij moeten zitten al in eerste instantie
Op basis van 4 doelpunten tegen Dordrecht e.d.? Het niveau waarop jongens als memphis, robben en in mindere mate ook lens en promes acteren is wat anders dan de guppievijver die wij de eredivisie noemen he. Als el ghazi zo goed is dan had hij Ajax tegen rapid wel wat eer mogen helpen.
pi_155808295
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 04:03 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Vond hem zeker niet slechter dan veel anderen. Draaide af en toe bv lekker weg waardoor hij het spel kon versbellen. Al zou ik hem zelf nooit op 6 zetten, daar heeft ie veel te veel aanvallende kwaliteiten voor.

Sowieso vond ik Danny Blind een hoop rare keuzes maken. Ten eerste al het feit dat hij van der Wiel en BMI, zonder enig wedstrijdritme, opstelde. En dan Hunterlaar wisselen :') Voor Bruma nog wel :') Breng dan Riedewald, die is ten minste linksbenig en kan voetballen. Vond het middenveld te aanvallend, zeker met zo'n onzekere verdediging... groot risico mijns inziens. Fouten die een beginnend coach maakt.
Nee want riedewald met 10 potjes tegen NAC, NEC en Excelsior in de benen had ons gered. Zet die bril eens af man.
pi_155808374
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 07:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Op basis van 4 doelpunten tegen Dordrecht e.d.? Het niveau waarop jongens als memphis, robben en in mindere mate ook lens en promes acteren is wat anders dan de guppievijver die wij de eredivisie noemen he. Als el ghazi zo goed is dan had hij Ajax tegen rapid wel wat eer mogen helpen.
Van Van der Wiel wordt ook verondersteld dat hij in een sterke competitie speelt, maar daar zie ik toch weinig van terug.
  vrijdag 4 september 2015 @ 08:06:33 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_155808378
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 07:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee want riedewald met 10 potjes tegen NAC, NEC en Excelsior in de benen had ons gered. Zet die bril eens af man.
Blij dat hij niet opgesteld is, heeft hij ook niets fout gedaan
pi_155808403
quote:
De keuze van Blind voor het type vd Wiel vond ik nog wel logisch. Want als Tete daar speelt, die helemaal niet op komt, staat Robben er constant alleen voor. Maar dan had ik bijvoorbeeld toch Janmaat geselecteerd. Ook niet mijn favoriet, maar die heeft wel wedstrijdritme. Van der Wiel heeft alleen maar op de tribune gezeten in Parijs dit seizoen. Compleet debiel om het ten eerste op te roepen en ten tweede te laten spelen. Verder speelt Blind al het hele seizoen in het centrum bij ManU. Laat hem gewoon daar staan dan. Dat BMI speelde is ook compleet debiel.

Dus om te concluderen dat het met die jongens beter zou zijn gegaan is wat voorbarig. Ik vraag me ook af hoe die jongens zich houden in de hel in Turkije als ze zondag spelen.
  vrijdag 4 september 2015 @ 08:18:17 #170
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_155808456
Niet vaak dat ik een wedstrijd af zet, terwijl ik verder geen hol te doen heb. Maar dit was er zo 1.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_155808633
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 08:18 schreef mokkiemok het volgende:
Niet vaak dat ik een wedstrijd af zet, terwijl ik verder geen hol te doen heb. Maar dit was er zo 1.
Oke
  vrijdag 4 september 2015 @ 08:51:58 #172
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_155808822
De grootste boosdoener is toch wel Martin-Indi in mijn ogen. Wat een verschrikkelijk domme overtreding, zonder ook maar een enkele aanleiding.

Dat Robben geblesseerd raakt is natuurlijk verschrikkelijk, maar zelfs zonder Robben moet je dit IJsland gewoon oprollen.

De wissels zijn mij ook een raadsel overigens, Huntelaar eruit? Want je wilt niet scoren? Nou vooruit Depay in de "spits", het is maar tegen IJsland.....

Met 4 verdedigers blijven spelen, zelfs als je alles of niets moet gaan spelen. Werkelijk waar alles ging fout en verkeerd.

Klaassen nog een van de betere maar zelfs die haalde bij lange na zijn niveau niet. Sneijder was de enige met de wil om te winnen leek het wel.

Dit Nederlands elftal heeft helemaal niks te zoeken op het komende EK, Ik houd mijn hart vast als we via de play-offs het EK halen. En dan in een Poule komen met "echte" tegenstanders. Ik zie dit Nederlands elftal geen schijn van kans maken tegen een Frankrijk, Duitsland, België of eigenlijk elk land.

Zo, en nu weer over Ajax.

[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 04-09-2015 08:59:13 ]
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  FOK!fotograaf vrijdag 4 september 2015 @ 08:59:41 #173
364681 over_hedge
pi_155808921
Klaassen begon kut met veel ballen inleveren. Alleen daarna herpakte hij zich goed en speelde een goede wedstrijd.

Cillessen erg jammer dat hij zelfde deze penalty niet tegen kon houden. :{ Speelde van de rest prima.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 4 september 2015 @ 09:00:41 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_155808937
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 08:51 schreef mokkiemok het volgende:
De grootste boosdoener is toch wel Martin-Indi in mijn ogen. Wat een verschrikkelijk domme overtreding, zonder ook maar een enkele aanleiding.

Dat Robben geblesseerd raakt is natuurlijk verschrikkelijk, maar zelfs zonder Robben moet je dit IJsland gewoon oprollen.

De wissels zijn mij ook een raadsel overigens, Huntelaar eruit? Want je wilt niet scoren? Nou vooruit Depay in de "spits", het is maar tegen IJsland.....

Met 4 verdedigers blijven spelen, zelfs als je alles of niets moet gaan spelen. Werkelijk waar alles ging fout en verkeerd.

Klaassen nog een van de betere maar zelfs die haalde bij lange na zijn niveau niet. Sneijder was de enige met de wil om te winnen leek het wel.

Dit Nederlands elftal heeft helemaal niks te zoeken op het komende EK, Ik houd mijn hart vast als we via de play-offs het EK halen. En dan in een Poule komen met "echte" tegenstanders. Ik zie dit Nederlands elftal geen schijn van kans maken tegen een Frankrijk, Duitsland, België of eigenlijk elk land.
dat zegt helemaal niks, als ze het halen kunnen ze nog ver komen ook, kijk naar het laatste WK, alleen Duitsland hoorde echt in de finale, NL en Argentinië waren gewoon droevige elftallen met 1 speler die het verschil maakt, de andere halve finalist ben ik al vergeten, kan je nagaan
  vrijdag 4 september 2015 @ 09:02:38 #175
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_155808966
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat zegt helemaal niks, als ze het halen kunnen ze nog ver komen ook, kijk naar het laatste WK, alleen Duitsland hoorde echt in de finale, NL en Argentinië waren gewoon droevige elftallen met 1 speler die het verschil maakt, de andere halve finalist ben ik al vergeten, kan je nagaan
Dat we bij het Wk zo ver waren gekomen was ook een hele hoop geluk, en ene verschrikkelijk goede Bondscoach.

Dat ga je geen tweede keer lukken, zeker niet met Danny Blind.

Verder zie ik ons zonder Robben zondag geen schijn van kans maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')